2016-12-22, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Var försiktiga med apoteksgrossen!

Beställt föra tisdagen, den billiga som jag bara köpte utan farten kom på två dagar, men resten har jag inte sett en skymt av. Lite konstigt att ett av paketen kommer på två dagar och resten är mia 8 dagar efter, kanske inte så konstigt att det billiga kom fram så snabbt.

Väntat pga av jul-tid men nu är deras hemsida så.....ja, chilla lite med att beställa där. Ska se om det kommer imorgon.

Inte fått av kemisten på 8 dagar med, men här verkar flera ha problem med så ska see till veckan, men ingen varning på dom, lite sega hoppas jag bara

Både apoteksgrossen och kemisten har jag beställt av tidigare utan problem. Kanske är försening med posten?
2016-12-22, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Både apoteksgrossen och kemisten har jag beställt av tidigare utan problem. Kanske är försening med posten?

Jo, var inte så orolig förens jag såg att deras hemsida vara nere (apoteksgrossen).

Menar inte att röda nån av dom shopparna, men imorgon blir det nio dagar+ deras hemsida är nere, låter ju inte så bra :/ o just det att jag fick det för ca 200 kr separat och efter två dagar

menar apoteksgrossen, kemisten är också 9 dagar men många som väntar så är inte orolig

Första beställningen på shopparna
2016-12-22, 14:38
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Du placerade den i (FB) Drogshoppar - Bensodiazepiner (samlingstråd) , men är nu raderad där.
Ursäkta och tack
2016-12-22, 15:17
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Får ta o testa! Tror inte att någon slår Scs på fingrarna dock. Känner igen dig från förr!

Fick rapport hemmifrån att min nyårs-laddning med ladd från Svenskcentralstimulans har landat, tog i med en 10g .

Tar på mig att testa supercox på en 0.8 som nu är betalad och klar. Liten rapport kommer när jag hunnit provat
2016-12-24, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Bra att du delar med dig, luffigt gjort och ska bojkottas direkt då dom klart och tydligt skrivit ut att deras påsar väger minst 1G

En liten redlinepåse väger 0.3g, så en totalvikt på 1g ger 0.7g produkt. Det är skitfult, gatustandard, och det stod dessutom inget om att det inte var fulla gram förut.
2016-12-24, 20:38
Bannlyst
Jag skriver endast vad jag själv beställer och har fått precis det jag beställt.. titta noga i andras inlägg istället för att kritisera mina... Jag är glad att ja kan bli försedd med bästa kolan via en säker kran som dom... ser inte felet i mina inlägg? Skriv till dom istället för att klänga på mig..
2016-12-25, 10:21
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen90
Huvudsaken är väl att dom levererar, Vilket dom gör.
Så supercox.net är reko utan tvivel enligt min erfarenhet.

Beställt från ägaren tidigare, Innan dom hade hemsida.

Håller med. Köpte också från supercox.net och de leverar fin kola. Ingen bullshit där heller, du får vad det står.
2016-12-25, 10:44
Avslutad
Vilken shop tycker ni har bäst kola för pengarna just nu?
2016-12-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Vilken shop tycker ni har bäst kola för pengarna just nu?

Scs levererar i alla fall alla gånger jag köpt.. Har vägt varje gång och aldrig blivit besviken. Provar gärna dock om någon mot förmodan har något som levererar bättre än dem
2016-12-25, 19:46
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Tar på mig att testa supercox på en 0.8 som nu är betalad och klar. Liten rapport kommer när jag hunnit provat

Är nyfiken på hur deras är. Har du hunnit testa?
2016-12-26, 01:37
Medlem
Tja! Det är så att min kran inte längre är med i leken så nu tänkte jag testa på internethandeln istället. Vilken leverantör rekommenderas? Det jag är ute efter är främst MDMA o E.
Sedan undrar jag även hur breven levereras. Kan man på något vis se på dem vart de kommer från eller deras innehåll? Jag vill helst hålla det utom frugans vetskap.
Och levereras det alltid till brevlådan/brevinkastet vid mindre beställningar?
Hur stor/liten är risken att man(jag som konsument) någonsin skulle torska på det?
Var god ha överseende för min okunskap, är väldigt färsk när det kommer till detta.
Tack på förhand!
2016-12-26, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalm4n
Tja! Det är så att min kran inte längre är med i leken så nu tänkte jag testa på internethandeln istället. Vilken leverantör rekommenderas? Det jag är ute efter är främst MDMA o E.
Sedan undrar jag även hur breven levereras. Kan man på något vis se på dem vart de kommer från eller deras innehåll? Jag vill helst hålla det utom frugans vetskap.
Och levereras det alltid till brevlådan/brevinkastet vid mindre beställningar?
Hur stor/liten är risken att man(jag som konsument) någonsin skulle torska på det?
Var god ha överseende för min okunskap, är väldigt färsk när det kommer till detta.
Tack på förhand!
Testa narcos.biz seriös shop. Brev skickas till brevlådan och ingen kan veta vad det innehåller. Tänker inte gå på hur brevet ser ut m.m.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in