5 100 besökare online
1 074 637 medlemmar • 56 269 351 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Dopning och dopningspreparat Kurrapporter
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Max-gainz
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jo, benvävnaden definitivt, men man mår som ett polskt heroinluder på nolva, det gör man inte på ardex. Frågan är också huruvida nolva hjälper till att skydda prostatan mot östro.

jag har aldrig haft problem med mående på nolva faktiskt, sen om det har varit äkta eller inte kan man alltid diskutera då jag aldrig har skickat in nolva på test

ahh du den frågan vågar jag inte svara på just nu men det blir nog läsning om det ikväll
har du en bra länk får du gärna slänga upp annars lär det inte vara svårt att hitta själv

ShawnRay
Medlem
Varför rekommendera någon att bara inta nolva vid gynokänningar? Arimidex/Aromasin sänker östrogenet vilket är faktorn bakom gyno/bloat/de flesta fallen av akne. Högt östrogen kvarstår även vid intag av nolva.

Lycka till TS, ser bra ut. Skulle bara känna på testot första gången om jag var du.

Max-gainz
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av ShawnRay
Varför rekommendera någon att bara inta nolva vid gynokänningar? Arimidex/Aromasin sänker östrogenet vilket är faktorn bakom gyno/bloat/de flesta fallen av akne. Högt östrogen kvarstår även vid intag av nolva.

Lycka till TS, ser bra ut. Skulle bara känna på testot första gången om jag var du.

För att nolva inte medför några nämnvärda biverkningar

Arimidex har däremot en del som man kan slippa, DÄREMOT ska han självklart ha både arimidex samt letro henma om det finns ett behov av det

Det är så jag alltid gjort o om du inte kan komma på någon annan anledning än acne, gyno vilket vi redan löst eller bloat så ser jag inte vart du vill komma? Det är ju dom minsta biverkningar man kan få o npgot man bör räkna med vid bruk av aas

HeadOfBoo
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Max-gainz
jag har aldrig haft problem med mående på nolva faktiskt, sen om det har varit äkta eller inte kan man alltid diskutera då jag aldrig har skickat in nolva på test

ahh du den frågan vågar jag inte svara på just nu men det blir nog läsning om det ikväll
har du en bra länk får du gärna slänga upp annars lär det inte vara svårt att hitta själv

Vill inte sabba Pepsis tråd genom att ta över den, men nej, det har jag inte, och är väldigt intresserad av det. Frågan är vad det östrogenet gör som inte binds när man kör nolva, och hur biverkningarna blir kontra varandra. Svårt att dra slutsatser från fass....

Max-gainz
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Vill inte sabba Pepsis tråd genom att ta över den, men nej, det har jag inte, och är väldigt intresserad av det. Frågan är vad det östrogenet gör som inte binds när man kör nolva, och hur biverkningarna blir kontra varandra. Svårt att dra slutsatser från fass....

Alltså vi har ju redan obundet östrogen i kroppen så jag kan inte tänka mig att det ger särskilt allvarliga biverkningar och jag tror för mycket östrogen är bättre än för lite MEN jag har inget som hällst som stödjer denna teori utan enbart min egna känsla av hur jg gjort tidigare... mår helt klart jävligt myclet bättre utan adex eller letro för den delen än om jag tar det och ditt välbefinnande brukar säga rätt myclet om hur du mår på insidan (har tyvärr inte haft tid att läsa på än men det kommer )

pepsimax123
Medlem
https://gyazo.com/ae7e4627d71fc23d6ab0fa83f0661ff2

Vad tycker ni om upplägget? Har kommit fram till att jag ska köra en AI, förhoppningsvis Aromasin.

pepsimax123
Medlem
Det här var min form för några månader sen, är dock några kilon tyngre nu.

https://gyazo.com/85ea24145f8238d67994dc71bfbbec64

Svara på ämne
Svara Topp Dela