Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-04, 06:25
  #745
Medlem
400Bens avatar
Spelar folk fortfarande detta spelet? Känns som det i stort sätt dött ut helt?
Citera
2017-02-04, 11:43
  #746
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Spelar folk fortfarande detta spelet? Känns som det i stort sätt dött ut helt?
Jag skulle nog säga att det är populärare än någonsin worldwide just nu eftersom att förbundstävlingar har tillkommit osv, verkar dock inte vara populärt alls här på flashback längre. Dock så är det rätt dött i de högre ligorna.
Top Eleven har även ett nytt matchmaking system när det gäller ligasystemet, alla lag i ligan är ungefär lika bra "stjärnmässigt" vilket leder ofta till att de aktiva lagen hamnar i samma liga och de inaktiva lagen hamnar i samma liga... dock inte riktigt säker på om detta är confirmed, bara min egen uppfattning.
Citera
2017-06-30, 21:44
  #747
Medlem
Vad får man för att vinna cupen?
Citera
2017-07-19, 15:39
  #748
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoloid
Vad får man för att vinna cupen?
Pengar och en trophy.
Citera
2017-11-25, 00:54
  #749
Medlem
Cring3s avatar
Själv har jag nyligen börjat spela detta spel. Började mer som ett tidsfördriv som nu vuxit fram till att jag nu ägnar några timmar om dagen till spelet. Kul spel som helt klart känns aningen beroendeframkallande.
Citera
2017-12-13, 14:34
  #750
Medlem
Fastnade för detta spel men har en fråga.
När jag lagt ett bud på en spelare i övergångar - förhandlingar så får man ju vänta ca 24 timmar innan man vet om man köpt spelaren.
Men när jag loggar in nästa gång så kommer det upp något om att säljaren har satt ett säljpris så man kan köpa direkt.
Men var ser man vilket sälj pris det är?
Har aldrig hittat det.
Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2017-12-23, 23:12
  #751
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikfred
Fastnade för detta spel men har en fråga.
När jag lagt ett bud på en spelare i övergångar - förhandlingar så får man ju vänta ca 24 timmar innan man vet om man köpt spelaren.
Men när jag loggar in nästa gång så kommer det upp något om att säljaren har satt ett säljpris så man kan köpa direkt.
Men var ser man vilket sälj pris det är?
Har aldrig hittat det.
Någon som kan hjälpa mig?
Tryck bara på "Lägg bud" igen så ser du.
Citera
2018-04-08, 15:01
  #752
Medlem
Hade varit kul om någon med lite mer erfarenhet hade varit sugen på att dela med sig om lite tips och tricks. Eller iaf gjorde den här tråden levande igen
Citera
2018-04-23, 11:06
  #753
Medlem
Tjena!

En i mitt förbund kan inte utmana oss andra i en träningsmatch det står "förbundet kan inte behandla din förfrågan då det inte finns några tidsluckor för denna match" men han kan utmana alla som inte är med i förbundet!
Citera
2018-05-06, 10:38
  #754
Medlem
Finns det någon här som har ett förbund och behöver en spelare till? De jag är med nu är rätt oseriösa...
Citera
2018-07-27, 18:04
  #755
Medlem
Jag behöver alltid folk, men då bör du vara en stark 5 stjärnig med snudd till 6a, dvs över 90% vid säsongsstart (4 då kastar jag ut personen)
Citera
2018-09-06, 01:06
  #756
Medlem
Karlitoz2s avatar
Ett Flashback förbund vore något, om det ens finns tillräckligt många här så att säga
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback