Bumpar litee och säkert lite offt, men drog i mig lite blossa och fick skrivlust så här när tempen visar 19.1 minus
tjänar nog mindre än 75 procent av er andra skribenter. 26540 kr + lite cash från hemvärnet varje månad + lite barnbidrag. Kontorsråtta, dock gillar jag mitt jobb och har noll komma noll noll procent frånvaro under mina 11 år.
Men i grund vill jag styra min liv till hundra procent. Livet är så jävla kort (dom goda åren)
Sparar slaviskt 8k i månaden på aktier (just nu är det peab och sweco, även ncc) för hela slanten. Bor i eget hus (ärvt) och har tonårsson här på halvtid. Trots att jag inte är 40 har jag gjort bort barn och familjegrejen. Hatade det så jävla mycket. (inte barn, men att bo ihop med hysterisk kvinna som älskar att leva i ekorrhjulet) Att separera från min sambo är det bästa jag någonsin gjort.
Har knullat nog och haft nog med kvinnor. Älskar mitt liv som singelman där jag fokuserar mina intressen som prepper, politiskt intresserad och vapen/militärhistoria/mathistoria/hälsa/miljö/medicin och nyfunnet intresse för hrmm örtordling kan vi väl kalla det. Samt att alltid kunna lösa alla problem som släns emot mig mycket mycket små resurser.
Tänkt sluta arbeta helt och hållet om exakt 5 år. Då är jag 43. Då plockar jag ut allt jag har i penningväg och flyttar ut i skogen och lever ett enkelt meningsfullt liv i förhoppningsvis 25-30 riktigt potenta år.
Att som 35 plussar fokusera på överskattade sportbilar och bisarrt stekarliv gör mig kraftigt illamående.
Att inte värdesätta sitt liv och ha helt fel fokus borde omg sättas upp som den åttonde dödsynden.