Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Fast du och Remark begriper ju inte heller. Ändå ältar ni I månader om en “charmerande och vältalig psykopat” som lurar underbyxorna av en på en kvart.
Sen ser man I kvällstidningen en bild på Martin och undrar vem fan ni två pratar om..
Martin kan uppenbarligen anses vara attraktiv för VISSA kvinnor. Men VILKA – det är det som det är frågan om.
Knarkare? Kvinnor med psykisk ohälsa? Knarkare med psykisk ohälsa?
Men Camilla, du och Remark vill göra gällandes att “vem som helst” skulle kunna bli “charmad” av Martin. Så skicklig som han är..
Sen tackar jag för din önskan. Men sexet är verkligen inte värt att dö för. Jag skulle inte ens välja att leva – om det bara var för sexets skull.
Tack ändå. Det var vänligt av dig :-)
De som är mest aktiva i tråden, är du och glittret. DET är FAKTA.
Själv tittar jag in med veckor, ibland månaders mellanrum, bara för att se att ni står och trampar på samma punkt.
Är alla kvinnor som faller för Martintyper knarkare och/eller lider av psykisk ohälsa?
Eller är det Martintyper som får dem ur balans?
Vad är rimligt? En idiot, eller flera, på ett och samma ställe? Logik nu, tack.
I övrigt är du o glittret medskyldiga till att kvinnor i Lottas situation inte anmäler samt skyddar sina banemän. De känner sig naturligtvis skyldiga samt dumma. Inte för att de gör eller gjort fel, utan för att sådana som ni lägger skulden på dem. Fattar du?