7 776 besökare online
1 074 040 medlemmar • 56 241 575 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Dator- och konsolspel Spel: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
schwimmente
Medlem
full europadex nu och snart 32.

Niantic är värdelösa på att hantera anmälningar, anmäler spoofare och dubbelkonton hela tiden men inget händer.

EndlessLove
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av schwimmente

Niantic är värdelösa på att hantera anmälningar, anmäler spoofare och dubbelkonton hela tiden men inget händer.

Vart finns mail för att anmäla saker och ren allmän kontakt??? Hittar inget...

schwimmente
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av EndlessLove
Vart finns mail för att anmäla saker och ren allmän kontakt??? Hittar inget...
https://support.pokemongo.nianticlab...cles/222249687

swebarb
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

tråkigt då fuskare och botspelare borde dom ta lite mera seriöst för dom förstör ju bara för oss andra..

GCAE
Medlem
Citat:

Level 33. Saknar fortfarande cleffa och togetic. Får extremt få 2km egg. Så jävla dåligt att ingen verkar bli avstängd. Värdelöst att kriga på gymmen mot alla fuskare.

trolljakt
Medlem
Citat:

Enkel ekonomisk logik. En avstängd spelare är en mindre chans att någon köper något.

trolljakt
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av halvljus
Hur är situationen i Göteborg? Ska dit om ett par dagar och befinna mig mestadels i centrum. Var har Dratini spawn? Var har Aerodactyl setts?

Svårt att säga. Fångade en vid Mölndalsån utanför Rondo förra veckan. Annars är det tunt. Tidigare runt Vallgraven nära Trädgårdsföreningen, men ingen verkar se några där nu.

Den som saknar Electabuzz kan bege sig till lekplatsen nära Kristallen i Lund. Fångade 4st på mindre än 12 timmar i helgen, 2 st dök upp nästan samtidigt.

Aerodactyl har jag sett en gång i Göteborg, nånstans centralt, och sedan inte igen. Fick den.

trolljakt
Medlem
Uppskattningsvis är 2/3 av alla ägg 5 km, 1/6 är 2 km och 1/6 är 10 km. Stämmer det för er?

jonnajo88
Medlem
jonnajo88s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av trolljakt
Uppskattningsvis är 2/3 av alla ägg 5 km, 1/6 är 2 km och 1/6 är 10 km. Stämmer det för er?

Nej. Jag får 9/10 5 km. 1/20 2 km och 10 km.

jonnajo88
Medlem
jonnajo88s avatar
Ska dock inte klaga! Fick Lapras i kväll! Kostade 10 ultraballs!

mercies
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av jonnajo88
Nej. Jag får 9/10 5 km. 1/20 2 km och 10 km.
Närmare sanningen där, skulle vilja påstå att för mig är ungefär 8 till 9 ägg av 10 femmor, sett till totalen alltså.
Man kan ju få bra period, hade en sekvens på 4 10or på 20 ägg, annars är det väl en 10a och 4 2or per 30 ägg standard.

Qebui
Medlem
Qebuis avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av trolljakt
För mig skulle jag säga 7/10 5km, 2/10 2km och 1/10 10km.

Svara på ämne
Svara Topp Dela