Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-19, 18:28
  #5977
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det framgick av recensionen.
Vad jag menade var och borde inte vara så svårt att uppfatta är att du och din vän, vet och känner inte alla som besökt henne.
Ha sex med en thaimassös utan kondom tycker jag är oförsvarbart.
Nej det vet vi inte och det har ingen påstått heller.
Planen var inte att ha sex utan kondom utan det hände bara.

Du får förstås tycka vad du vill, det har jag inga problem med, men det underlättar om du kommenterar det som skrivits istället för nåt som inte påståtts.
Citera
2017-01-19, 21:34
  #5978
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
borde gälla BJ utan också, eller.......
Nej, jag vägrar! Betalar inte en krona för BJ med kondom, vill inte ens ha det gratis om kondom ingår. Går hellre till donken...
Citera
2017-01-20, 08:02
  #5979
Medlem
Risken att smittas via BJ är väldigt liten. Men vad jag vet har du fått Klamydia i halsen så lär du inte ta en dolme i munnen. Gör betydligt ondare en vanlig halsfluss enligt vad jag har läst. Men som sagt att bakterierna ska överleva i munhålan är väldigt liten.
Citera
2017-01-20, 09:33
  #5980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Nej det vet vi inte och det har ingen påstått heller.
Planen var inte att ha sex utan kondom utan det hände bara.

Du får förstås tycka vad du vill, det har jag inga problem med, men det underlättar om du kommenterar det som skrivits istället för nåt som inte påståtts.

"Vi var bägge överens om att är det någon man skulle tänka sig att knulla utan kondom är det just hon"
"Skälet till det är att hon inte tidigare erbjudit eller låtit någon komma så långt och att hon begär kondom"

Dina egna ord! Speciellt sista meningen kommenterade jag. Hon har inte låtit "någon"! Hur kan ni veta detta! Också något jag kommenterade!

Stora problemet är att jag var inte odelat positiv till ditt och din kompis idé/projekt. Jag har kommenterat vad du har skrivit och inget annat. Antingen kan du eller vill inte komma ihåg dina egna ord.

Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Du har inte långt från land seglat, det är en sak som är fullständigt klar

Nej, jag har inte varit i Thailand. En thailändska gick utmärkt att hitta här i Sverige.
Jag har drygt 200-250 resdagar om året i mitt arbete. Att sätta mig på ett flygplan på en längre resa i semestertider är otänkbart för mig. Långresor kan bli när jag är pensionerad.
Citera
2017-01-20, 09:53
  #5981
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
"Vi var bägge överens om att är det någon man skulle tänka sig att knulla utan kondom är det just hon"
"Skälet till det är att hon inte tidigare erbjudit eller låtit någon komma så långt och att hon begär kondom"

Dina egna ord! Speciellt sista meningen kommenterade jag. Hon har inte låtit "någon"! Hur kan ni veta detta! Också något jag kommenterade!

Stora problemet är att jag var inte odelat positiv till ditt och din kompis idé/projekt. Jag har kommenterat vad du har skrivit och inget annat. Antingen kan du eller vill inte komma ihåg dina egna ord.



Nej, jag har inte varit i Thailand. En thailändska gick utmärkt att hitta här i Sverige.
Jag har drygt 200-250 resdagar om året i mitt arbete. Att sätta mig på ett flygplan på en längre resa i semestertider är otänkbart för mig. Långresor kan bli när jag är pensionerad.
Så bra att du preciserar dig. Då går det att ge ett nyanserat svar.

Nej, som jag skrivit tidigare har vi inte koll på alla som besöker henne.
Däremot känner jag flera som besökt henne och det är uppenbart att hon nyligen flyttat fram gränsen för vad som kan ske. Just skillnaden mellan tidigare inställning och den nya i kombination med att hon inte erbjuder annat än hj ligger bakom vår bedömning. Men jag upprepar att tanken inte var fs utan skydd.
Citera
2017-01-20, 09:58
  #5982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Så bra att du preciserar dig. Då går det att ge ett nyanserat svar.

Nej, som jag skrivit tidigare har vi inte koll på alla som besöker henne.
Däremot känner jag flera som besökt henne och det är uppenbart att hon nyligen flyttat fram gränsen för vad som kan ske. Just skillnaden mellan tidigare inställning och den nya i kombination med att hon inte erbjuder annat än hj ligger bakom vår bedömning. Men jag upprepar att tanken inte var fs utan skydd.

Vilket jag gjorde redan första gången. Det stycket "fetade" jag för att det skulle framgå vad jag svarade på! På samma sätt som som jag "fetar" nu.

Nu är denna diskussion avslutad för min del.
Citera
2017-01-21, 00:48
  #5983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Tänk, då var det ditt minneskort jag hittade när jag besökte salongen.
https://heavyeditorial.files.wordpre...trip=all&w=612

Brukar tjejerna ställa upp på fotografering?
Citera
2017-01-22, 14:50
  #5984
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellsn
Brukar tjejerna ställa upp på fotografering?
Absolut!
Citera
2017-01-22, 14:56
  #5985
Medlem
nyavanners avatar
Jag har nog betat av dom flesta salongerna i nordväst, norr om huvudstaden och utbudet är ganska bra, i förra, förra veckan provade jag dock en ny salong, den ligger bakom en bensin mack är lätt att parkera och lite som ett litet industriområde. När jag parkerat ser jag salongen som även har frisörverksamhet att grannarna till dem en pizza holk står utanför och tittar in - jag vänder och går runt hörnet...

Åter tillbaka och alla pizza bagare är som bortblåsta hastar upp för trappan öppnar dörren och en fruktansvärd lukt slår emot mig, i salongen står mamasan mitt i en översvämning från toaletten en massagedörr är öppen och det ligger en stackars jävel där i bajslukten medan mammasan slår ut med händerna och säger något ohörbart. Jag tittar på henna och säger att jag återkommer nog...

Veckan efter nytt försök, blir inledd i ett rum med en ung vacker och väldigt bystig kvinna. Massagen är bra, konversationen god på stapplande svenska och engelska, lagom med teasing -lite roligt att när hon inte tycker att den blir hård (är så avslappnad vid massage att jag oftast inte blir det) så skrattar hon säger massage nooo good... jag säger att det är absolut inte så, good, efter vändningen frågas det om massage där - absolut säger jag men jag vill ha dig naken - prisförhandlingarna är tråkiga den salongen som bara kör och sen gör vi upp efteråt kommer jag bli stammis på, hon vill ha 2000 för FS jag har med mig 1500 och timmen kostar 400 så jag har en budget på 1100, jag tror vi enas om en b2b för jag är förblindad av hennes kropp - det är inte ofta man får stora bröst och dom här är stora och perfekta vackra att se på och mjuka att ta på. Hon är inte en som är van hon pendlar 2h varje dag från Västerås till salongen men jag lyckas få av henne allt på överkroppen men hon behåller strumpbyxor och trosor, jag lägger henne ner hon är lång inte alls liten och nätt men med en fantastisk kropp jag smeker hennes stora bröst suger på hennes bröst samtidigt som jag smeker hennes mus utanpå hon gillar verkligen att få sina bröst ompysslade hon stönar högt jag lirkar ner strumpbyxor och trosa men bara en liten bit pussat och kysser hennes platta mage ner till fittan med tummen smeker jag henne samtidigt som jag slickar klittan, hon säger no mest hela tiden och det börjar bli obekvämt med att det känns inte som vi har en deal så jag återgår till dom härliga brösten så hon får dra upp trosan som för övrigt var hårig men kortklippt, hon var rejält blöt så det kändes verkligen äkta - vi avslutar med att hon runkar klart och jag sprutar en rejäl sats som hon blir imponerad av, hon skickar mig sitt telefonnummer, känns som ett lovande oskulds projekt!
__________________
Senast redigerad av nyavanner 2017-01-22 kl. 15:35.
Citera
2017-01-22, 15:15
  #5986
Medlem
nyavanners avatar
Salong i norrort som ligger vid en motorvägsavfart. Det är en av dom säkra salongerna i norrort hit går jag när jag vill ha extra garanterat. I salongen finns mama-sans kusin en nätt liten söt sak, Mama san själv är en kvinna i 45-55 årsåldern smal stora sillisar och renrakad mus, stönar sexigt dessutom.

Nåväl jag gled förbi och blev anvisad i rummet ut mot gatan salongen har varit en gammal cykelbutik en gång i tiden salongen har tre rum varav en med gardiner, in lägger mig ner på en bänk, småkallt i rummet strippar allt som vanligt in kommer den söta flickan. Massage med handdukar och tryck och kläm bra styrka för att väga kanske 45 kilo, minimal teasing fingrarna fladdrar förbi så där skönt på pungen som både är upphetsade och sövande på samma gång, vänder mig om och berättar att det är jätteskönt, när benne är avklarade så kommer frågan massage där med? Syftet med detta besök är just det (vanligtvis tycker jag att det är mer än sport och se om det blir något eller inte och då avgörs det om massösen är tilldragande eller inte) nåväl här står en supersöt ung kvinna jag tar min hand på hennes rumpa och frågar can u suck me? Sure svarar hon och efter den tråkiga prisförhandligen hämta plånbok etc så går hon ut och hämtar en kondom.

Eftersom det är en bänk så står hon snett vid min sida ber jag henne att ta ner sina korta shorts så jag kan smeka hennes rumpa, vilket hon gör det är en sexig syn en perfekt rumpamed shorts lite på kvarten sådär. Hon runkar upp den och får på kondomen, suger långsamt, försöker med tungan (men det känns ju fan inte med en kondom) är fortfarande lite halvslapp lägger min hand på hennes huvud och hon fattar vinken direkt. Med glädje suger hon in den till roten ett bra deepthroat klarar hon av några gånger inna kuken får full storlek men hon gör tappra försök att få sin näsa mot min mage :-) smeker hennes klitoris samtidigt och för försiktigt en ett finger i fittan för att vänta på responsen, hon svankar mot mig så, tar det som ett klartecken, jag ökar takten. Nu när jag finger knullar henne så ökar även hon takten, runkar och suger djupt omvartannat det blir svårt att hålla sig, exploderar i hennes mun samtidigt som jag har ett stadigt grepp om hennes smala skinka.

Efteråt talat vi om att hon måste hitta en riktig man dom flesta hon träffar – "have just fun for the weekend" jag försöker trösta och säga med ditt utseende kan det inte vara ett problem (hon är vacker och oskyldigt söt, lång hår små toppiga bröst, stenhårda vårtor och helrakad - dessutom suger hon som en gudinna) Jag har inte provat FS med henne än med det står på min bucketlist...
__________________
Senast redigerad av nyavanner 2017-01-22 kl. 15:49.
Citera
2017-01-22, 23:22
  #5987
Medlem
kpcs avatar
Nu har det blivit lite för frekvent med massagebesök, men vad gör man inte när lusten faller på.
Varit på ett par salonger där jag kännt mig lite lurad, massöserna (3 olika massöser, på 3 olika salonger) har under förhandlingen velat ta av sig kläderna och hintat om FS, sedan har det 'bara' blivit naket HJ

Så denna gång blir det återbesök på salong i Gbg där jag senast blev skönt behandlad.
Kliver in obokad, mindes stället som fullt med yngre, skönare begåvningar men blir förvånad över tystnaden. Kanske alla redan var upptagna.

Tittar mig omkring i entren/samlingsrummet och får syn på en gammal drake sovandes i soffan,
synen får mig att rygga tillbaka och jag börjar smyga mot ytterdörren.
Då kommer en annan drake ut från WC:n och frågar högt om jag vill ha massage 1h,
den sovande vaknar till och börjar ropa på Thai, genast kommer fler massöser in.
Nu blir det livat, och massa kackel på Thai. När mamasan till slut kommer in blir det tyst och samma fråga igen. Masage 1h, följ henne och pekar på en acceptabel drake.
Verkar inte vara många på denna salong som talar annat än thai, så även denna gång blev konversationen med massösen mest gissningar och kropssspråk.

Blir visad britsen, och innan jag är avklädd kommer hon tillbakamen jag fortsätter obekymrat näcka och lägger mig på britsen utan att skyla mig.
Hon tar fram en handduk och lägger den över ryggen. Massage med mycket teasing och minimalt med olja. Under massagen plcerar hon hela tiden mina händer och ibland fötter på hennes byst.
Hon gnider sig mot mig.

Efter vändning dröjde det inte länge innan jag fick en runkrörelse som fråga, jag nickar glatt som svar.
Hon går ner och ger en underbar BJ tills hon tröttnar och övergår istället till en njutbar HJ tills jag sprutar i luften. Avtorkning och massagen fortsätter med mycket leende och tittande från henne.
Efter en mindre evighet är det dags att sitta uppför de avslutande rutinerna.

Kikar på klockan och hon har dragit över 30-40min, tur att jag hade gott om tid till nästa aktivitet
Fiskar upp plånboken, inget pris är diskuterat men hon får en röding för hon är så skönt flirtig.

Efteråt följer hon mig in till duschen och tittar på när jag duschar. Följer mig till entren säger adjö och stiger ut genom dörren, hon följer mig ut och går med mig några meter men hon säger ingenting, bara ler men vänder så småningom tillbaks till salongen

Den salongen är så underbar så dit måste jag bara igen
Citera
2017-01-23, 23:07
  #5988
Medlem
Kom till huvudstaden en kväll. När jag kom till hotellet var klockan redan 20.00, men såg en salong nära hotellet där skylten fortfarande var ute fast de skulle stänga då. Ringde och fick svaret att det gick bra att få en halvtimme. Hade hört att stället inte var känt för särskilt bra massage, men att det fanns bra extra att få.

Klev in en kvart senare efter att ha tagit ut pengar, möttes av två yngre tjejer i utmanande kläder. Betalade för halvtimmen och blev invisad i ett rum. Fick ligga och vänta länge, funderade på om de glömt mig och jag skulle bli inlåst

När ena tjejen kom in så kunde jag se att hon var klädd i spetsshorts och en spetstop med bh under, lovande. Massage inleddes med henne sittande på min rumpa och lösa drag med mycket olja på ryggen. Sen benen likaledes löst smekande, handduken redan borta. Hon flyttade sig ganska snart till huvudändan där hon satte sig grensle över mitt bakhuvud och drog långa drag ner över ryggen, till slut låg hon i princip med överkroppen på min rygg och masserade rumpan, helt klart annorlunda teknik

Frågan kom ganska fort, valde b2b till normalt pris. Hon tog av sig spetshortsen och det visade sig att hon bar en body under som hon knäppte upp och gled ur. Fin kropp med små fina b-kupor. Hon satte sig återigen vud huvudändan med mig fortfarande liggande på mage. Kom åt hennes rumpa bra och kunde lyfta huvudet så att tungan kom åt musen. Hon började genast stöna, rena teatern tänkte jag. Hon la sig ner och ville att jag skulle slicka mer samtidigt som jag lekte med de fina brösten. Sen drog en lång session igång där hon fick behandling av min tunga och fingrar i alla olika ställningar, hon ville hela tiden ha mer. Började inse att stönandet nog inte var teater längre. Efter en ganska lång stund när hon bara smekt min kuk så började hon också använda sin tunga och mun
Höll på ytterligare en stund så att hon fick njuta ordentligt. Hon ville inte avsluta mig med munnen men jag fick spruta på halsen och kinden.

Vi var båda utpumpade, det visade att det gått 40 minuter. Gav henne pengarna, lite mer än avtalat för den goda servicen. Drog tillbaka till hotellet för att duscha.

Kan kanske bli fler besök, hon ville jag skulle komma tillbaka redan dagen efter men så het på gröten vill jag inte vara. Lite scary känsla nu också eftersom jag inte hade kondom när hon sög.

Det jag läst och hört stämde alltså, inte mycket till massage men bra service i övrigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback