Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-19, 23:40
  #1969
Medlem
666000999s avatar
En runkklubb för män? Nej tack.
Citera
2017-01-19, 23:43
  #1970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666000999
En runkklubb för män? Nej tack.

haha, nej, en anti-runkklubb för män

Haka på vet'ja

Eller ska du fortsätta förslösa livet på en massa porr och runk?
Citera
2017-01-19, 23:49
  #1971
Medlem
666000999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starxgvs
haha, nej, en anti-runkklubb för män

Haka på vet'ja

Eller ska du fortsätta förslösa livet på en massa porr och runk?

Ja men det är ju ändå en form av runkklubb anser jag då.

Jag fortsätter på egen hand istället, tack så mycket!
Citera
2017-01-19, 23:51
  #1972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666000999
Ja men det är ju ändå en form av runkklubb anser jag då.

Jag fortsätter på egen hand istället, tack så mycket!

Jo, precis som att ett AA möte är en festkommite

Lycka till!
Citera
2017-01-20, 02:48
  #1973
Medlem
Bara jag som börjar känna mig asexuell? Hoppas det försvinner.
Citera
2017-01-20, 02:58
  #1974
Medlem
Jaha dag 20 då utan fap till utlösning. Som någon nämnde tidigare i tråden så är det inte att inte runka som det är det svåraste utan att hålla sig borta från den förbannade porren och där instämmer jag helt för jag är porrberoende utav helvete. Tog väl en 3 ish (om jag inte minns fel) dagar in på det här året utan porr och abstinensen blev total. Det var väldigt oväntat från min sida för jag har prövat att sluta tidigare under 2016 ett antal gånger och har i snitt alltid ramlat tillbaka efter en vecka. Men efter 3 dagar så kom det tillbaka. Man börjar med lite oskyldigt googlande på någon fin kändis. Sen så smyger man vidare till nakna kvinnokroppar för att tillslut inse att man är inne på ett av sina favoritklipp med en av sina favoritstjärnor. I just den stunden så uppskattar man klippet så mycket mer också. Man tar vara på varenda sekund av klippet och njuter som fan av all dopamin som hjärnan ger en. Och för ett ögonblick så tänkte jag att skiter i nofap.
-Om jag vill runka och kolla på porr så får väl jag göra det? Man känner sig lika lycklig som en tjackpundare som har fått sin första fix på lääännge.

Porr är verkligen en av mina största svagheter här i livet. Ingen i min omgivning vet om det. Okej mitt ex kanske hade sina aningar . Kan sitta i timmar och kolla på skiten. På jobbet. Längta till att komma hem och ha en helkväll framför datorn in på småtimmarna och sedan gå och jobba dagen efter. Medans gemene man längtade till helgen för att gå ut på krogen eller annat skoj så längtade jag till all den lediga tid med att *trumvirvel* kolla på porr.
Men varje man kommer till en punkt där man inser att nu jävlar räcker det. Fortsätter jag med detta så kommer jag aldrig få någon åtrå att jaga kjoltyg och det kommer leda till ett liv i ensamhet och sorg.

Så mitt i allt porrsurfande den 3 dagen på det här året så bestämde jag mig för att pröva en ny "approach" med min inre tjackpundare. Möta halvvägs på ett ungefär. Detta är ingenting jag rekommenderar för jag vet inte ännu om det blev så effektivt som jag hoppas att det blir. Eld kräver syre för att brinna men för mycket syre så dör elden. Så från den 3 jan till den 16 jan så kollade jag på enormt mycket porr. Lät skiten vara igång på en annan dator medans jag satt vid huvudatorn och gjorde annat. Runkade av och till såklart men aldrig till utlösning. Körde med kallduschar när det började gå för långt. Såhär höll det på till jag bestämde mig för att nu är det bra. För första gången så har det inte ens kliat i ballen trots att det har gått 4 dagar. Jag kanske tog död på den för jag känner ingen "lust" överhuvudtaget.

Men tiden återstår att se

Fortsätt kriga på bröder!!
Citera
2017-01-20, 03:00
  #1975
Medlem
Jag är fortfarande med. Har inte haft några problem. Känner mig lite argare än vanligt, det är nog den enda effekten.
Citera
2017-01-20, 07:05
  #1976
Medlem
666000999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Bara jag som börjar känna mig asexuell? Hoppas det försvinner.

En effekt av en manlig runkklubb...
Citera
2017-01-20, 07:20
  #1977
Medlem
Rebali179s avatar
20 dagar nu. Känner mig lite stolt.
Citera
2017-01-20, 08:45
  #1978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Bara jag som börjar känna mig asexuell? Hoppas det försvinner.

Kallas flatline och är högst normalt att man upplever när man slutar att runka och kolla på porr. Den försvinner efter nån dag eller några månader.
Citera
2017-01-20, 08:54
  #1979
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666000999
Jag fortsätter på egen hand istället

Lite som Lucky Luke? https://www.youtube.com/watch?v=flxG5LOjyH0
Citera
2017-01-20, 09:42
  #1980
Medlem
666000999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Lite som Lucky Luke? https://www.youtube.com/watch?v=flxG5LOjyH0

Det kan vara farligt för omgivningen att gå runt med en laddad pistol!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback