Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-13, 17:50
  #1441
Medlem
Vilken Iptvtjänst erbjuder bäst bild och flest kanaler samt är stabilast, vissa verkar ju hylla camdserver och andra iptvking och rapid medans vissa upplever lagg på dom
2017-02-13, 17:55
  #1442
Medlem
redhotchilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
camdserver är då inte snabba, över 24h har jag väntat.

Skriv till dom på Skype. Jag köpte en månads abonnemang igår medan jag chatta med dom. Aktiverade mitt abbonemang så fort dom såg betalningen 👍
2017-02-13, 18:03
  #1443
Medlem
labambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Vilken Iptvtjänst erbjuder bäst bild och flest kanaler samt är stabilast, vissa verkar ju hylla camdserver och andra iptvking och rapid medans vissa upplever lagg på dom


camdserver har jag inte provat men enligt deras kanal lista på deras site så har dom betydligt mindre antal kanaler än rapid.

Iptvking är bara återförsäljare för rapid, dvs du får exakt samma tjänst men till ett högre pris. Har kört med rapid i ett par månader och inte upplevt några bekymmer med lagg. Gissar att det är problem hos användaren (uppkoppling, router, klient etc)
2017-02-13, 18:08
  #1444
Medlem
redhotchilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labambas
camdserver har jag inte provat men enligt deras kanal lista på deras site så har dom betydligt mindre antal kanaler än rapid.

Iptvking är bara återförsäljare för rapid, dvs du får exakt samma tjänst men till ett högre pris. Har kört med rapid i ett par månader och inte upplevt några bekymmer med lagg. Gissar att det är problem hos användaren (uppkoppling, router, klient etc)

Den listan är långt ifrån fullständig. Jag gick över från Rapid igår och fick då över 4000 kanaler. Tror dom mer eller mindre har samma utbud när det gäller svenska kanaler.

Dock så fungerar. Cmore Hockey på camdserver och det gör dom inte på Rapid. Dessutom har dom fler kanaler i HD. Tex ViaSat Sport Premium i HD vilket är en fröjd för oss som följer PL.

Båda tjänsterna är bra men tack vare det ovan så kör jag med camdserver.
2017-02-13, 18:12
  #1445
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Vilken Iptvtjänst erbjuder bäst bild och flest kanaler samt är stabilast, vissa verkar ju hylla camdserver och andra iptvking och rapid medans vissa upplever lagg på dom

iptvking och rapid är samma sak, jag testade båda och valde rapid.
Ibland blir det lagg/buffering men oftast är det inga problem alls.
Camd har jag inte testat så dom kan jag inte uttala mig så mycket om men enligt rapporterna i den här tråden så verkar dom ha bättre bild men mer buffering.
Bästa tipset är att ta en trail på alla 3 och se vad som funkar bäst för dig.
signa upp på kungens och rapid forum och hitta en reseller så får du en trail på 5 minuter, då slipper du vänta minimum 48 timmar som rapid har på att få en trail.
Resellers hjälper dig även med installationen om du skulle få några problem och dom brukar vara lite billigare än dom officiella priserna.

Sen finns det ju även en massa andra, happyiptv och kingiptv, finns säkert många fler så testa tills du hittar det som passar dig bäst.
2017-02-13, 18:18
  #1446
Medlem
Hejsan.

Jag har Rapid via smart IPTV men jag har fortfarande inte fått rätt på det efter haveriet igår. Har varit inne i mylist och provat ändra länken men det står fortfarande "check playlist URL".

Någon som har något tips?
2017-02-13, 18:33
  #1447
Medlem
Ni med Rapid&Iptvking, Funkar animal planed FHD & tv4 FHD för er ?
inte för mig. MVH
2017-02-13, 18:34
  #1448
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Ni med Rapid&Iptvking, Funkar animal planed FHD & tv4 FHD för er ?
inte för mig. MVH

Nej
2017-02-13, 18:39
  #1449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redhotchili
Den listan är långt ifrån fullständig. Jag gick över från Rapid igår och fick då över 4000 kanaler. Tror dom mer eller mindre har samma utbud när det gäller svenska kanaler.

Dock så fungerar. Cmore Hockey på camdserver och det gör dom inte på Rapid. Dessutom har dom fler kanaler i HD. Tex ViaSat Sport Premium i HD vilket är en fröjd för oss som följer PL.

Båda tjänsterna är bra men tack vare det ovan så kör jag med camdserver.


Kan man alltså inte se SHL hockey hos Rapid eller King?
2017-02-13, 18:41
  #1450
Medlem
Kan någon bekräfta om detta är samma URL till rapidiptv och kingen?http://clients.clientportal.link:808...plus&output=ts
2017-02-13, 18:46
  #1451
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseman42
Kan man alltså inte se SHL hockey hos Rapid eller King?

Om du är ute efter svenska sportkanaler som är så stabila som möjligt med bäst möjliga bild så är det Camdserver som gäller.

Rapid har också sportkanaler men är långt ifrån lika stabila. Kör enbart med dessa om du kommer använda dig mer av övriga kanaler.
2017-02-13, 18:47
  #1452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timtimtim1
Kan någon bekräfta om detta är samma URL till rapidiptv och kingen?http://clients.clientportal.link:808...plus&output=ts
Är det din länk eller en crackad länk?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback