Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-08, 17:51
  #1201
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Tror du har missförstått det hela. Ska du ha Viasat 1-8 kanalerna så är det ett såkallat combo elite package som du ska köpa hos Camdserver, ganska dyr är den, 220€ för ett helt år. Det är de enda leverantörerna med dessa kanaler vad jag har sett.

Notera att Viasat 1-8 endast fungerar genom en dreambox då de inte lyckats att få in dom via IPTV för tillfället.

Så med andra ord är det inte värt pengarna i mina ögon. Som någon skrev innan. Köp ett vanligt IPTV abonnemang och kolla på valfri utländsk kanal med engelska kommentatorer. Notera att Viasat 1-8 kanalerna inte har svenska kommentatorer så det är mer eller mindre ett uselt köp, enda skillnaden är att det är en Viasat logga i högra hörnet.

Jag kollade upp det du sa och man behöver inget Elite combo package, det står ju där dom presenterar kanalerna att: "the following VİASAT HD channels are exclusively available for our Elite package customers"

Elite package kostar 120 euro för 12 månader, så alltså under 100kr i månaden för typ både Viasat och Cmore och det bästa av allt, ingen IPTV utan stabilt med parabol.
2017-02-08, 17:59
  #1202
Medlem
fan hd kanalerna funkar inte bra på kingen.. animal planet fhd tex.. buffrar då och då gjort i dagar...
2017-02-08, 18:26
  #1203
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Jag kollade upp det du sa och man behöver inget Elite combo package, det står ju där dom presenterar kanalerna att: "the following VİASAT HD channels are exclusively available for our Elite package customers"

Elite package kostar 120 euro för 12 månader, så alltså under 100kr i månaden för typ både Viasat och Cmore och det bästa av allt, ingen IPTV utan stabilt med parabol.

Det stämmer. Jag läste fel.
2017-02-08, 21:16
  #1204
Medlem
gudadottirs avatar
Fungerar rapidtv på samma sätt som iptvking?
Jag har testat iptvkings gratis prov och tänkte beställa, men dom vägrar svara på kundtjänst.
Varken mejl eller via dendär appen. Försökt i flera dagar.

Så till frågan, är det lika enkelt med rapid, app i tvn bara?
2017-02-08, 21:33
  #1205
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudadottir
Fungerar rapidtv på samma sätt som iptvking?
Jag har testat iptvkings gratis prov och tänkte beställa, men dom vägrar svara på kundtjänst.
Varken mejl eller via dendär appen. Försökt i flera dagar.

Så till frågan, är det lika enkelt med rapid, app i tvn bara?
Skulle köpt på http://king-iptv.net/ istället för iptvking, billigare och bättre tyckte jag iaf har provat båda.
2017-02-08, 21:45
  #1206
Medlem
Någon här som testat IUDTV?
2017-02-09, 03:24
  #1207
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudadottir
Fungerar rapidtv på samma sätt som iptvking?
Jag har testat iptvkings gratis prov och tänkte beställa, men dom vägrar svara på kundtjänst.
Varken mejl eller via dendär appen. Försökt i flera dagar.

Så till frågan, är det lika enkelt med rapid, app i tvn bara?

Ja dom säljer exakt samma sak.
Gör ett konto på deras forum https://forum.rapidiptv.net/ sen frågar du efter en reseller, då får du svar på två minuter, sen fixar dom ett 24h gratis prov till dig så kan du testa själv.
Jag provade både rapid och kingen och valde då rapid för jag kunde inte se nån annan skillnad på tjänsterna än priset.
2017-02-09, 10:25
  #1208
Medlem
Bästa alternativet för den som främst är ute efter sporten på Viasat (Premier League) och C-more samt HD-kvalité på kanalerna? Ev. inspelnings och pausmöjligheter vore inte dumt heller.
2017-02-09, 10:51
  #1209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadahinch
Bästa alternativet för den som främst är ute efter sporten på Viasat (Premier League) och C-more samt HD-kvalité på kanalerna? Ev. inspelnings och pausmöjligheter vore inte dumt heller.

Jag tyckte Camdserver hade högst kvalitet på bilden när det kommer till VIASAT kanalerna. Även alla andra kanaler har hög kvalitet.

Tyvärr, så laggade det för mig. Vet dock inte om det var problem från min sida eller från deras tjänst.
2017-02-09, 12:03
  #1210
Medlem
Någon som har strul med mag250?

Efter den laddar portal så blir det bara svart, någon som vet vad det beror på? Testat startat om osv , kör med iptvking
2017-02-09, 14:14
  #1211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engis112
Någon som har strul med mag250?

Efter den laddar portal så blir det bara svart, någon som vet vad det beror på? Testat startat om osv , kör med iptvking

Jag hade samma problem med min box...
Kommer inte ihåg om det var internetuppkopplingen eller HDMI-sladden som var felet...jag vet att jag testade flera saker iallafall.
__________________
Senast redigerad av Swennerd 2017-02-09 kl. 14:34.
2017-02-09, 16:07
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swennerd
Jag hade samma problem med min box...
Kommer inte ihåg om det var internetuppkopplingen eller HDMI-sladden som var felet...jag vet att jag testade flera saker iallafall.


testade stänga av internet en timme, och nu funkade det igen =) konstigt då all annat med internet på boxen funkade iaf

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback