Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-10, 21:41
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kooala
Ingen admin behagar svara...

PM?
Du bör nog vänta en vecka & har du inte fått ett svar då så skicka ett nytt PM.
2017-01-10, 21:59
  #14
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur gör man det då hela forumet är spärrat, i vart fall om man är automatiskt inloggad?
Man kan skapa ett nytt konto.
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Att betrakta som avstängda alltså, men om ett konto blev avstängt för annat än 1.07 står det väl Medlem för alla andra tills någon av dem skriver någon annanstans än här. Då blir alltså det kontot (men inte alla om man har fler än 2) avstängt för 1.07, och avstängningen av första kontot förlängs?

Det kommer väl inte ett meddelande när man i så fall försöker skriva någon annanstans än här att användarkontot inte har behörighet att skriva? Om det gjorde det skulle det leda till färre avstängningar i det fall ni är helt säkra på att en och samma människa har fler användarnamn och ett av dem är avstängt.
Du gör det för komplicerat. Om man får ett konto avstängt har man inte tillåtelse att posta inlägg på forumet under avstängningstiden (med de undantag jag tidigare nämnde). 1.07 slår tydligt fast att det inte är tillåtet att bruka alternativa konton, så det spelar ingen roll av vilken anledning ett konto initialt stängdes av för.
2017-01-12, 09:45
  #15
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kooala
Jag skulle VÄLDIGT gärna vila veta varför jag (gummistovlar) blev avstängd!
Jag får höra från moderatorerna att jag använt dubbla konton vilket jag INTE gjort!!!!!!!!!
Förens nu när jag är tvungen till det!
Vems konto menar ni att jag mer använt?

Konstigt att du inte fick veta det vid avstängningen tycker jag. Kafka-situation.
2017-01-12, 15:34
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Konstigt att du inte fick veta det vid avstängningen tycker jag. Kafka-situation.
Väldigt konstigt kan man tycka.
Men jag vet ju varför. Dom har inget annat konto att koppla mig till, därför kan dom inte säga vilket konto det skulle röra sig om.
Dom stängde av mig för att jag ifrågasatte USA:s maktelit lite för hårt. Simple as that.
2017-01-20, 08:45
  #17
Avstängd
Eftersom mitt andra konto blev bannlyst på falska grunder, kan jag börja skriva i vanliga trådar med detta kontot istället?
2017-01-20, 12:46
  #18
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kooala
Eftersom mitt andra konto blev bannlyst på falska grunder, kan jag börja skriva i vanliga trådar med detta kontot istället?
Nej, du är bannlyst från Flashback och använder du det här kontot i andra forumdelar kommer även det att bli bannlyst.

Som sagt, moderatorerna har vid en andra granskning inte funnit några tecken på att ett misstag har begåtts i ditt fall. De enda som kan överpröva detta är admins så du får vända dig till någon av dessa i PM.
2017-01-20, 12:57
  #19
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kooala
Eftersom mitt andra konto blev bannlyst på falska grunder, kan jag börja skriva i vanliga trådar med detta kontot istället?

Har tittat på ärendet och finner inga skäl att ändra vårt beslut, så bannlysningen kvarstår.

Från vår sida är det här också slutdiskuterat nu.


admin5
2017-01-21, 12:17
  #20
Moderator
Tinuviels avatar
Med admin5:s besked låses tråden.

// mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback