Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-20, 19:35
  #1
Medlem
PreaCs avatar
Nu är det dags, de ska köra igång en säsong igen.

Under dagarna har de deltagande fått avslöja att de medverkar. Tycker vi i den här tråden kan diskutera lite om dessa.

En medverkande var min flickvän i två år. Oskyldig och snäll tjej vid den tiden, tråkigt att se hur det gått. Kommer såklart ge er lite skvaller under annan pseudonym här i tråden

EDIT: Premiär 2017-02-06 på TV3
__________________
Senast redigerad av PreaC 2017-01-20 kl. 19:49.
Citera
2017-01-20, 19:41
  #2
Medlem
Ensamhet.s avatar
Någon som vet hur upplägget blir? Är det fortfarande bara två avsnitt i veckan? Hoppas verkligen de drar upp till tre igen annars tappar man (jag) snabbt intresset.
Citera
2017-01-20, 19:49
  #3
Medlem
hoppas det finns alla etniciteter med
Citera
2017-01-20, 20:38
  #4
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Nu är det dags, de ska köra igång en säsong igen.

Under dagarna har de deltagande fått avslöja att de medverkar. Tycker vi i den här tråden kan diskutera lite om dessa.

En medverkande var min flickvän i två år. Oskyldig och snäll tjej vid den tiden, tråkigt att se hur det gått. Kommer såklart ge er lite skvaller under annan pseudonym här i tråden

EDIT: Premiär 2017-02-06 på TV3
Hon den polska tjejen?
Citera
2017-01-20, 20:43
  #5
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Nu är det dags, de ska köra igång en säsong igen.

Under dagarna har de deltagande fått avslöja att de medverkar. Tycker vi i den här tråden kan diskutera lite om dessa.

En medverkande var min flickvän i två år. Oskyldig och snäll tjej vid den tiden, tråkigt att se hur det gått. Kommer såklart ge er lite skvaller under annan pseudonym här i tråden

EDIT: Premiär 2017-02-06 på TV3
Detta kan faktiskt bli kul att följa
Citera
2017-01-21, 12:33
  #6
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Hon den polska tjejen?

Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Detta kan faktiskt bli kul att följa


Kommer inte ge ut någon information under det här användarnamnet!
Citera
2017-01-21, 12:37
  #7
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Kommer inte ge ut någon information under det här användarnamnet!
Amen faan då, kan dock förstå det
Citera
2017-01-22, 01:15
  #8
Medlem
Ensamhet.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Någon som vet hur upplägget blir? Är det fortfarande bara två avsnitt i veckan? Hoppas verkligen de drar upp till tre igen annars tappar man (jag) snabbt intresset.
Citerar mig själv.

"Kommer att maxa programmet totalt" Artikel från Nyheter24
Citat:
Förändringen för i år kommer att visa sig redan under själva premiärveckan. Produktionen har bestämt sig för att i år bränna av hela fyra stycken avsnitt under första veckan. Två av avsnitten kommer att visas på måndagen, för att sedan visa ett på tisdagen samt ett på onsdagen.

– Det här kommer utan tvekan vara en av de hetaste säsongerna av Paradise Hotel. Vi kommer att visa hela fyra avsnitt under premiärveckan för att maxa programmet och fånga tittarna. Efter det kommer Paradise Hotel att visas som vanligt på måndagar och tisdagar, säger MTG Sveriges presschef Susanne Nylén.

Nej, Susanne, "precis som vanligt" för mig är att ni visar mån-tis-ons varje vecka.

Men vi kan i alla fall se framemot en av de hetaste säsongerna någonsin. Precis som vi lovas inför varje säsong.
Citera
2017-01-23, 15:42
  #9
Medlem
tuffkatts avatar
Tog inte förra säsongen slut precis? Brukar det vara såhär tätt inpå?

Hur som helst, jag råkade se trailern och noterade ett ansikte jag sett i något annat program på TV3/Kanal 5. Efter lite efterforskningar så kom jag fram till att måste varit svenska Top model, och en kille som heter Sanel Dzubur. Minns honom som riktigt skön, och ingen som passar in i Paradise hotel som jag minns det. Lite för vuxen för det, om jag säger så. Ska hur som helst se de första avsnitten, hoppas på en vassare säsong med mycket taktik.
Citera
2017-01-24, 01:31
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Tog inte förra säsongen slut precis? Brukar det vara såhär tätt inpå?

Hur som helst, jag råkade se trailern och noterade ett ansikte jag sett i något annat program på TV3/Kanal 5. Efter lite efterforskningar så kom jag fram till att måste varit svenska Top model, och en kille som heter Sanel Dzubur. Minns honom som riktigt skön, och ingen som passar in i Paradise hotel som jag minns det. Lite för vuxen för det, om jag säger så. Ska hur som helst se de första avsnitten, hoppas på en vassare säsong med mycket taktik.

Frågan är ju hur "vuxen" han är om han söker till paradise hotel!
Citera
2017-01-24, 13:58
  #11
Medlem
Är så sjukt taggad på den nya säsongen. Trailern och det lilla man kan se av deltagarna på Instagram ser redan mer lovande ut än förra säsongen!
Citera
2017-01-24, 15:55
  #12
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Premiär den 6 februari för den nya säsongen av TV3:s realityserie "Paradise hotel".

Elva deltagare är klara:

Sanel Dzubar, 26 år från Härnösand. Sanel är tidigare känd från "Top model Sverige 2014".

Andrea Norrman från Stockholm.

Haidar Juma. Juma är en typisk sköna brallan-kille som drömmer om en hundvalp.

Sofia Öberg. Öberg är en småstads- och förhållandekvinna med toppbetyg som vill göra något annorlunda.

Kevin Hani. Hani från Stockholm är förutom en ståtlig och glad herre en äppelmosfantast av rang.

Ewelina Ostrowska. Ostrowska är från Malmö och älskar visdomsord.

Vanessa Oskarsson. Vanessa fick två regler med sig hemifrån inför vistelsen på Paradise Hotel: Ingen rökning och absolut inget sex.

Kevin Dahlström. Dahlström skriver själv på sin Instagram-sida att han är en svärmorsdröm.

Amanda Stawgren. Hon hatar och älskar med samma goda humör. Här levereras det ingen mellanmjölk och massor av drama.

Jake Ahl. Denna 206 centimeter ståtliga herre checkar in på det det dekadenta hotellet.

Christopher Daubney. Nyinflyttad Stockholmare som inte räds att ta i. ”Nu kör vi!”
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback