2016-12-26, 08:16
Medlem
visdomst4nds avatar
Jag söker också efter MDMA sidor som har riktigt bra skit. Inga tips om du själv inte har handlat från dom eller kan visa att dom är gröna.

Tack på förhand.
2016-12-26, 11:29
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalm4n
Tja! Det är så att min kran inte längre är med i leken så nu tänkte jag testa på internethandeln istället. Vilken leverantör rekommenderas? Det jag är ute efter är främst MDMA o E.
Sedan undrar jag även hur breven levereras. Kan man på något vis se på dem vart de kommer från eller deras innehåll? Jag vill helst hålla det utom frugans vetskap.
Och levereras det alltid till brevlådan/brevinkastet vid mindre beställningar?
Hur stor/liten är risken att man(jag som konsument) någonsin skulle torska på det?
Var god ha överseende för min okunskap, är väldigt färsk när det kommer till detta.
Tack på förhand!

Köper mitt från kemisten.org. Riktigt bra tryck i grejerna där iallfall och du kommer inte åka dit speciellt inte om du betalar med bitcoins.
2016-12-26, 12:56
Medlem
visdomst4nds avatar
Men bara rent MDMA, ingen som vet shop med riktigt bra?
2016-12-26, 22:27
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd

Snabbaskor.com har inte svikit mig. Brukar handla via deras konto under annat namn på flugsvamp men deras MDMA håller riktigt bra kvalitét.

Dock undrar jag om det är någon som vågat testa deras kokain? Påstås vara obankat och nyinkommet.
2016-12-26, 23:06
Avslutad
http://narcos.biz/
https://svenskcentralstimulans.com/

Vilken drogshopp av de två ovanstående levererar snabbast samt har bäst kvalitet på sitt kokain?

Vad tror ni mina odds är på att jag kan använda kolan denna nyårsafton? Dvs, att jag har det i brevlådan senast på fredag, ifall jag beställer nu inatt?
2016-12-27, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
http://narcos.biz/
https://svenskcentralstimulans.com/

Vilken drogshopp av de två ovanstående levererar snabbast samt har bäst kvalitet på sitt kokain?

Vad tror ni mina odds är på att jag kan använda kolan denna nyårsafton? Dvs, att jag har det i brevlådan senast på fredag, ifall jag beställer nu inatt?

Jag beställde häromveckan av scs, betalade onsdag kväll dom hade cashen torsdag och jag fann grejerna i lådan på fredag alltså blixtsnabba.

Sen håller förövrigt deras ladd bra kvalité samt 1G som utlovat
2016-12-27, 03:06
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Snabbaskor.com har inte svikit mig. Brukar handla via deras konto under annat namn på flugsvamp men deras MDMA håller riktigt bra kvalitét.

Dock undrar jag om det är någon som vågat testa deras kokain? Påstås vara obankat och nyinkommet.

Skulle passa mig jävligt noga för "snabba" väntade på ett packet från dem i flera veckor.. varje gång jag nämde min betalnin och gav dem info (blockchain) så slutade de svara.. sen en vecka senare försökte jag igen och de gjorde samma sak.. frågade om betalnings info och sedan vart det tyst :/ (Got proof..)
2016-12-27, 03:09
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd

Narcos.biz är sjukt bra! köpte 10g av dem förut och det var dunder kvalle och gick snabbt att få hem! Helt ok Stealth.
2016-12-27, 10:56
Bannlyst
Undrar om det finns någon som tillhandahåller Ritalin/Medikinet eller bra vaket?
2016-12-27, 12:38
Medlem
uh-huhs avatar
En vecka sedan kemisten skickade ut mitt packet utan att det har levererats.
Samtidigt köper jag från en annan shop i söndags (25e) och packetet från den shoppen dyker upp idag
2016-12-27, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
En vecka sedan kemisten skickade ut mitt packet utan att det har levererats.
Samtidigt köper jag från en annan shop i söndags (25e) och packetet från den shoppen dyker upp idag

Samma här; men kemisten är fortfarande gröna va?
2016-12-27, 15:00
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Samma här; men kemisten är fortfarande gröna va?
Ja det ska dom vara,ger inte upp riktigt än men tiden går..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in