2017-02-18, 13:53
Medlem
Hörde precis lördagsintervjun med Kriminalvårdens chef Nils Öberg. Största problemet i hans verksamhet är att häktade mår dåligt och han benämnde "kunderna" som klienter. CH är född i helt rätt land för hennes verksamhet. Varför sluta när hon ändå inte får någon konsekvens av sitt handlande? Hela denna tråden är ett bevis på att brottsoffrens intresse helt åsidosätts. Vad vore felet med att arbeta av sitt straff? Hela Samhall står redo för detta uppdrag.
Citera
2017-02-18, 14:50
Medlem
Anaiss avatar
Jag vet inte men jag känner inte många vanliga tjejer som lever på att lura folk... Tycker detta visar tydligt på Catrins totala avsaknad av moral.
http://www.bilddump.se/bilder/201702....52.14.194.PNG
Citera
2017-02-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anais
Jag vet inte men jag känner inte många vanliga tjejer som lever på att lura folk... Tycker detta visar tydligt på Catrins totala avsaknad av moral.
http://www.bilddump.se/bilder/201702....52.14.194.PNG

Rätta mig gärna om jag har fel, men kräver inte en youtubekanal att man har någon form av kunskap att överföra till andra? Skall hon sitta hemma i soffan och käka ostmackor/ostbågar, smaska och säga "hörni"?
Citera
2017-02-18, 15:55
Medlem
I alla dessa år som jag har trott att jag har varit en vanlig tjej! Pluggat, varit med familj och vänner, rest och idrottat men så faller det på att jag inte begått något brott. Så mycket för det luftslottet!

Tror att det krävs ganska mycket för att upprätthålla en hygglig youtube-kanal. Jag ratar nästan automatiskt om det är dålig kamerasättning, dåligt ljus och allmänt amatörmässigt. Youtubefasaden är dessutom svår att hålla vid liv ett längre tag.

Det ska alltid finnas material och sen ska allt redigeras och fixas iordning. Oklippta videos blir oftast ointressanta att titta på och ett Youtube-klipp är inte samma sak som att sända live på IG. Det ligger mycket tid och kraft bakom och för någon som har ett jobb, som Catrin nu uppenbarligen har, så har jag svårt att se att den här idén kommer att slå igenom på det framgångsrika sätt som hon antagligen hoppas på.
Citera
2017-02-18, 16:35
Medlem
Enligt hennes instagram nu så påstår hon att hon vet vilka som står bakom vissa användarnamn här på Flashback. Har svårt att tro på det (bortsett från en kanske) - det lär krävas ett ordentligt detektivarbete för det!
Citera
2017-02-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Enligt hennes instagram nu så påstår hon att hon vet vilka som står bakom vissa användarnamn här på Flashback. Har svårt att tro på det (bortsett från en kanske) - det lär krävas ett ordentligt detektivarbete för det!

Hon törstat efter uppmärksamhet!
jag menar det är väl ganska ointressant eg om hon nu skulle veta, dock vet vi att det vet hon inte alls...😂
Att lansera en youtube kanal, varför?
Hon kan ju inte ena hålla en blogg levande eller att, de följare hon har är ju (tror jag) mest de som hon blåst eller som allmänt ogillar henne?

Hennes liv är en grå, tragisk vardag, vem vill följa det, när CH använder ansiktsmask helt fascinerad i en timme å pladdrar kring detta?
Eller när hon käkar ostbågar i sin sunkiga soffa?

OT
Någon som hört ngt nytt kring kommande åtal?
Citera
2017-02-18, 17:42
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
verkar vara dött på åtalspunkten (dröjer, förskjuts), åklagaren sa väl senast februari om jag inte missminner mig? Och det återstår bara en vecka.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-02-18 kl. 18:35.
Citera
2017-02-18, 21:53
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife

Inte ens polisen får tag i identiteter på flashback, det har aldrig hänt. Flashback finns på en adress i New York, USA alltså som har en yttrandefrihet mer långtgående än Sveriges. Inte en chans att CH skulle kunna få tag i sådana uppgifter. Och om så är fallet får vi väl lägga till en ytterligare åtalspunkt mot PuL i CHs BrottsCV (jag kör ex öppet nätverk) skulle även kunna ses som olaga hot. Jag menar, ska hon skicka några råskinn på oss eller vad är syftet med hennes subtila hot??

Det är samma slags skrämselpropaganda som hon använder mot sina offer, när de ska bli anmälda för förtal för att de vill ha sina pengar tillbaka.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-02-18 kl. 22:08.
Citera
2017-02-19, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Inte ens polisen får tag i identiteter på flashback, det har aldrig hänt. Flashback finns på en adress i New York, USA alltså som har en yttrandefrihet mer långtgående än Sveriges. Inte en chans att CH skulle kunna få tag i sådana uppgifter. Och om så är fallet får vi väl lägga till en ytterligare åtalspunkt mot PuL i CHs BrottsCV (jag kör ex öppet nätverk) skulle även kunna ses som olaga hot. Jag menar, ska hon skicka några råskinn på oss eller vad är syftet med hennes subtila hot??

Det är samma slags skrämselpropaganda som hon använder mot sina offer, när de ska bli anmälda för förtal för att de vill ha sina pengar tillbaka.

Nu kunde jag inte hitta den aktuella instagramposten men hon kan väl räkna ut vilka vissa användare är utifrån den information de bidrar med. Tänker framför allt på de som är från Järna. Det är väl ett ganska litet samhälle där "alla känner alla".

Någon som har skärmdump på påståendet?
Citera
2017-02-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Nu kunde jag inte hitta den aktuella instagramposten men hon kan väl räkna ut vilka vissa användare är utifrån den information de bidrar med. Tänker framför allt på de som är från Järna. Det är väl ett ganska litet samhälle där "alla känner alla".

Någon som har skärmdump på påståendet?

Jag tror hennes påstående är bullshit, hon tyckte den här tråden blev lite tyst och tråkig och ville röra om i grytan.

Här är en skärmdump på påståendet:

http://sv.tinypic.com/r/34xgcar/9
Citera
2017-02-19, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Jag tror hennes påstående är bullshit, hon tyckte den här tråden blev lite tyst och tråkig och ville röra om i grytan.

Måste vara hennes "fanclub" eller vad hon kallar dom som uppdaterar henne om Flashback, som gjort ett riktigt detektivjobb..haha hon är skön ändå..
Citera
2017-02-19, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans

Men gud vad pinsam hon är. Var är min skämskudde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in