• 7 352 online
  • 1 134 974 medlemmar
  • 58 834 721 inlägg
2017-02-08, 11:58
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Läste hela tråden med stort intresse igår - någon som vet vad det blev av Anki och Anneli? Vad gör de idag? Konstigt att ingen sitter inne (sic!) med mer info, personligt upplevd, empiriskt erfaren, whatever you call it, om AA själv - eller i topics utmarker, vad blev av A & A?
Senast redigerad av GoggeGogelius 2017-02-08 kl. 12:02.
Citera
2017-02-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Läste hela tråden med stort intresse igår - någon som vet vad det blev av Anki och Anneli? Vad gör de idag? Konstigt att ingen sitter inne (sic!) med mer info, personligt upplevd, empiriskt erfaren, whatever you call it, om AA själv - eller i topics utmarker, vad blev av A & A?
Jag är nyfiken på precis samma sak. Skulle vara kul att veta om dessa kvinnor verkligen talar sanning eller om dom inte vågar berätta efter så långt tid att allt var en lögn. Sven Anér säger ju att dessa två kvinnor är högutbildade och trovärdiga. Hade jag varit spaningsledare i Palmegruppen så hade jag gjort allt för att få reda på vem Dekorimamannen är om han nu verkligen fanns.
Citera
2017-02-14, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius

Jag tror, att dessa två kvinnor är skrämda till tystnad.
Citera
2017-02-14, 14:16
Medlem
jugbandbluess avatar
tycker han är en bra figur i MOP-sammanhang. balt, högerextrem, skärpt, kan knipa käft. jämför med andra kandidater som t.ex. djurfeldt eller östling. inte direkt några jeppar man vill ha med i en konspiration.
Citera
2017-02-14, 14:41
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki 1500
Jag tror, att dessa två kvinnor är skrämda till tystnad.

Någon som ens vet om de lever??? Skyddad identitet? råkat ut för fatala "olyckor"...???
Citera