Flashback bygger pepparkakshus!
2017-02-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Blev du upprörd, lille vän? Varför reagerade du inte på att jag klankade ner på deras troligtvis, låga betyg? Förstår du inte att småluder som knullar runt och som dessutom ej fungerar bra i skolan är överrepresenterade inom slik brottslighet, så är du nog en av de trögare på Flashback. Detta tyder på svagsinta individer med låg moral- och etik, bland annat. Men, och detta är ett stort men. Jag vet inte detta, jag spekulerade i det första inlägget du svarade på, så jag vet ej vad du gråter över? Är det inte tillåtet med spekulationer och gissningar längre. Är du en munk?

Ditt svagsinte faanskap!

Ursäkta men är du helt dum i huvudet eller? Vem fan bryr sig om vilka som ligger med vilka? Är de verkligen de första du lägger vikt på? Bete dig.
Citera
2017-02-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toastmann3n
Vet alla 3 namnen på gärningsmännen, och kan säga att det är 2 st som är/har svenskar/svenskanamn.

Japp. Däremot vet jag att ena tjejen med svenskt namn är invandrare. Börjar en av tjejernas namn på P?
Citera
2017-02-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakkyaa
Japp. Den ena som har svenskt namn vet jag dock är invandrare. Börjar ens tjejens namn på P?
Invandrare med svenska namn är sällsynta..
Citera
2017-02-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakkyaa
Japp. Däremot vet jag att ena tjejen med svenskt namn är invandrare. Börjar en av tjejernas namn på P?

Nopp, Det gör de faktiskt inte
Citera
2017-02-09, 18:37
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
Invandrare med svenska namn är sällsynta..

Nja, det beror på om du väljer att INTE kalla adopterade för invandrare, eller inte. Mången adopterade barn får svenska namn...
Citera
2017-02-09, 18:39
Medlem
Citat:

EDIT: Vad jag får höra så var dom helt enkelt bara "kaxiga" mot dom, kan säkert vara något mer. Men den personen som jag vet har varit avstängd av skolan 1 vecka för några månader sen pga droger

Nyheter: http://www.smp.se/vaxjo/flickorna-so...v-har-slappts/

Det stämmer inte! Hade ärendet gällt vuxna så hade det rört sig om grov misshandel i åtminstone det ena fallet.
Citera
2017-02-09, 18:40
Medlem
Citat:
Nopp, Det gör de faktiskt inte

Men ett av dem börjar på L och låter svenskt.
Citera
2017-02-09, 18:44
Medlem
Roobes avatar
Tala ur skägget?
När jag vet saker som jag, av legala skäl, inte får prata om så sitter jag still och tittar. Jag tycker det är helt okej (för mig). Det är en annan sak när någon säger att "hehe, det här vet jag men jag säger inget". Det är bara drygt.
Citera
2017-02-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roobe
Tala ur skägget?
När jag vet saker som jag, av legala skäl, inte får prata om så sitter jag still och tittar. Jag tycker det är helt okej (för mig). Det är en annan sak när någon säger att "hehe, det här vet jag men jag säger inget". Det är bara drygt.

Jag släpper precis den information jag vill. Anledningen till att jag svarade Toastmann3n ovan var att jag är 90% säker på att hans hörsägen om händelseförlopp är falsk. Det betyder inte att jag har något behov av att berätta några ingående detaljer för att stilla din nyfikenhet eller för att inte verka dryg. Dessutom kan jag inte till exakt 100% lita på de uppgifter jag har vilket också gör det lite enklare att avstå från att berätta detaljer.

Min första källa gjorde gällande att det var 3 utländska gärningstjejer. Nu är jag bara säker på att 2 av dem är det. Den 3:e kan vara det också trots ett till synes svenskt namn.
Toastmann3n kan bekräfta ifall jag har samma namn som han har. I så fall börjar namnen med A,L, och L.
Citera
2017-02-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockhamsrazor
Det stämmer inte! Hade ärendet gällt vuxna så hade det rört sig om grov misshandel i åtminstone det ena fallet.

Grov misshandel vet jag!, Jag har fått reda på hur det har gått till osv och hur dom har misshandlat dom. Det jag menar är att varför dom gjorde det.
Citera
2017-02-09, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockhamsrazor
Men ett av dem börjar på L och låter svenskt.

Det har du helt rätt i !
Citera
2017-02-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Det är påtalat för moderatorerna att tråden behöver rensas, men inget händer. Aktuella brott och kriminalfall är det nya I&I.
moderatorerna arbetar ideal och på sina fritider. Det blir mycket extra arbete för dem om de måste rensa trådarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in