Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-11, 20:17
  #1
Medlem
erikbes avatar
Vilka spelare tycker ni borde ta steget mot den absoluta toppen? Dvs spelare som redan spelar i klubbar strax under de 10-15 största klubbarna. Detta är givetvis en definitionsfråga men ett spontant exempel: Marek Hamsik i Napoli. Är inte han redo för ett steg uppåt?
Citera
2017-01-11, 20:22
  #2
Medlem
BerraTraesks avatar
Apropå Napoli så är jag mer förvånad att inte Mertens har tagit ett steg upp. Saknar (saknade?) kanske en mer konsekvent hög nivå, men sånt brukar ju kunna slipas till i de största klubbarna.
Citera
2017-01-11, 20:23
  #3
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Vilka spelare tycker ni borde ta steget mot den absoluta toppen? Dvs spelare som redan spelar i klubbar strax under de 10-15 största klubbarna. Detta är givetvis en definitionsfråga men ett spontant exempel: Marek Hamsik i Napoli. Är inte han redo för ett steg uppåt?

Hamsik borde verkligen prova lyckan i någon bättre klubb, Nainggolan lika så.
Citera
2017-01-11, 20:44
  #4
Medlem
erikbes avatar
Både Mertens & Nainggolan fanns med i mitt huvud också

Van Dijk?
Citera
2017-01-11, 21:14
  #5
Medlem
anteri17s avatar
Man bör förstå både Hamsik och Napoli för att inse att han med stor sannolikhet blir klubben trogen länge till.
Citera
2017-01-11, 22:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Både Mertens & Nainggolan fanns med i mitt huvud också

Van Dijk?
Spelar inte Nainggolan redan i Roma?
Citera
2017-01-11, 22:58
  #7
Medlem
Riyad Mahrez säger jag, samt 3-4 Manchester United spelare.
Citera
2017-01-11, 23:02
  #8
Medlem
hortaxis avatar
Vad är toppen enligt er? Bara Barcelona och Real Madrid? Dom här spelarna ni nämner är redan i toppen. Barca och Real har bara plats för så många spelare.

Mahrez vann PL, är han i botten? Napoli är ett av dom bästa lagen i Italien nu. Förstår inte hur ni resonerar?
Citera
2017-01-11, 23:09
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Vad är toppen enligt er? Bara Barcelona och Real Madrid? Dom här spelarna ni nämner är redan i toppen. Barca och Real har bara plats för så många spelare.

Mahrez vann PL, är han i botten? Napoli är ett av dom bästa lagen i Italien nu. Förstår inte hur ni resonerar?
glöm inte bayern mûnchen din jävla läspare
Citera
2017-01-11, 23:11
  #10
Medlem
van Dijk i Southampton.
Citera
2017-01-11, 23:14
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
van Dijk i Southampton.
Vet inte hur Tadic varit i år men han borde väl kunna vara en Southampton kandidat.
Citera
2017-01-11, 23:29
  #12
Medlem
anteri17s avatar
Aljandro Gomez i Atalanta fyller visserligen 29 i februari, men är löjligt bra i Atalanta. Serie A:s bästa kreativa offensiva spelare den här säsongen. Förvisso är det en följd av fria tyglar under Gasperini, men Gomez bör spela i en CL-aspirerande klubb.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback