Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-18, 13:06
  #13
Medlem
WhaleMales avatar
Jo det är sant. Jag syftade på denna särskilda modell. Jag har köpt en nu haha. Den är awesome. Dock ej för spel.
Citera
2017-02-18, 13:55
  #14
Avstängd
Förmodlogen för att den är prissatt som en accessoar. Jag gick och kollade på PC-alternativen och vill man ha en liten arbetsdator att skriva på som nästan går innanför rockfickan (och inte känns som plast) så kan den finnas för halva priset och där har konkurrensen om det estetiska gapet minskat.

Jag har MBP 13 och skulle ha svårt att byta idag med tanke på hur jag jobbar men den där 12" går inte att försvara i ett köp. Förmodligen sista äpplet som försöker sälja påen skinande yta allena
Citera
2017-02-19, 00:21
  #15
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Förmodlogen för att den är prissatt som en accessoar. Jag gick och kollade på PC-alternativen och vill man ha en liten arbetsdator att skriva på som nästan går innanför rockfickan (och inte känns som plast) så kan den finnas för halva priset och där har konkurrensen om det estetiska gapet minskat.

Jag har MBP 13 och skulle ha svårt att byta idag med tanke på hur jag jobbar men den där 12" går inte att försvara i ett köp. Förmodligen sista äpplet som försöker sälja påen skinande yta allena


Fick min billigt. Hade inte köpt ny.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback