Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-27, 19:48
  #361
Medlem
Zkullocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link85
Kanske lite OT men hur har du kodi på din AT4? Hade det innan men slutade fungera efter någon dag

Mig veterligen så har Apple tagit bort kodi ifrån AppStore för en tid sedan.
Appen MrMC ser precis ut som kodi och fungerar säkerligen likadant om har en server att köra emot eller dylikt.
Dock kostar den 40:- men väl värt om man gillar kodi.
2016-12-27, 21:30
  #362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zkullock
Mig veterligen så har Apple tagit bort kodi ifrån AppStore för en tid sedan.
Appen MrMC ser precis ut som kodi och fungerar säkerligen likadant om har en server att köra emot eller dylikt.
Dock kostar den 40:- men väl värt om man gillar kodi.

Jag använde denna guide för att installera kodi på ATV4

http://www.redmondpie.com/how-to-sid...on-apple-tv-4/
2016-12-27, 22:39
  #363
Medlem
Jag använder rapidiptv, mycket nöjd med kvaliten och att den aldrig har laggat eller dylikt för mig. Enda dåliga är att det inte finns några subtitles till viasat och c more kanalerna. Hur är det med iptvkings, har dem subtitles till c more och viasat?

ett tips för dem som är sugna att köpa rapidiptv är att köpa via deras resellers som finns på forumet.

Jag köpte av Boyette och han har hjälpt mig en del och har billiga priser.

1 month = 12.50 Euro
2 month = 22.50 Euro
3 month = 30 Euro
6 month = 45 Euro
9 month = 60 Euro
12 month = 75 Euro
2016-12-27, 23:11
  #364
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ngergreger
Jag använder rapidiptv, mycket nöjd med kvaliten och att den aldrig har laggat eller dylikt för mig. Enda dåliga är att det inte finns några subtitles till viasat och c more kanalerna. Hur är det med iptvkings, har dem subtitles till c more och viasat?

ett tips för dem som är sugna att köpa rapidiptv är att köpa via deras resellers som finns på forumet.

Jag köpte av Boyette och han har hjälpt mig en del och har billiga priser.

1 month = 12.50 Euro
2 month = 22.50 Euro
3 month = 30 Euro
6 month = 45 Euro
9 month = 60 Euro
12 month = 75 Euro


Nej inga subs på Kingen heller. Det är i princip samma sak.
2016-12-27, 23:35
  #365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ngergreger
Jag använder rapidiptv, mycket nöjd med kvaliten och att den aldrig har laggat eller dylikt för mig. Enda dåliga är att det inte finns några subtitles till viasat och c more kanalerna. Hur är det med iptvkings, har dem subtitles till c more och viasat?

ett tips för dem som är sugna att köpa rapidiptv är att köpa via deras resellers som finns på forumet.

Jag köpte av Boyette och han har hjälpt mig en del och har billiga priser.

1 month = 12.50 Euro
2 month = 22.50 Euro
3 month = 30 Euro
6 month = 45 Euro
9 month = 60 Euro
12 month = 75 Euro

Jag har också RapidIPTV, jag har dock ofta lagg på kvällarna främst på HD-kanalerna. Har planer på att byta över till kingarna pga det. Vad har du för internetleverantör? Du har alltså aldrig problem med lagg på kvällarna kl. 20-22?
2016-12-27, 23:55
  #366
Medlem
Jag har Telia, 100/100 och har inga som helst problem. Kollar endast på HD kanaler.

är det någon som vet om Rapidtv märker om man använder deras iptv på fler än 1 TV samtidigt?
2016-12-28, 09:38
  #367
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Nej inga subs på Kingen heller. Det är i princip samma sak.

Går det inte att få in subtitles från någon opensubtitles.net, subscene etc som söker upp undertexten medan filmen rullar? Kodi verkar ju klara "allt".
2016-12-28, 10:07
  #368
Medlem
Jag använder IPTVKing sedan några månader tillbaka och är skitnöjd med kvaliteten! Du har hur många kanaler som helst du kan välja mellan. Själv tittar jag ofta på SKY kanalerna med FULL HD kvalitet och har du bra uppkoppling så lär du inte bli missnöjd. Rekommenderas
2016-12-28, 10:09
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caxxe9
Jag använder IPTVKing sedan några månader tillbaka och är skitnöjd med kvaliteten! Du har hur många kanaler som helst du kan välja mellan. Själv tittar jag ofta på SKY kanalerna med FULL HD kvalitet och har du bra uppkoppling så lär du inte bli missnöjd. Rekommenderas


Det funkar mycket bra över mångas förväntan!
Jag har som jag tidigare skrivit, möjlighet att ge ut 24h test koder till de som skulle vara intresserade av att testa. Det är bara att skicka PM. må väl och gott nytt år
2016-12-28, 12:33
  #370
Medlem
Nu står jag inför valet och kvalet. IPTVKING eller rapid. Vad ska man välja?

Kör med appen via smart-tv.
2016-12-28, 12:41
  #371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukrrysov
Nu står jag inför valet och kvalet. IPTVKING eller rapid. Vad ska man välja?

Kör med appen via smart-tv.


Det är stort sett samma sak, dock är Rapid större och billigare.

pm mig för testkod på rapid.
2016-12-28, 12:53
  #372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azole
Det är stort sett samma sak, dock är Rapid större och billigare.

pm mig för testkod på rapid.
Den biten med rapid som är avvikande mot iptvking är att de kräver bild på id-kort och betalkort, om jag förstått saken rätt. Det känns väl sisådär.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback