Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-12-18, 21:28
  #25
Moderator
Siegfrids avatar
Välkommen in i gänget!
Citera
2016-12-20, 21:26
  #26
Medlem
Ziayas avatar
Förvånar mig inte. Grattis till SkepicalHippo.
Citera
2017-01-03, 09:02
  #27
Medlem
Bra val, good job
Citera
2017-01-04, 17:20
  #28
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Mmm. de flesta förstår premisserna, etc. Tycker att vissa andra moderatorer ska sluta göra det så lätt (postar i denna tråd, men inte i, motsvarande, andra.)

Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Tack allihop! Jag ska göra mitt bästa, det är allt jag tänkte lova för tillfället

Jag känner mig mycket ärad över att få hjälpa till med forumet som har hållt mig sysselsatt så oändligt många timmar under de senaste fem åren!
Det är lite av ett trainee-forum, men kommer du att aktivt utveckla https://www.flashback.org/f78? Jag gillar humor och vill se en utveckling där. Har aldrig sett något intresse av humor från dig.

Har jag fel/missat något, eller är det s.k. de likatänkande som är i farten igen (vill gärna bli motbevisad)?

Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Välkommen!
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Välkommen in i gänget!
+1. Kul att se er här för omväxlings skull.
__________________
Senast redigerad av Overkokt.Blomkal 2017-01-04 kl. 17:24.
Citera
2017-01-08, 21:30
  #29
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Det är lite av ett trainee-forum, men kommer du att aktivt utveckla https://www.flashback.org/f78? Jag gillar humor och vill se en utveckling där. Har aldrig sett något intresse av humor från dig.

Har jag fel/missat något, eller är det s.k. de likatänkande som är i farten igen (vill gärna bli motbevisad)?[/quote]

Jag tror du har missförstått moderatorrollen lite. Det är snarare en underhållande än en utvecklande roll. Man kan dock självklart lägga förslag på förändringar, precis som alla medlemmar kan. Då jag känner mig lite mer varm i kläderna så kan jag säkert komma att ha förslag men det är ingenting som jag kan spåra iväg och göra på egen hand.

Jag vet inte hur ett intresse för humor borde ha visat sig? Jag har tre gånger fler inlägg i Humor än vad du har och då har jag ändå läst där betydligt oftare än vad jag skrivit. Jag skulle nog påstå att det är en av forumdelarna som ligger mig varmast om hjärtat.

Om du vill dela med dig av dina idéer om hur forumdelen skulle kunna utvecklas så är du varmt välkommen att skriva om det i forumdelen Flashback, om andra tycker att idéerna är bra så finns det ingenting som säger att du skulle ha svårare för att driva igenom förändringar än vad jag eller någon annan har.

Trevlig kväll!
Citera
2017-01-09, 22:26
  #30
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Jag tror du har missförstått moderatorrollen lite. Det är snarare en underhållande än en utvecklande roll. Man kan dock självklart lägga förslag på förändringar, precis som alla medlemmar kan. Då jag känner mig lite mer varm i kläderna så kan jag säkert komma att ha förslag men det är ingenting som jag kan spåra iväg och göra på egen hand.
Trevligt att du börjar visa lite motstånd. Betydligt värre saker än mig väntar.
Citat:
Jag vet inte hur ett intresse för humor borde ha visat sig? Jag har tre gånger fler inlägg i Humor än vad du har och då har jag ändå läst där betydligt oftare än vad jag skrivit. Jag skulle nog påstå att det är en av forumdelarna som ligger mig varmast om hjärtat.
Då är du en nybörjare i Humor-underforumet, vilket egentligen är utdelat på flera andra underforum; allt ifrån Politik till Övrigt-Sista utvägen. Även lite kul att du tar in modereringsverktyg i tråden, men du svarade istället för att ignorera så det är ett stort plus. Ett tips: vill du bli långlivad ska du ignorera så länge du kan och bara svara när du absolut måste.

Citat:
Om du vill dela med dig av dina idéer om hur forumdelen skulle kunna utvecklas så är du varmt välkommen att skriva om det i forumdelen Flashback, om andra tycker att idéerna är bra så finns det ingenting som säger att du skulle ha svårare för att driva igenom förändringar än vad jag eller någon annan har.
Du får gärna klippa-klistra stycket i en annan tråd om du nu bryr dig, vet att det finns flera, men har de inte lättillgängliga. Ojn, får gärna citera detta i rätt tråd, om du nu fortfarande är aktiv (Nej, jag kommer inte att vara vänlig).

Detsamma, trevlig kväll! (Otrevlig kväll!, till de fega djävlar som inte vill citera.)
Citera
2017-01-09, 23:58
  #31
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Trevligt att du börjar visa lite motstånd. Betydligt värre saker än mig väntar.

Då är du en nybörjare i Humor-underforumet, vilket egentligen är utdelat på flera andra underforum; allt ifrån Politik till Övrigt-Sista utvägen. Även lite kul att du tar in modereringsverktyg i tråden, men du svarade istället för att ignorera så det är ett stort plus. Ett tips: vill du bli långlivad ska du ignorera så länge du kan och bara svara när du absolut måste.


Du får gärna klippa-klistra stycket i en annan tråd om du nu bryr dig, vet att det finns flera, men har de inte lättillgängliga. Ojn, får gärna citera detta i rätt tråd, om du nu fortfarande är aktiv (Nej, jag kommer inte att vara vänlig).

Detsamma, trevlig kväll! (Otrevlig kväll!, till de fega djävlar som inte vill citera.)

Vill du klaga på utnämningen så är det mig du ska vända dig till.

Vidare tjafs om detta kommer att raderas i den här tråden.


admin5
Citera
2017-01-10, 00:04
  #32
Medlem
Eftersom jag har noll humor så kommer nog aldrig våra vägar att korsas.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback