Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-12, 20:39
  #1
Medlem
Arzs avatar
Mycket trevlig konst, den Schweiziska konstnären Milo Moire inbjuder allmänheten att vara n del av sitt konstnärliga arbete och tillåter att folk pillar på hennes fitta och smeka hennes bröst och filmar allt.
Jag hade väntat mig en hårig fitta, som det brukar vara i liknande projekt, men mycket trevliga bröst och en fin fitta har hon.

Länk till filmen https://you.tubetitties.com/UV8p-GcvEpU?t=26

Så, vad tycker ni om detta och vilket är er favoritperformance av Milo?
Citera
2016-12-12, 20:45
  #2
Medlem
CoupDeGraces avatar
Fy fan vad vidrigt. Att det västerländska samhället faller är så jävla uppenbart. En gång i tiden skapades vacker konst och musik, nu är det nakna och bekräftelsekåta horor och provocerande negrer som helst av allt vill riva vårt samhälle som anses vara konst.

Fy fan, det här är inte konst, det här är en tragisk effekt av Judens samhälle.
Citera
2016-12-12, 20:57
  #3
Avstängd
Skapligt het för att vara konstnär. Gillade när två fingrar trycktes in. Rätt styv i vårtorna.
Citera
2016-12-12, 21:01
  #4
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Fy fan vad vidrigt. Att det västerländska samhället faller är så jävla uppenbart. En gång i tiden skapades vacker konst och musik, nu är det nakna och bekräftelsekåta horor och provocerande negrer som helst av allt vill riva vårt samhälle som anses vara konst.

Fy fan, det här är inte konst, det här är en tragisk effekt av Judens samhälle.

Provocerande negrer? Var går gränsen? Jag antar att det är okej i din värld att kalla oss för nigger, annars är vi för känsliga och provocerande.
Och jag råkar vara en kvinna också. Vad är det för fel att vara en uppmärksamhetshora? Sköt ditt.

Edit: Hon har fula bröstvårtor.
__________________
Senast redigerad av Ducadream 2016-12-12 kl. 21:11.
Citera
2016-12-12, 21:16
  #5
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Provocerande negrer? Var går gränsen? Jag antar att det är okej i din värld att kalla oss för nigger, annars är vi för känsliga och provocerande.
Och jag råkar vara en kvinna också. Vad är det för fel att vara en uppmärksamhetshora? Sköt ditt.

Betänk de vackra tavlor och monument som byggts och hur vackra de är och jämför det med den här dekadenta skiten, ser man inte hur fult och fel det här är så är man efterbliven och en produkt av detta vidriga samhälle. Varför skulle jag kalla någon nigger? Nu antar du mycket om mig, så jag gör detsamma. Ni är känsliga och verkar för censur av åsikter som avviker från era. Ni beter er som Orwells värsta marddöm.

Men herregud. Om du är kvinna borde du se hur detta är jättefel. Ett samhälle ska inte uppmuntra sånt här beteende, det är ju skamligt för fan.
Varför ska jag sköta mitt? Du ville diskutera dålig konst och jag diskuterar dålig konst med dig. Var konsekvent för fan.
Citera
2016-12-12, 21:23
  #6
Medlem
Arzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Men herregud. Om du är kvinna borde du se hur detta är jättefel. Ett samhälle ska inte uppmuntra sånt här beteende, det är ju skamligt för fan.
Varför ska jag sköta mitt? Du ville diskutera dålig konst och jag diskuterar dålig konst med dig. Var konsekvent för fan.
Vad är det som är så hemskt med detta? Det är ju precis som nakenheten i renässansens konst bara att man adderat en dimension till det.
Citera
2016-12-12, 21:27
  #7
Medlem
caught.on.tapes avatar
Ja jag har sett den förut
Det är bra kulturberikning.

Vi borde ha samma i Sverige!
Citera
2016-12-12, 21:32
  #8
Medlem
trickydicks avatar
Bildgooglar man henne så dyker det upp väldigt mycket "public nudity" Hon är helt enkelt en simpel blottare. Ungefär som våran svenska Jenny Wenhammar.

Skulle en manlig konstnär säg Ernst Billgren gå omkring med en låda runt kuken och lät alla att talla och runka i den så hade han åkt in snabbare än fan.
__________________
Senast redigerad av trickydick 2016-12-12 kl. 21:36.
Citera
2016-12-12, 21:48
  #9
Medlem
Varför inte bajsa på gatan också och kalla det för konst. Äckliga jävla narcissisthora. Fula pattar också, mammapattar med stora utstående vårtor. Fy fan.
Citera
2016-12-12, 21:49
  #10
Medlem
Pastellfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Skulle en manlig konstnär säg Ernst Billgren gå omkring med en låda runt kuken och lät alla att talla och runka i den så hade han åkt in snabbare än fan.

Fast nu har hon faktiskt blivit gripen i såväl London som Paris så det är inte så att hon kommer undan helt med det.

Däremot hade det med stor sannolikhet blivit ett större ståhej om en karl skulle gjort detsamma. Sexism. Diskriminering. Patriarkat och så vidare.
Citera
2016-12-12, 21:52
  #11
Medlem
Ganska vågad grej. Vad är syftet? Förstår inte riktigt vilket budskap som ska förmedlas.
Citera
2016-12-12, 22:07
  #12
Medlem
Figzys avatar
Min första fråga är - Borde hon inte ställa krav på hygien? Klippta naglar och tvättade händer är nog nåt att föredra...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback