30 654 besökare online
1 074 782 medlemmar • 56 283 178 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Sex Eskortservice och prostitution Prostitution: recensioner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
RuneRusk
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av clevernickname
Det framgick av recensionen.
Vad jag menade var och borde inte vara så svårt att uppfatta är att du och din vän, vet och känner inte alla som besökt henne.
Ha sex med en thaimassös utan kondom tycker jag är oförsvarbart.
Nej det vet vi inte och det har ingen påstått heller.
Planen var inte att ha sex utan kondom utan det hände bara.

Du får förstås tycka vad du vill, det har jag inga problem med, men det underlättar om du kommenterar det som skrivits istället för nåt som inte påståtts.

Fidelio69
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av hurdy
borde gälla BJ utan också, eller.......
Nej, jag vägrar! Betalar inte en krona för BJ med kondom, vill inte ens ha det gratis om kondom ingår. Går hellre till donken...

Biggus-Diccus66
Medlem
Risken att smittas via BJ är väldigt liten. Men vad jag vet har du fått Klamydia i halsen så lär du inte ta en dolme i munnen. Gör betydligt ondare en vanlig halsfluss enligt vad jag har läst. Men som sagt att bakterierna ska överleva i munhålan är väldigt liten.

clevernickname
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av RuneRusk
Nej det vet vi inte och det har ingen påstått heller.
Planen var inte att ha sex utan kondom utan det hände bara.

Du får förstås tycka vad du vill, det har jag inga problem med, men det underlättar om du kommenterar det som skrivits istället för nåt som inte påståtts.

"Vi var bägge överens om att är det någon man skulle tänka sig att knulla utan kondom är det just hon"
"Skälet till det är att hon inte tidigare erbjudit eller låtit någon komma så långt och att hon begär kondom"

Dina egna ord! Speciellt sista meningen kommenterade jag. Hon har inte låtit "någon"! Hur kan ni veta detta! Också något jag kommenterade!

Stora problemet är att jag var inte odelat positiv till ditt och din kompis idé/projekt. Jag har kommenterat vad du har skrivit och inget annat. Antingen kan du eller vill inte komma ihåg dina egna ord.

Citat:
 Ursprungligen postat av thaiman
Du har inte långt från land seglat, det är en sak som är fullständigt klar

Nej, jag har inte varit i Thailand. En thailändska gick utmärkt att hitta här i Sverige.
Jag har drygt 200-250 resdagar om året i mitt arbete. Att sätta mig på ett flygplan på en längre resa i semestertider är otänkbart för mig. Långresor kan bli när jag är pensionerad.

RuneRusk
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av clevernickname
"Vi var bägge överens om att är det någon man skulle tänka sig att knulla utan kondom är det just hon"
"Skälet till det är att hon inte tidigare erbjudit eller låtit någon komma så långt och att hon begär kondom"

Dina egna ord! Speciellt sista meningen kommenterade jag. Hon har inte låtit "någon"! Hur kan ni veta detta! Också något jag kommenterade!

Stora problemet är att jag var inte odelat positiv till ditt och din kompis idé/projekt. Jag har kommenterat vad du har skrivit och inget annat. Antingen kan du eller vill inte komma ihåg dina egna ord.

Nej, jag har inte varit i Thailand. En thailändska gick utmärkt att hitta här i Sverige.
Jag har drygt 200-250 resdagar om året i mitt arbete. Att sätta mig på ett flygplan på en längre resa i semestertider är otänkbart för mig. Långresor kan bli när jag är pensionerad.
Så bra att du preciserar dig. Då går det att ge ett nyanserat svar.

Nej, som jag skrivit tidigare har vi inte koll på alla som besöker henne.
Däremot känner jag flera som besökt henne och det är uppenbart att hon nyligen flyttat fram gränsen för vad som kan ske. Just skillnaden mellan tidigare inställning och den nya i kombination med att hon inte erbjuder annat än hj ligger bakom vår bedömning. Men jag upprepar att tanken inte var fs utan skydd.

clevernickname
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av RuneRusk
Så bra att du preciserar dig. Då går det att ge ett nyanserat svar.

Nej, som jag skrivit tidigare har vi inte koll på alla som besöker henne.
Däremot känner jag flera som besökt henne och det är uppenbart att hon nyligen flyttat fram gränsen för vad som kan ske. Just skillnaden mellan tidigare inställning och den nya i kombination med att hon inte erbjuder annat än hj ligger bakom vår bedömning. Men jag upprepar att tanken inte var fs utan skydd.

Vilket jag gjorde redan första gången. Det stycket "fetade" jag för att det skulle framgå vad jag svarade på! På samma sätt som som jag "fetar" nu.

Nu är denna diskussion avslutad för min del.

kjellsn
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av kak
Tänk, då var det ditt minneskort jag hittade när jag besökte salongen.
https://heavyeditorial.files.wordpre...trip=all&w=612

Brukar tjejerna ställa upp på fotografering?

Svara på ämne
Svara Topp Dela