Citat:
Ursprungligen postat av
HankMillion
Läste du mitt inlägg haha eller är du helt pantad?
Jag tycker du ska maila alla kola leverantörer och se vad som finns inne, köp av den som du får mest kola för pengarna!
Som sagt så beställde jag från narcos sist, fick ingen undervikt så ja är nöjd.... sen om någon fått mindre får de ta det me dom... sen att scs ska sprida massa propaganda för att få köpare med sitt dåliga koks är något som stör, för JAG har testat både och vet inte vilken batch scs har nu men den förra vart skit! Slutord, har inget med narcos att göra men att sprida skit från flera konton som inte stämmer om en produkt när man själv testat den får en att bli irriterad
Okej, my bad. Men du skriver så konstigt. Menar du att du fick ca 0.7-0.8 g per betalt g när du skriver ingen undervikt då?`
Jag har bara tre shoppar jag vet. Jag tror jag faktiskt jag kommer lägga en 1 g från varje, så får jag jämnföra själv, och blir det undervikt så är det bara på ett g än tre. Man blir ju lite förvirrad av vad som e riktigt i tråden. Onsdag idag så med tur kommer minst ett fram på fredag, återkommer då
Edit : köpt från narcos innan så dom e gröna o snabba, men mdmaa då inte coca