17 813 besökare online
1 074 933 medlemmar • 56 289 022 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Politik Politik: utrikes Ryssland och det nära utlandet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
VarmaDrycker
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Darkwing Duck
Ifall vi alla som skriver här hade blivit outade som t.ex. pedofiler, hur många hade valt att stanna kvar på Flashback då?
Nu formulerar du dig fel. "Outad" betyder att ens verkliga identitet eller verksamhet röjs. I ditt exempel skulle det då innebära att du verkligen är pedofil. Och då är det väl klart att personen i fråga skulle dra öronen åt sig.

Men däremot att bli beskylld för det ena och det andra, det händer ju hela tiden. Jag har flera gånger blivit beskylld för att vara ett "ryskt troll", eller helt enkelt bara "ryss", vilket är helt fel. Varför skulle jag lämna Flashback för det?

De organisationer du ger som exempel, varför ger de upp på förhand? De kan väl först prova att annonsera ut sina seminarier i alla fall. Olika ryssar har ju alla tänkbara åsikter, och kanske kommer det lika många deltagare i alla fall. Varför försöker de inte ens? Det låter väldigt konstigt i mina öron. Själv har jag aldrig mött någon misstänksamhet i Ryssland för att jag är svensk. Att ryssar skulle vara mer rädda för "agenter" än folk i andra länder verkar vara en ren myt. Den enda misstänksamhet jag mötts av har kommit från svenskar.

Svara på ämne
Svara Topp Dela