17 753 besökare online
1 082 028 medlemmar • 56 571 310 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Mat, dryck & tobak Alkohol och dryck
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Feadog
Medlem
Feadogs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av AsburyPerk
Näe, det är billigt skit kaffe, men bättre än Gevalia och Löfbergs lila. Vet inte var du får allt ifrån.

Då var det nån annan lirare. Man kan inte hålla reda på allt patrask här i världen Men du verkar vara inne på lite samma spår.

BernardLoutre
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av 2018
Jaså, utförsäljning? Hur kommer det sig?

Ja, det var skitkonstigt: 23/12 så reade de ut musten, pepparkakor en spänn burken och skinkan 20 spänn kilot. Det där brukar jag köpa veckan efter jul i normala fall.

Superstefan
Medlem
Superstefans avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Grebbestad julmust på flaska är jätte god faktiskt.
Instämmer. Köpte ett par mest för att flaskan såg så trevlig ut, men ångrade att jag inte köpte fler. Musten var grymt god! Inte lika söt som t.ex. Apotekarnes/Nygårda och inte tråkiga bismaker som de lagrade varianterna.

Tyvärr helt omöjlig att få tag på i Stockholms innerstad och Nacka. Men till nästa år igen...?

DyslexiKungen
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Superstefan
Instämmer. Köpte ett par mest för att flaskan såg så trevlig ut, men ångrade att jag inte köpte fler. Musten var grymt god! Inte lika söt som t.ex. Apotekarnes/Nygårda och inte tråkiga bismaker som de lagrade varianterna.

Tyvärr helt omöjlig att få tag på i Stockholms innerstad och Nacka. Men till nästa år igen...?

Javisst det är ju Julmustarnas Julmust faktiskt.Jag hoppas att jag får tag i mera också sen till nästa år eller Grebbestads Påskmust sen till våren.Smaken blir godare och annorlunda i flaska också.

Svara på ämne
Svara Topp Dela