2017-01-25, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Okej men alltså varför bryr du dig då?. E du inte betald så borde du väl skita i det ( tror dom förlorar mer på en sånhär uppenbarn marknadsföring än inte).

Och även jag missade att man inte fick 1 g helt per berställning. Jag som skulle beställa 3 g, vad skulle jag ens få Hankmillion? , i tre påsar eller en?då kan man likagärna köra på gatan.

Antar det får bli sct, inte hört om andra som har, bara snabbaskor, men nån som vet om dom?

Titta på scs gröningar är du snäll så ser du vad uppenbar självgröning innebär

Kör på någon annan då Lögner är rätt onödigt bara för att jag handlar av narcos så betyder det inte att jag jobbar som reklamsnubbe för de, trivs med deras varor thats it.. väntar ivrigt på att scs ska svara nu med alla sina konton, rätt ska vara rätt är det någon som är röd så är det scs och det syns längre bak i tråden

PS: Scs och snabbaskor är samma shop... eller det visste du inte? Haha
2017-01-25, 15:52
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion

Bevis på det?
2017-01-25, 15:56
Medlem
Citat:
Titta på scs gröningar är du snäll så ser du vad uppenbar självgröning innebär

Kör på någon annan då Lögner är rätt onödigt bara för att jag handlar av narcos så betyder det inte att jag jobbar som reklamsnubbe för de, trivs med deras varor thats it.. väntar ivrigt på att scs ska svara nu med alla sina konton, rätt ska vara rätt är det någon som är röd så är det scs och det syns längre bak i tråden

Nä det visste jag inte. Men vad får jag av Narcos om jag köper 3 g`? Blir det en stor zipline så jag får 2.5 g, eller får jag det i tre små och får 2.4 g? Iaf jag vill ha 3 g om ja betalar för 3 g genom nätet, just därför ja kör nätet och inte gatan.

Tror jag skippar min coca beställning faktiskt till en shop jag har handlat av innan får in det
2017-01-25, 16:02
Bannlyst
Citat:
Nä det visste jag inte. Men vad får jag av Narcos om jag köper 3 g`? Blir det en stor zipline så jag får 2.5 g, eller får jag det i tre små och får 2.4 g? Iaf jag vill ha 3 g om ja betalar för 3 g genom nätet, just därför ja kör nätet och inte gatan.

Tror jag skippar min coca beställning faktiskt till en shop jag har handlat av innan får in det

Jag tycker du ska maila alla kola leverantörer och se vad som finns inne, köp av den som du får mest kola för pengarna!
2017-01-25, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Bevis på det?

Japp, du har PM
2017-01-25, 16:23
Medlem
Citat:

Du får tre små påsar med 0.7g i varje, så 2.1g (Liten redline, 0.3g)
2017-01-25, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies

Vilka påsar väger 0.3? Har du bild så man kan se detta?
2017-01-25, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies

Öhh okej, då är HankMillion garanterat sponsrad, för jag kan inte se någon betala för 3 o få 2 och vara nöjd, spec när det gäller koks.

Och så gör han mig paranoid för dom andra säljare, ja, inte svårt att luska ut.

Edit :
Senast redigerad av Engenberg 2017-01-25 kl. 16:37.
2017-01-25, 16:48
Bannlyst
Citat:
Öhh okej, då är HankMillion garanterat sponsrad, för jag kan inte se någon betala för 3 o få 2 och vara nöjd, spec när det gäller koks.

Och så gör han mig paranoid för dom andra säljare, ja, inte svårt att luska ut.

Edit :

Läste du mitt inlägg haha eller är du helt pantad?

Jag tycker du ska maila alla kola leverantörer och se vad som finns inne, köp av den som du får mest kola för pengarna!

Som sagt så beställde jag från narcos sist, fick ingen undervikt så ja är nöjd.... sen om någon fått mindre får de ta det me dom... sen att scs ska sprida massa propaganda för att få köpare med sitt dåliga koks är något som stör, för JAG har testat både och vet inte vilken batch scs har nu men den förra vart skit! Slutord, har inget med narcos att göra men att sprida skit från flera konton som inte stämmer om en produkt när man själv testat den får en att bli irriterad
2017-01-25, 16:54
Medlem
Citat:
Läste du mitt inlägg haha eller är du helt pantad?

Som sagt så beställde jag från narcos sist, fick ingen undervikt så ja är nöjd.... sen om någon fått mindre får de ta det me dom... sen att scs ska sprida massa propaganda för att få köpare med sitt dåliga koks är något som stör, för JAG har testat både och vet inte vilken batch scs har nu men den förra vart skit! Slutord, har inget med narcos att göra men att sprida skit från flera konton som inte stämmer om en produkt när man själv testat den får en att bli irriterad

Okej, my bad. Men du skriver så konstigt. Menar du att du fick ca 0.7-0.8 g per betalt g när du skriver ingen undervikt då?`

Jag har bara tre shoppar jag vet. Jag tror jag faktiskt jag kommer lägga en 1 g från varje, så får jag jämnföra själv, och blir det undervikt så är det bara på ett g än tre. Man blir ju lite förvirrad av vad som e riktigt i tråden. Onsdag idag så med tur kommer minst ett fram på fredag, återkommer då

Edit : köpt från narcos innan så dom e gröna o snabba, men mdmaa då inte coca
Senast redigerad av Engenberg 2017-01-25 kl. 17:21.
2017-01-25, 20:43
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Japp, du har PM
Jag vill gärna med ha bevis på det! Då snabbaskor är TOK RÖDA!
2017-01-25, 21:24
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Japp, du har PM

Jag tar gärna del av det också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem