30 062 besökare online
1 074 264 medlemmar • 56 253 203 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Dator- och konsolspel Spel: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
frange
Medlem
franges avatar
Jag har också kört Tiger-trädet och tuggar på E75, skiter nog i att skaffa E100 eftersom det verkar vara en sån klumpig koloss (och måltava inte minst för spg's). Plus att det silvret får nog gå till T110E5, IS-4, AMX 50B och inte minst Grille 15 långt före att jag lägger dem på tysken...

Likaså låste jag precis upp Panther II häromdagen som jag hade nästan allt framforskat till, så den är fullt uppgraderad nu. Båda är roliga men jag tycker att mediumträdet var lite mer krävande att lyckas bra med - men det är nog mest för att jag från början mest kört Heavys och TDs, det är först "på senare år" jag börjat upptäcka och bli bra på mediums.

Heavys känns enklare och mer rakt på och kötta, så jag hade i ditt val sagt Tigerträdet om du inte är så van spelare.

jimmychrist
Medlem
jimmychrists avatar
Tier10 är tråkigt. Åttor och nior är roligare.

(E100 var den första tia jag låste upp. Flera år senare har jag fortfarande inte orkat köpa den.)

LD-salmiak
Medlem
Coolt

xyklopf
Medlem
xyklopfs avatar
Sacred Valley kartan testas omgjord på supertestservern:

Video: https://www.youtube.com/watch?v=o4ERZ1On0o4

Bilder/text: https://ritastatusreport.live/2017/0...rtest-changes/

Låste för övrigt upp UDES och Jagdpanther 2 igår kväll . Ska bara spela ihop silver så man kan köpa loss de.

different_trip
Medlem
different_trips avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av jimmychrist
Tier10 är tråkigt. Åttor och nior är roligare.

(E100 var den första tia jag låste upp. Flera år senare har jag fortfarande inte orkat köpa den.)

Beror på vagnen mer än sin tier, finns så mycket gimpade vagnar i dem tiersen medan andra är helt OP.

Tex så är Centurion och Panther2 totalt skit medan tex IS-3 är russian biased strokttonk. Jag som gått över till att spela medium i väldigt stor utsträckning blir helt överlycklig över att komma till tier 10 så man slipper köra kompromissade vagnar och inte längre får spela som bottentier march efter match.

Köpte Obj140 igår och det är så att jag sitter och skrattar när jag kör den. Snabb, låg profil, bra camo, hög dpm, helt otrolig är den och äntligen får mediums riktigt bra pen igen så att gå med vinst gör man även om man förlorar.

Visst är det roligt att ta en IS-3 eller en T32 och bara köra in i motståndet som toptier, men när man rollas mot 10ior är det inte lika roligt längre.

Nu blir det att dra in 80k exp till Cent 7/1 och köpa loss modulerna men det är så man gråter. Först 45k exp till "B-barrel" som gör liiiiiite RoF sen 90 lök till för NATO-kanonen. Måste vara sämsta tier 9an att grinda i hela spelet

lidden
Medlem
liddens avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av different_trip
Nu blir det att dra in 80k exp till Cent 7/1 och köpa loss modulerna men det är så man gråter. Först 45k exp till "B-barrel" som gör liiiiiite RoF sen 90 lök till för NATO-kanonen. Måste vara sämsta tier 9an att grinda i hela spelet :sad44:

WZ-120 är värre i alla fall om man inte gått kinesiska heavylinjen innan mediumlinjen. Brittiska tier 9 heavyn var också riktigt hemsk, men den har blivit buffad sedan jag spelade den. T95 försöker jag förtränga att jag måste fortsätta spela om jag vill ha alla tier 10:or, och det vill jag.

Cent 7/1 blev i alla fall bra när man fick den fullt uppgraderad T95 är en bunker som nästan kan röra på sig.

Svara på ämne
Svara Topp Dela