Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-14, 21:57
  #1525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presa-C
Det gick ner för Cmore, dom verkar ha mkt problem när de är shl så kan ju bero på det?
Vadå? Var det nere på cmore ochså? Alltså "riktiga" cmore 😄
2017-02-14, 22:16
  #1526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Vadå? Var det nere på cmore ochså? Alltså "riktiga" cmore 😄
Jo för ett par polare hade det lagt av ett tag, men tror det kom tillbaka efter ett tag
2017-02-14, 23:04
  #1527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presa-C
Det gick ner för Cmore, dom verkar ha mkt problem när de är shl så kan ju bero på det?

Via parabol och Cmores streaming så fungerade den matchen jag kollade på helt felfritt.
Jag jämför ju såklart med det laget som jag kollar på, och där har det som sagt inte fungerat helt bra med Camdserver medans "äkta" sändningar fungerat felfritt.
2017-02-14, 23:18
  #1528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Via parabol och Cmores streaming så fungerade den matchen jag kollade på helt felfritt.
Jag jämför ju såklart med det laget som jag kollar på, och där har det som sagt inte fungerat helt bra med Camdserver medans "äkta" sändningar fungerat felfritt.
Som sagt, såg inte själv tyvärr men några polare som skrivit till cmore på fb och klagat på att dom inte kunde se. Sen häromveckan var det så pixligt att man såg knappt pucken, och det var genom "riktiga" cmore.
2017-02-14, 23:40
  #1529
Medlem
Lagg på camdserver nu på flera av HD kanalerna?
2017-02-15, 00:22
  #1530
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presa-C
Som sagt, såg inte själv tyvärr men några polare som skrivit till cmore på fb och klagat på att dom inte kunde se. Sen häromveckan var det så pixligt att man såg knappt pucken, och det var genom "riktiga" cmore.

Kan nog bero på att dom såg den via "play" och där är den skit kass, var ju en artikel om det i aftonbladet typ förra veckan.

TILL ALLA MED SMART TV: ta eran M3u och in på http://siptv.eu/mylist/ och välj första raden uppifrån ladda upp eran playlist ange MAC och bocka i ONLINE så kommer det kicka igång.
2017-02-15, 07:22
  #1531
Medlem
Har någon hört något om när forumet öppnas igen?
Den har varit nere i några dagar nu
2017-02-15, 07:24
  #1532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
TILL ALLA MED SMART TV: ta eran M3u och in på http://siptv.eu/mylist/ och välj första raden uppifrån ladda upp eran playlist ange MAC och bocka i ONLINE så kommer det kicka igång.

Är det möjligt att sortera kanalerna med detta?
2017-02-15, 07:30
  #1533
Medlem
Jag har nog testat så gott som alla leverantörer nu.
Att köra på denna lösningen istället för att leta fulstreamar till fotboll/hockey kanske kan vara ett alternativ.

Men är det någon här som kör pirat-iptv som enda tv-lösning?
Det jag sett hittills så håller det inte men hoppas att jag har fel. Så, vem är bäst?
2017-02-15, 07:56
  #1534
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Jag har nog testat så gott som alla leverantörer nu.
Att köra på denna lösningen istället för att leta fulstreamar till fotboll/hockey kanske kan vara ett alternativ.

Men är det någon här som kör pirat-iptv som enda tv-lösning?
Det jag sett hittills så håller det inte men hoppas att jag har fel. Så, vem är bäst?
Använder endast iptv king. Bryr nig dock inte om sport.
2017-02-15, 08:55
  #1535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naxster
Har någon hört något om när forumet öppnas igen?
Den har varit nere i några dagar nu

Du kan nå forumet genom https://89.105.208.202/
2017-02-15, 10:18
  #1536
Medlem
Ni som kör med TVIP 410 box, finns det nåt "hack" för att kunna skriva in m3u-länken enklare?
Som det är nu tar de ju en evighet att lägga in länken med det inbyggda "skrivbordet" i setup där man klickar på en bokstav i taget, riktigt segt.
Går det att koppla in ett tangentbord?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback