Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-02, 15:23
  #1
Medlem
Är det Ecaudor och Colombia som gäller eller är brudarna i Chile och Peru minst lika snygga?
Citera
2017-02-02, 15:43
  #2
Medlem
Personligen föredrar jag Venezuela och Brasilien, men vi har väl alla olika preferenser.
Citera
2017-02-02, 18:02
  #3
Medlem
Min argentinske kollega pratar ofta om en stad i Brasilien dit ett stort antal nazister flydde efter kriget. Damerna där är, enligt honom, gudinnor.
Citera
2017-02-02, 23:19
  #4
Medlem
Lacerdas avatar
Det finns redan en trad som behandlar detta ämne. Man kan nog inte utse vilket land som har de snyggaste brudarna. Brasilien, Venezuela och Colombia tycker jag personligen. Peru och Bolivia har mest en slags Indiankvinnor med obefintliga höfter, inte speciellt vackra kroppar med andra ord.

I Chile har brudarna ofta stora bröst vilket riktiga män uppskattar, problemet är att ansiktet ofta är at helvete. I Argentina och Uruguay finns en stor del Euro-ättlingar men Argentinskor har en jävla snofsig attityd.
Citera
2017-02-03, 12:01
  #5
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det finns redan en trad som behandlar detta ämne. Man kan nog inte utse vilket land som har de snyggaste brudarna. Brasilien, Venezuela och Colombia tycker jag personligen. Peru och Bolivia har mest en slags Indiankvinnor med obefintliga höfter, inte speciellt vackra kroppar med andra ord.

I Chile har brudarna ofta stora bröst vilket riktiga män uppskattar, problemet är att ansiktet ofta är at helvete. I Argentina och Uruguay finns en stor del Euro-ättlingar men Argentinskor har en jävla snofsig attityd.


dvs en korsning mellan chile och argentina vore att föredra 😉
Citera
2017-02-04, 18:43
  #6
Medlem
Det beror på vilka preferenser man har.

Jag tycker at Venezuela har de hetaste. Sen kommer Colombia (som nästan ser lika ut eftersom de varit samma land och nu är grannland). Ser man på statistik så har Venezuela flest titlar i Miss World (1) och näst flest titlar i Miss Universe (2).

Men gillar man nån annan typ av tjej, t.ex. asiater, så ska man inte leta i Latinamerika

(1) https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...d_titleholders
(2) https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...e_titleholders
Citera
2017-02-04, 22:00
  #7
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Hade varit trevligt att träffa en tjej från Argentina faktiskt, jag har börjat adda folk på Facebook därifrån. Går tillbaka till rötterna typ. :P Det var längesedan jag pratade med Argentinska tjejer.
Citera
2017-02-05, 23:41
  #8
Medlem
inte chile iaf, jag var där i 1 månad och 1 av 1000 såg väl okej ut, dom gillar mat därborta och är inte så utseende fixerade som sverige, d säger väl sig själv
Citera
2017-02-21, 22:02
  #9
Medlem
Jag bor i Argentina för tillfället. Det är klart sämst utbud här i hela Sydamerika.

Tjejen jag träffar nu är från Venezuela, grymt snygg men kan inte uttala mig om landet i övrigt. Brasilien är grymt.
Citera
2017-02-22, 01:53
  #10
Medlem
Omv1989s avatar
medellin - colombia eller argentina. Brasilien är det inget fel på...
Citera
2017-05-19, 20:13
  #11
Medlem
Weissmullers avatar
Colombia och Venezuela i mitt tycke.
Citera
2017-05-20, 15:26
  #12
Medlem
Frawjons avatar
Venezuela.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2808196

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback