Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-19, 19:52
Medlem
Teleslingas avatar
Kollade en stund nu. Helvete vilken svada om allt och inget. Nästan så det vore kul att regga sig och skicka lite sköna kommentarer.

Lagar hon mat till en hel pluton eller vad är det fråga om?
Citera
2017-01-19, 20:04
Medlem
Penguinas avatar
Periscopar hon varje dag när hon lagar mat? Booken är verkligen inte normal i skallen. Det skulle vara kul att veta vad familjen verkligen tycker om detta evinnerliga periscopande. Kollade för ett para dagar sedan när hon började böla när någon nämnde hennes ögonbryn, och oj vad det togs skärmbilder så det var nog jättemånga som blev blockade. Jag undrar också hur hon orkar spackla fejset sådär mycket varje dag och klistra på sig lösögonfransar, för det har hon ju helt klart. Och bebispratet!!!
Citera
2017-01-19, 20:14
Medlem
Aigiss avatar
Är det bara jag eller har hon gått upp i vikt? Hon ser så jäkla rulltig ut på Periscope. Det kanske bara är när man jämför med instagram?

Nu dras hela Let's dance-konspirationen upp igen men Anna är inte bitter... Måns Zelmerlöw behövde det bättre och Anna klarar sig ändå alltid. Vilken människa.
Senast redigerad av Aigis 2017-01-19 kl. 20:33.
Citera
2017-01-19, 20:22
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Är det bara jag eller har hon gått upp i vikt? Hon ser så jäkla rulltig ut på Periscope. Det kanske bara är när man jämför med instagram?
Lite svårt att redigera och köra med filters på periscope.
Citera
2017-01-19, 20:29
Medlem
Penguinas avatar
HERREGUD vad människan är bitter, all motgång hon har haft är någon annans fel och alla konspirerar mot henne.

https://www.periscope.tv/annabook/1MYGNYPPvnoKw?
Citera
2017-01-19, 20:33
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
HERREGUD vad människan är bitter, all motgång hon har haft är någon annans fel och alla konspirerar mot henne.

https://www.periscope.tv/annabook/1MYGNYPPvnoKw?

På länken berättar hon att det även var fusk när hon var med i Let's Dance!
Måns Zelmerlöv behövde segern mer än henne, för det har gått så bra för henne i karriären ändå efter Let's Dance!
Har människan ingen jävla självinsikt?!
Citera
2017-01-19, 23:19
Medlem
På riktigt alltså...
Den arma matriarken sitter och bebispratar om att hon är lite ledsen och saknar sin mamma. Hon tjatar hål i huvudet på alla om att hon.är 46 år, men nej, det där är inte ett friskt beteende alls. På Instagram alltså.
Periscopandet idag var en gråtfest på eftermiddagen, även där saknades mamma eftersom det är så svårt att ta beslut om jobb eller inte. Hallå för HELVETE! Alla som har förmåga och så vidare gnetar väl ihop slantar till mat och tak över huvudet? Utan att grina över att mamma måste vara med och besluta. Min mamma hade nog tvivlat på mina mentala gåvor om jag hade betett mig på det där viset.
Kvällen hann jag inte med mer än några minuter, jag har ett jobb att sköta fast jag inte rådfrågade mamma.
Men det var väldigt pedagogiska instruktioner om denna evinnerliga kycklingen. Hon må ju hålla kycklingindustrin levande på egen hand?
Och barnen? Hon talar om dem som om de vore i förskoleåldern. Men ingen kan väl ha missat att de snart ät 15, 17 och 26. Det talar hon om cirka sjuhundra gånger om dagen. Kommer jag att få svar på vad resten av kändissverige tycker egentligen om denna märkliga kvinna?
Citera
2017-01-20, 12:32
Medlem
Tunnan och Tunnamamma är ett kapitel för sig, mamman styrde och ställde med Anna tog mycket av slantarna till päls spånken och Merca. Att Tunnan inte klarar att se igenom detta är märkligt, men Tunnamamma hypade henne, att hon var fantastisk och stod över alla och det tror hon fortfarande bara att titta på hennes beteende. Den dag någon sticker hål på bubblan då blir det psykbryt grandeluxe inte som alla psykbryt hon spelar upp för att få uppmärksamhet.
Citera
2017-01-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnan och Tunnamamma är ett kapitel för sig, mamman styrde och ställde med Anna tog mycket av slantarna till päls spånken och Merca. Att Tunnan inte klarar att se igenom detta är märkligt, men Tunnamamma hypade henne.

Det kanske är därför som Tunnan är kleptoman?
Citera
2017-01-20, 16:14
Medlem
Reikis avatar
Jag förstår inte hur hon har lyckats ta sig igenom livet utan att få en diagnos på sin uppenbara personlighetsstörning. Som folk har skrivit innan rör det sig antagligen om en narcissistisk eller histrionisk sådan. Hon är verkligen ofattbart underhållande med sin uppenbara avsaknad av självinsikt och patologiska mytomani

Nu verkar hon har förstått grejen med att lägga ut lite mer färgglada matbilder på Instagram. Skönt att vissa ifrågasätter det märkliga i att folk ber om receptet på några uppskurna avocados och tomater. Alltså, folk driver med henne hoppas jag?

https://www.instagram.com/p/BPfFMCfAHR4/?taken-by=annatoledanobook&hl=sv

magda7319Ser fantastiskt gott ut @annatoledanobook va har du uppe på avokadon och mozzarellan ?

Någon som vet?
Citera
2017-01-20, 16:18
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiki

https://www.instagram.com/p/BPfFMCfAHR4/?taken-by=annatoledanobook&hl=sv

magda7319Ser fantastiskt gott ut @annatoledanobook va har du uppe på avokadon och mozzarellan ?

Någon som vet?

Jag vågar dra till med en helt galen gissning och gissar på Chiliexplosion
Citera
2017-01-20, 16:23
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiki

Någon som vet?

Gissa fem gånger magda7319

Jag känner minsann igen Chiliexplosion-flingor när jag ser dom. Igår förklarade hon också att det blir starkare ju mer av den man har i. Antecknade för fullt.

Ja, diagnoser har hon gått om. Känns som att hon kan ha diabetes också med tanke på hur törstig hon säger att hon är hela tiden.

"Fetma tros vara den primära underliggande orsaken till typ 2-diabetes hos de individer som bär genetiska anlag för sjukdomen."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in