Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-03, 15:36
  #985
Medlem
Adebisi_Emcitys avatar
Ni som kör Camdserver på IOS, vilket alternativ valde ni i Subscription device när ni beställde? Kan välja på Enigma 2, Mag 250, Kodi, Smart TV, PC och Android.
2017-02-03, 17:56
  #986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adebisi_Emcity
Ni som kör Camdserver på IOS, vilket alternativ valde ni i Subscription device när ni beställde? Kan välja på Enigma 2, Mag 250, Kodi, Smart TV, PC och Android.

Snart TV. Du får en länk till en m3u. Den lägger du till i appen du använder.
2017-02-03, 19:39
  #987
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Går det att få test konto hos camdserver?

Tror inte det. Fick ett rejält spydigt meddelande tillbaka att jag gott och väl kunde köpa en månad för att få "testa".

Kommer aldrig någonsin ge mina pengar till sådana människor som har noll serviceförmåga och inte låter en prova ens i 12 timmar. Tummen ner för Camdserver.
2017-02-03, 19:41
  #988
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Tror inte det. Fick ett rejält spydigt meddelande tillbaka att jag gott och väl kunde köpa en månad för att få "testa".

Kommer aldrig någonsin ge mina pengar till sådana människor som har noll serviceförmåga och inte låter en prova ens i 12 timmar. Tummen ner för Camdserver.
Har själv också varit i kontakt med supporten hos dom, och trycker inte alls dom är trevliga. Vänder mig också till andra leverantörer.

Någon som har hittat någon som har C More Live 5?
2017-02-03, 20:02
  #989
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Tror inte det. Fick ett rejält spydigt meddelande tillbaka att jag gott och väl kunde köpa en månad för att få "testa".

Kommer aldrig någonsin ge mina pengar till sådana människor som har noll serviceförmåga och inte låter en prova ens i 12 timmar. Tummen ner för Camdserver.
Har skickat två meddelanden om frågor om de har vissa kanaler men de svarar inte ens.
2017-02-03, 20:17
  #990
Medlem
jag kan dock rekommendera camdserver, de har en hel del att göra just nu kanske därav lite sämre ton osv men för mig har de varit trevliga... fick 24 timmars test då jag sa att andra leverantörer erbjuder det osv samt att jag eventuellt skulle köpa fler abonnemang, fick det utan problem och har köpt 1 år till mig o några polare, fungerar perfekt.
__________________
Senast redigerad av SIKERIM 2017-02-03 kl. 20:20.
2017-02-03, 20:35
  #991
Medlem
Cents4s avatar
Stämmer att det är lite besvärligt att få till en trial på Camdserver. Fick själv efter många om och men en trial där till slut. Ska tilläggas att jag innan redan var inställd på att köpa ett abonnemang där då jag hade läst en massa positiva skriverier i diverse forum om dessa men ville självklart testa först, så förstår fullt ut vissa här som tycker det är dålig stil av dem.

Däremot så kan jag lätt voucha för Camdserver. Är bäst när det kommer till alla IPTV leverantörer därute, utan tvekan. Har själv enbart goda erfarenheter av kundtjänsten, har själv inte upplevt några otrevligheter, kan vara så att de lägger mer energi på sina betalande kunder och inte prioriterar trials för tillfället. Verkar ha en stor kundbas i Tyskland om jag har förstått det rätt och vill nu även utvidga marknaden till skandinavien.

För er som undrar om de har Cmore live 5, så är svaret ja. Finns i SD och HD. Likaså gäller alla andra Cmore kanaler.
2017-02-03, 20:37
  #992
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Stämmer att det är lite besvärligt att få till en trial på Camdserver. Fick själv efter många om och men en trial där till slut. Ska tilläggas att jag innan redan var inställd på att köpa ett abonnemang där då jag hade läst en massa positiva skriverier i diverse forum om dessa men ville självklart testa först, så förstår fullt ut vissa här som tycker det är dålig stil av dem.

Däremot så kan jag lätt voucha för Camdserver. Är bäst när det kommer till alla IPTV leverantörer därute, utan tvekan. Har själv enbart goda erfarenheter av kundtjänsten, har själv inte upplevt några otrevligheter, kan vara så att de lägger mer energi på sina betalande kunder och inte prioriterar trials för tillfället. Verkar ha en stor kundbas i Tyskland om jag har förstått det rätt och vill nu även utvidga marknaden till skandinavien.

För er som undrar om de har Cmore live 5, så är svaret ja. Finns i SD och HD. Likaså gäller alla andra Cmore kanaler.
Tack för bekräftelsen!
2017-02-03, 20:51
  #993
Medlem
glömde även säga att jag fick rabatt på 80 euro då vi köpte 4 abonnemang...från camdserver då.
2017-02-03, 22:21
  #994
Medlem
deadhead.s avatar
Någon som testat Digitalsatkey?
2017-02-03, 22:29
  #995
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Någon som testat Digitalsatkey?

Nepp, men ser ut att vara precis samma channel list som Camdserver.
2017-02-03, 23:02
  #996
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Stämmer att det är lite besvärligt att få till en trial på Camdserver. Fick själv efter många om och men en trial där till slut. Ska tilläggas att jag innan redan var inställd på att köpa ett abonnemang där då jag hade läst en massa positiva skriverier i diverse forum om dessa men ville självklart testa först, så förstår fullt ut vissa här som tycker det är dålig stil av dem.

Däremot så kan jag lätt voucha för Camdserver. Är bäst när det kommer till alla IPTV leverantörer därute, utan tvekan. Har själv enbart goda erfarenheter av kundtjänsten, har själv inte upplevt några otrevligheter, kan vara så att de lägger mer energi på sina betalande kunder och inte prioriterar trials för tillfället. Verkar ha en stor kundbas i Tyskland om jag har förstått det rätt och vill nu även utvidga marknaden till skandinavien.

För er som undrar om de har Cmore live 5, så är svaret ja. Finns i SD och HD. Likaså gäller alla andra Cmore kanaler.
Rätt intressant. Det beror lite på hur man utformar mailet som man skickar till dom har jag märkt. Har nu fått ett trial konto.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback