Finns det någon som seriöst tror att någon av de större grupperna i sverige kommer ens överväga det där?
När det väl kommer till sverige kommer det ju säkert krylla utav regler om utbildningar, avstånd, kombination med övrigt tifo etc, kommer sluta med 4 brandmän i varselväst som drar av varsitt tomtebloss på innerplan typ...
Men snälla.. det där är verkligen inte det snyggaste av de 25 nominerade tifona. Inte ens i närheten. Legia warzawa's tifo mot borrusia dortmund är i en klass för sig.
Grattis, ni lyckades rösta på er själva flest gånger på Facebook! Vi kan alltså komma fram till att aik är störst på Facebook! Ytterligare en stark titel att prata om när riktiga titlar uteblir!
Grattis, ni lyckades rösta på er själva flest gånger på Facebook! Vi kan alltså komma fram till att aik är störst på Facebook! Ytterligare en stark titel att prata om när riktiga titlar uteblir!
Nope, men jag antar uttagningen är av lika hög kvalité vad gäller panel och sortering som den akademiskt klockrena omröstningen.
Ska inte påstå att dif / aik inte gör bra tifon. Dock kan jag utan problem tycka att st eriks tifot knappast är tvåa i världen och helt ärligt inte speciellt överhuvudtaget.
Utseendemässigt o Utförandemässigt på samma nivå som vårt Lätt Bäst i Serien:
Nope, men jag antar uttagningen är av lika hög kvalité vad gäller panel och sortering som den akademiskt klockrena omröstningen.
Ska inte påstå att dif / aik inte gör bra tifon. Dock kan jag utan problem tycka att st eriks tifot knappast är tvåa i världen och helt ärligt inte speciellt överhuvudtaget.
Utseendemässigt o Utförandemässigt på samma nivå som vårt Lätt Bäst i Serien: