2017-02-10, 14:46
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tror nog ni kan hitta bättre än dessa 2 för att fylla igen hålen. Jag hade då inte gråtit floder över att tappa dessa.

Det gör jag inte heller. Men borde betyda att nåt nytt är på g.
Citera
2017-02-10, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Det gör jag inte heller. Men borde betyda att nåt nytt är på g.
Antagligen.
Citera
2017-02-10, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Nej men truppen är jävligt tunn nu. Åtminstone bland forwardsen.

Kan ju vara så att Jocke och Tjomme väljer att spara lite extra kapital till nästa säsong om dom känner sig så säkra i att vi inte åker ner
Citera
2017-02-10, 16:23
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CR22
Kan ju vara så att Jocke och Tjomme väljer att spara lite extra kapital till nästa säsong om dom känner sig så säkra i att vi inte åker ner

Givetvis. Och det är spelare som inte gjort någon större skillnad. Men lite ambitioner kan man också ha. Vad som helst kan faktiskt hända om man går till ett play-in.
Nu har vi endast 14 forwards varav 4 är juniorer.

Men jag vill att om man nu ska värva så borde det vara någon över nästa säsong. Kanske att man har fått tecken att Ante är frisk eller eventuellt Guter(även fast jag tycker han är för dyr om man måste ta över hela kontraktet)eller Zackrisson(viskats lite om honom har jag hört men tror han blir kvar i Schweiz säsongen ut).
Senast redigerad av JoshTee 2017-02-10 kl. 16:29.
Citera
2017-02-10, 17:19
Medlem
Vad Djurgården verkligen behöver mer än två forwards är ett tränarbyte. Robert Ohlsson är fruktansvärt oinspirerande. Sen har han korkade ögon. Jag hatar honom.

Vi skulle behöver en ny sportchef med. Jocke Eriksson har ju misslyckats helt med värvningarna på alla platser inklusive tränarbåset.
Citera
2017-02-10, 19:13
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Haha den sopan. Han var så hypad när han kom till Modo, skulle vara så bra och skulle bli en publikfavorit. Men det blev raka motsatsen. Inte heller i Djurgården lyckades han. Hans spelstil funkar inte i SHL så är det bara. En av dom mest överskattade nånsin om du frågar mig.

Han var bra när Han kom till växjö senast och lekte hem SM-Guldet. Ser gärna en favorite I repris. Hade dock hoppats på lite mer spets i from av gynge. Men det hade varit förbra för att vara sant. Det här visar hur död marknaden Är.

Samtidigt har jag stort förtroende för firma Evertsson/Hallam som I princip Aldrig tokfloppar med spelare. Att jämnföra med Framförallt Modo, men även Durgården känns fel. Nu kommer Han till ett lag av Vinnare med ett bra och stabilt spelsystem.

Återstår att se om Ni toksågar honom efter slutspelet...
Senast redigerad av MitchRapp 2017-02-10 kl. 19:53.
Citera
2017-02-10, 19:46
Medlem
Giggsys avatar
Djurgården kan få Bergfors.
Citera
2017-02-10, 21:09
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Djurgården kan få Bergfors.

Skulle ni inte pröjsat så mycket så hade han redan varit hos oss.

Rätt skönt att vi slapp honom iaf.
Citera
2017-02-11, 00:31
Medlem
Damacys avatar
Förbannat skönt att bli av med Tambellini. Personligen har det förbluffat mig att han fått speltid öht de 20 senaste matcherna. Jag tycker att båda bröderna Davidsson, Ikonen och till och med Jonsson-Fjällby sett mer inspirerad ut än Jeff.

Jag vet inte hur kan gjorde så många poäng i Växjö, för det var längesedan jag såg en värvning som varit så talanglös, han har inte visat några kvaliteter över huvud taget. Extra svider det ju när han dessutom var värvad som en toppspelare och tjänar därefter.

Lite intressant vad Tjocke har i åtanke nu, när man skeppar både Tambellini och Ikonen så känns det ju som att man gör plats för en värvning. Guter kanske?
Citera
2017-02-11, 00:40
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Lite intressant vad Tjocke har i åtanke nu, när man skeppar både Tambellini och Ikonen så känns det ju som att man gör plats för en värvning. Guter kanske?

Skeppar två, gör plats för en? Hmm. Kanske även finns plats för Cehlin. Eller är det först för nästa säsong? Hur länge kan man ha hjärnskakning? Känns som att Cehlin får börja kommentera med Sanny snart om han inte snör på skridskorna.
Citera
2017-02-11, 09:40
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Förbannat skönt att bli av med Tambellini. Personligen har det förbluffat mig att han fått speltid öht de 20 senaste matcherna. Jag tycker att båda bröderna Davidsson, Ikonen och till och med Jonsson-Fjällby sett mer inspirerad ut än Jeff.

Jag vet inte hur kan gjorde så många poäng i Växjö, för det var längesedan jag såg en värvning som varit så talanglös, han har inte visat några kvaliteter över huvud taget. Extra svider det ju när han dessutom var värvad som en toppspelare och tjänar därefter.

I senaste slutspelet gjorde Han 13 poäng på 18 matcher vilket vi får hoppas Han slår iår. Kan bli 4:e Lina med Jeff, Hennessy, leino.

Har också hört lite rykten om att djurgården/Jeff betalar en del av lönen och att växjö inte tar över kontraktet rakt av. Om det Är sant låter jag vara osagt, men Är ju inte omöjligt då DIF velat hitta Annan klubb till honom redan I november.
Senast redigerad av MitchRapp 2017-02-11 kl. 09:49.
Citera
2017-02-11, 10:55
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
I senaste slutspelet gjorde Han 13 poäng på 18 matcher vilket vi får hoppas Han slår iår. Kan bli 4:e Lina med Jeff, Hennessy, leino.

Har också hört lite rykten om att djurgården/Jeff betalar en del av lönen och att växjö inte tar över kontraktet rakt av. Om det Är sant låter jag vara osagt, men Är ju inte omöjligt då DIF velat hitta Annan klubb till honom redan I november.

Jag har från folk med väldigt god insyn hört att Växjö tar över kontraktet rakt av. Är dock väldigt kort tid kvar på det så ingen big deal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in