Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 18:17
  #1
Medlem
Mulla Krekars avatar
Nått har hänt med mina ikoner, det är säkert katten som hackat min dator, det brukar han göra.
Men texten under ikonerna, alltså filmnamnet, är vänstermarginaliserade, det ser otroligt fult ut, eftersom de bryter orden mitt i. Det gör de inte när namnet är centrerat.

Så hur ställer jag om så att de blir centrerade? Det gäller i hela datorn, inte bara en mapp, o det är främst problem i de mappar som jag har alternativet "Stora ikoner", mest bilder.
Citera
2017-01-11, 18:31
  #2
Medlem
JSelwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Nått har hänt med mina ikoner, det är säkert katten som hackat min dator, det brukar han göra.
Men texten under ikonerna, alltså filmnamnet, är vänstermarginaliserade, det ser otroligt fult ut, eftersom de bryter orden mitt i. Det gör de inte när namnet är centrerat.

Så hur ställer jag om så att de blir centrerade? Det gäller i hela datorn, inte bara en mapp, o det är främst problem i de mappar som jag har alternativet "Stora ikoner", mest bilder.

Högerklicka på Desktop:en/Skrivbordet och välj anpassa eller något liknande. Pröva också att byta Themes.
Citera
2017-01-11, 19:07
  #3
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
Högerklicka på Desktop:en/Skrivbordet och välj anpassa eller något liknande. Pröva också att byta Themes.
Tack, har kollat varenda inställning nu, men inte hittat något...
Citera
2017-01-11, 19:30
  #4
Medlem
DyslexiKungens avatar
Googla på en systemåterställning, det borde ju funka.Ändra datorn tillbaks i tiden då det funkade.
Citera
2017-01-12, 03:27
  #5
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Programvara: Windows
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback