Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-01, 19:09
  #949
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Har precis fått igång Camdserver. Funkar helt klart över förväntan! Blir att köpa en Mag eller Tvip och ett längre abonnemang efter denna månad (köpte 1).

Fick dock ett meddelande från supporten idag.
De planerar att starta en Engelsk/Nordisk IP-TV sida då intresset var stort i Norden.
Om det fanns folk som var intresserade av att designa och översätta den sidan så skulle man kontakta dem via formuläret på sidan.
Nej! Jag jobbar inte eller är sponsrad av dem, men bra om tjänsten kan leva vidare för oss i Sverige.

Det var allt som stod i meddelandet, och jag antar att fler fått samma meddelande.

Jag kör rapid, har ett 3 månaders abonnemang, byter antagligen till camdserver efter det, om inte rapid har fixat Viasat motor och Sport Premiere i HD.

Saknar också finska viasat kanalerna som Camdserver har.
2017-02-01, 19:37
  #950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Vilken kanal funkar inte text på för dej då ?

Har bara haft en gratis 24h från dom och då var det flera kanaler som sakna svensk text, bland annat discoverykanalerna.
2017-02-01, 20:04
  #951
Medlem
Nån som kan länka den svenska kanal listan för camdserver ? listan jag hittade var det inte alls många svenska kanaler i
2017-02-01, 20:31
  #952
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Nån som kan länka den svenska kanal listan för camdserver ? listan jag hittade var det inte alls många svenska kanaler i
http://www.camdserver.com/en/9-iptv-service.html

En del är i VIP-Nordic rätt högt upp och resten längre ner i en Nordic lista.
2017-02-01, 20:57
  #953
Medlem
dd4ankeNs avatar
Upptäckte detta precis, måste provas! Funderar på att beställa en S-box 412 och sen köra Camd (Verkar stabilast) på den (Ute efter svenska samt utländska sportkanaler i HD främst), funkar den kombinationen? Hur svårt är det att få gång i allt? Kan tilläggas att jag är långt ifrån något geni när det kommer till sånt här..
2017-02-01, 22:01
  #954
Medlem
Ni som kör camdserver, flyter det på bra hos er?
Jag har haft 24h test och blev besviken. Hockeyn igår på cmore live var osynkat ljud och stundtals hackigt utan att det buffrade.
Vanliga svenska HD kanaler var gryniga och i osynk.
Har tidigare testat de andra två stora och har bättre flyt.
Kan det vara att många kör tester från camdserver nu så kapaciteten inte räcker?
2017-02-02, 10:25
  #955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Ni som kör camdserver, flyter det på bra hos er?
Jag har haft 24h test och blev besviken. Hockeyn igår på cmore live var osynkat ljud och stundtals hackigt utan att det buffrade.
Vanliga svenska HD kanaler var gryniga och i osynk.
Har tidigare testat de andra två stora och har bättre flyt.
Kan det vara att många kör tester från camdserver nu så kapaciteten inte räcker?

Jag ska testa hockeyn ikväll.
Just nu har jag streamingtjänst från Cmore, och den funkar rent ut sagt bedrövligt.
Kan jämföra och ge ett utlåtande ikväll eller imorgon ang. Hockeyn.

Kör du via någon IPtv Box eller via dator?
Tycker att du skall kontakta deras kundtjänst och meddela problemen så det kan bli en förbättring där!
__________________
Senast redigerad av SEoHOER 2017-02-02 kl. 10:28.
2017-02-02, 13:07
  #956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Jag ska testa hockeyn ikväll.
Just nu har jag streamingtjänst från Cmore, och den funkar rent ut sagt bedrövligt.
Kan jämföra och ge ett utlåtande ikväll eller imorgon ang. Hockeyn.

Kör du via någon IPtv Box eller via dator?
Tycker att du skall kontakta deras kundtjänst och meddela problemen så det kan bli en förbättring där!

Kör Kodi i Androidbox.
2017-02-02, 13:43
  #957
Medlem
Har ngn här inne testat Www.smartworldiptv.com? Jag har nyss begärt test av dem och de verkar funka riktigt bra. Samt jävligt billiga och att man kan köpa månadsvis.
2017-02-02, 13:45
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trucker.00
Har IP-TV king fått rätt på textning till kanaler?
Dom lova ha det fixat till idag.


Rekommendera smartworldiptv.com

Hd super kvalitet och mycket billigt
2017-02-02, 13:47
  #959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaasko
Rekommendera smartworldiptv.com

Hd super kvalitet och mycket billigt


Ja jag testar de nu. Verkar funka jätte bra.
2017-02-02, 14:30
  #960
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaasko
Rekommendera smartworldiptv.com

Hd super kvalitet och mycket billigt

Kan inte förstå varför ingen har C More Live 5. Vad är så magiskt med den?

Rapid har för övrigt tagit bort kanaler nu igen. Gått från 130 till 112 på några dagar. Bland annat C More Live 1 och SF-Kanalen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback