2017-02-03, 18:29
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolanzero
Arne är bara väldigt serviceminded!

testa gå in till Spar-Arne & köpa
1 tub vaselin
5 porrtidningar
en 8-pack hushållspapper
"Jovars det ser ut och bli en trevlig helg?"

Ja, han ska verkligen kommentera allt som hans kunder köper. Jag såg att han sålde OCB, undrar om han kommenterar köpen av dem också?

- Jaha, det ska rökas knark ikväll. Se upp för länsman och apelsinmannen.

Det sista avsnittet av serien var väl sådär, men skönt att se att Micke fick rocka loss på Pizza Corner!
Citera
2017-02-03, 18:56
Medlem
Undrar om det var TV-teamet som hade satt upp en ny brevlåda åt Micke?

Han såg i alla fall genuint glad och överraskad ut!
Citera
2017-02-03, 19:23
Medlem
LukeOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Hoforsbakelsen såg ut som en pressylta.

Det var det roligaste jag hört detta året. Pressylta! Underbart...

Tyckte det verkar finnas några schyssta typer i Hofors ändå. Fotbollsrevypappan. Killen som så gärna ville ge sin flickvän något. En Jack Daniels på Pizza Corner. Men det blev lite för mycket. Som grädden på den där pressyltan, det växer lite i mun...

Kalaset var ju ganska deprimerande.
Citera
2017-02-03, 20:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Pappan till killen som satte ihop de olika showerna.
Vilken jävla hjälte. Helt jävla underbar i sitt stöd till sin son.

Hoppas han är medveten om det. Helt fantastiskt att se
Skojaru. Jag, som man, ser honom som den manligaste jag sett på länge (sedan i spegeln morse ). En förebild för män.
Citera
2017-02-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Pappan till killen som satte ihop de olika showerna.
Vilken jävla hjälte. Helt jävla underbar i sitt stöd till sin son.

Hoppas han är medveten om det. Helt fantastiskt att se
Kan bara hålla med, han är nog min favorit i serien. Han är nog en stor anledning till att sonen vågar vara sig själv, för det finns nog inte mycket stöd att hämta från resten av staden (nu är jag lite fördomsfull). Pappans stöd är nog en sån där sak som kan göra enorm skillnad på sikt för Sebastian (hette han väl?). Troligen en enorm skillnad i självkänslan hos en kille som växer upp med sin pappas fulla stöd i allt han gör jämfört med en pappa som tar avstånd och inte vill ha någonting med sonens aktiviteter att göra.

Mina andra favoriter är Sebastian (sonen) just för att han vågar gå emot samhällets normer (vilket lär vara jobbigare i Hofors än i Stockholm) och gubben med kanonerna.
Citera
2017-02-03, 20:34
Medlem
ikaros2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
....

Mina andra favoriter är Sebastian (sonen) just för att han vågar gå emot samhällets normer (vilket lär vara jobbigare i Hofors än i Stockholm) och gubben med kanonerna.

Han är en sådan där som snart kommer att upleva Hofors som världens ände, världens mörkaste plats där man inte får vara sig själv. Där man som kille inte kan klä sig i damkläder.

Han flyttar till Stockholm för där ska han göra verklighet av att dansa med stjärnorna, springa på bögklubbar och transklubbar. Men det enda som kommer att hända att han blir ytterligare en i raden av unika snöflingor i Stockholms gay-värld. Och i stället för att sticka ut ifrån mängden kommer han att försvinna. Som en kalldusch kommer verkligheten i Stockholm. Tre eller fyra år efter han flyttat in i sin tredjehandsetta vid Gullmarsplan blir han antagen till Big Brother och kan återigen sticka ut lite för att sedan bli utröstad tredje veckan.
Citera
2017-02-03, 20:54
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Han är en sådan där som snart kommer att upleva Hofors som världens ände, världens mörkaste plats där man inte får vara sig själv. Där man som kille inte kan klä sig i damkläder.

Han flyttar till Stockholm för där ska han göra verklighet av att dansa med stjärnorna, springa på bögklubbar och transklubbar. Men det enda som kommer att hända att han blir ytterligare en i raden av unika snöflingor i Stockholms gay-värld. Och i stället för att sticka ut ifrån mängden kommer han att försvinna. Som en kalldusch kommer verkligheten i Stockholm. Tre eller fyra år efter han flyttat in i sin tredjehandsetta vid Gullmarsplan blir han antagen till Big Brother och kan återigen sticka ut lite för att sedan bli utröstad tredje veckan.
Så skulle det kunna bli, om det inte vore för att han har en pappa och drömmer om Falkenbergsrevyn.
Citera
2017-02-03, 21:22
Medlem
XtraXs avatar
Undra hur Spar Arne reagerar om han kommer på någon med att snatta i hans butik. Funderar på att åka förbi Hofors nästa gång jag åker norrut och skänka Michael en flaska JD, tror han skulle uppskatta det.
Citera
2017-02-04, 07:57
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Han flyttar till Stockholm för där ska han göra verklighet av att dansa med stjärnorna, springa på bögklubbar och transklubbar. Men det enda som kommer att hända att han blir ytterligare en i raden av unika snöflingor i Stockholms gay-värld.

Ni är medvetna om att man kan vara dragshow-artist och även transa utan att vara bög va?

Kanske när den informationen även era byar en vacker dag.
Citera
2017-02-04, 10:07
Medlem
Klipp-Lotta, var tog du vägen?
Det blev lite för lite av dig och för mycket av "jag vet allt bäst och jag har fixat Di Leva"" kvinnan.
Citera
2017-02-04, 10:16
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Det blev lite för lite av dig och för mycket av "jag vet allt bäst och jag har fixat Di Leva"" kvinnan.
Håller med, men hon ville kanske inte vara med för mycket. Tycker hon var lik den gamla bondbruden Maud Adams
Citera
2017-02-04, 10:55
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Framförallt var tog bilderna vägen? Ingen som sniffat upp dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in