2016-12-28, 10:23
Medlem
Flusons avatar
Vågar man lägga en beställning på fem gram Koks hos Narcoz biz och förvänta sig det innan nyår?? Är kvalitén som utlovad och hur pass grön är denna snubbe?

Mvh
2016-12-28, 13:04
Medlem
prolapse89s avatar
Finns det öht någon shop som är grön och säljer tjack utan btc, hatar den skiten.
2016-12-28, 13:10
Medlem
uh-huhs avatar
Rödar kemisten då min beställning aldrig kom fram och bor i en liten stad och har aldrig haft problem med posten innan.
2016-12-28, 13:33
Medlem
Sglasss avatar
narcobizs kokain är väldigt dyrt. jag kan rekommendera berras och el capones. Du blir inte besviken, jag drar mycket kola och tycker att berras är är 9/10
2016-12-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Rödar kemisten då min beställning aldrig kom fram och bor i en liten stad och har aldrig haft problem med posten innan.

Mitt kom fram efter 9 dagar till mig från kemisten. Dom är sega men gröna.
2016-12-28, 13:58
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Är nyfiken på hur deras är. Har du hunnit testa?

Det från Supercox har inte landat än tyvärr. Men jag rödar ingen än. Har bra magkänsla fortfarande.

Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
http://narcos.biz/
https://svenskcentralstimulans.com/

Vilken drogshopp av de två ovanstående levererar snabbast samt har bäst kvalitet på sitt kokain?

Vad tror ni mina odds är på att jag kan använda kolan denna nyårsafton? Dvs, att jag har det i brevlådan senast på fredag, ifall jag beställer nu inatt?

Svenskcentralstimulans har alltid levererat blixtsnabbt för mig i alla fall. Aldrig lätta på vågen och utan tvekan bästa kvaliteten...
2016-12-28, 14:14
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Mitt kom fram efter 9 dagar till mig från kemisten. Dom är sega men gröna.
Gått 8 dagar nu så vi får se om jag kan gröna dom
2016-12-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Gått 8 dagar nu så vi får se om jag kan gröna dom

Prova att maila dom och fråga om dom skickat för att vara säker!
2016-12-28, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Svenskcentralstimulans har alltid levererat blixtsnabbt för mig i alla fall. Aldrig lätta på vågen och utan tvekan bästa kvaliteten...

Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Jag beställde häromveckan av scs, betalade onsdag kväll dom hade cashen torsdag och jag fann grejerna i lådan på fredag alltså blixtsnabba.

Sen håller förövrigt deras ladd bra kvalité samt 1G som utlovat

Fick det idag, så det gick undan åtminstone! Dock luktar det väldigt, väldigt klent, jämfört med lukten på laddet som jag köpte av Sugarman. Det vet dom uppenbarligen själva om, då dom inte verkade känna något behov av att vakuumförpacka det. Anledningen till att jag inte vågade köpa av Sugarman igen var pga av att jag såg något inlägg där denne sa att han inte hade erhållit något brev efter flera dagar.

Nåväl, lukten behöver ju inte nödvändigtvis vara det som avgör huruvida produkten är bra eller dålig. Återstår att se på nyår.
Senast redigerad av Zoqiet 2016-12-28 kl. 16:56.
2016-12-28, 17:20
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Prova att maila dom och fråga om dom skickat för att vara säker!
De har jag självklart gjort,inget svar
Fick dom som sample sen grönade shoppen

Eller har dom beställt själva och fått nåt?
Många som inte fått
Senast redigerad av uh-huh 2016-12-28 kl. 17:33.
2016-12-28, 18:04
Bannlyst
Också beställt lite från kemisten... Dock är det första gången, men såvitt jag uppfattat de så är de gröna. Snabba på mail också. Om du inte fått någonting så maila igen och dubbelkolla vetja.
2016-12-28, 18:09
Medlem
Gröning till diamantensdroger för deras vaket. Fint vitt och pulvrigt, perfekt för att ta i näsan som jag gillar bäst. Rekommenderar deras vaket.
Gröning även till kemistens för deras beige/rosa vaket. Också perfekt att dra i näsan, fick finhacka lite bara, men funkar bra att bomba med för den som vill.
Båda har enligt mig det bästa tjacket nu när snabbaskor verkar borta från "vanliga" nätet.
Bra stealth från båda också, vakuumpackat.
Så nu har jag två sorters godis till nyår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in