Citat:
Ursprungligen postat av KCLundgren
Jo, du har rätt i att min avatar talar sitt tydliga språk och jag är stolt över det.
Trots att många invandrare (utomeuropéer [d.v.s. färgade]) är ett pack som kan dra till Pluto för att de bara är ute efter bidrag och är kriminella, så finns det en klick skötsamma och trevliga prickar faktiskt. Mitt påstående låter färgade och andra raser få en chans, bara de sköter sig. Medan nazism bygger på att det ska vara en enda helvit ras.I det stora hela är det beteende som intresserar mig - inte etniciteten i sig.
Det återstår att se om SMR då blir starkare. Låter lite som när ett företag eller staten har monopol på någonting och man tror att det stärker företaget eller staten.
Det finns en anledning till att Afrika är som det är, och Europa är som det är -- det kallas evolution. Människor har fött avkomma och den avkomma som varit bäst lämpad har överlevt. Detta på platser som haft ett annorlunda evolutionärt tryck. Därigenom har naturen skapt oss med olika egenskaper.
Leta gärna upp en fungerande "mångkultur". Brasilien? USA? Malmö?
Givetvis är det helt logiskt. Släng in en svart myra i en stack med röda myror, då blir det blir så här:
http://2.bp.blogspot.com/_RVLJm9IHkZ.../sggbretot.jpg
En otäck dag är du myran i mitten. De som väller in över våra gränser kommer att ta dina resurser. Hur naiv och dumsnäll du än är så kommer de att slita dig eller dina nästkommande i stycken en vacker dag för att mätta sin hunger. Eller kanske i någon religions namn, eller helt enkelt för att du är "svenne".