Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-26, 04:29
  #2677
Medlem
VincentLels avatar
Gillar dom flesta julmustsorterna. Men iår blev det mestadels Premiers julmust. Mest på grund av det relativt låga priset.
Citera
2016-12-26, 05:39
  #2678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsburyPerk
Själv är det väl Apotekarnes eller Nygårda som gäller. Alltid tyckt att dessa har smakat bäst helt enkelt. I år blev det Apotekarnes.

Är inte det sossemust?
Hur FAN kan du dricka SOSSEMUST?

Eller?

Apotekarnes smakar bäst tycker jag.
Citera
2016-12-26, 05:51
  #2679
Medlem
BernardLoutres avatar
I år blir det Premier. Hittade den för 1 spänn burken på Hemköp..
Citera
2016-12-26, 09:25
  #2680
Medlem
Apotekarnes. Den smakar jul eftersom jag blivit indoktrinerad med den sedan jag var liten.
Citera
2016-12-26, 11:54
  #2681
Medlem
DyslexiKungens avatar
Grebbestad julmust på flaska är jätte god faktiskt.
Citera
2016-12-26, 12:28
  #2682
Medlem
Apotekarnes då det inte verkar finnas en enda Zeunerts i detta län.
Citera
2016-12-26, 17:58
  #2683
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
I år blir det Premier. Hittade den för 1 spänn burken på Hemköp..
Jaså, utförsäljning? Hur kommer det sig?
Citera
2016-12-26, 18:28
  #2684
Medlem
manodepressivs avatar
Har satt i mig två pavor Apotekarnes årsmust. Tyckte detta året var bättre än både förra och förrförra. Provade aldrig 2013.

Vad tyckte ni om årets must?
Citera
2016-12-26, 23:49
  #2685
Medlem
AsburyPerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Är inte det sossemust?
Hur FAN kan du dricka SOSSEMUST?

Eller?

Apotekarnes smakar bäst tycker jag.
Apotekarnes är bra. Sossemust skulle vara typ Premier, osv. Det är den billigaste musten och går att jämföra med billigt kaffe såsom gevalia, etc. Så ligger det till grabben.

Du kan väl börja dricka typ zoegas eller liknande iaf, det är ju typ centerparti kaffe. Marginellt bättre.
Citera
2016-12-27, 00:06
  #2686
Medlem
Feadogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsburyPerk
Apotekarnes är bra. Sossemust skulle vara typ Premier, osv. Det är den billigaste musten och går att jämföra med billigt kaffe såsom gevalia, etc. Så ligger det till grabben.

Du kan väl börja dricka typ zoegas eller liknande iaf, det är ju typ centerparti kaffe. Marginellt bättre.

Var du alltså personen som trodde att Arvid Nordquist skulle vara nån form av finkaffe, en klassmarkör för WT som dig att kunna uppfylla sina skitnödiga medelklassambitioner? Hade nästan glömt bort det, men tack för att du förgyllde ännu en afton med ett gott skratt

Så Apotekarnes spelar i samma liga? En julmust för de bättre bemedlade, lite finare människorna?
Citera
2016-12-27, 03:39
  #2687
Medlem
AsburyPerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feadog
Var du alltså personen som trodde att Arvid Nordquist skulle vara nån form av finkaffe, en klassmarkör för WT som dig att kunna uppfylla sina skitnödiga medelklassambitioner? Hade nästan glömt bort det, men tack för att du förgyllde ännu en afton med ett gott skratt

Så Apotekarnes spelar i samma liga? En julmust för de bättre bemedlade, lite finare människorna?

Näe, det är billigt skit kaffe, men bättre än Gevalia och Löfbergs lila. Vet inte var du får allt ifrån.
Citera
2016-12-27, 10:22
  #2688
Medlem
Feadogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsburyPerk
Näe, det är billigt skit kaffe, men bättre än Gevalia och Löfbergs lila. Vet inte var du får allt ifrån.

Då var det nån annan lirare. Man kan inte hålla reda på allt patrask här i världen Men du verkar vara inne på lite samma spår.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback