Citat:
Ursprungligen postat av
sno
I Amerika kan man tydligen döma till ömsesidigt besöksförbud. Precis det som jag har föreslagit
https://www.youtube.com/watch?v=lG1sXzK25SM
Det hjälper ingen och nu lever vi i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Jag tror att Martin störde sig på den bild av helylletjej som Lotta gav till sina släktingar, vissa vänner och sin arbetsgivare. Martin berättade att han hade suttit inne. Lotta berättade inte att hon hellre tränade än jobbade.. Och att hon hellre åkte på kryssningar, hotellweekend än sökte jobb och gick på intervjuer..
En “sporttjej” testar inte ens kokain. Och en helylletjej ljuger inte till sit ex – eller sin nuvarande.
En mer nyanserad bild av Lotta I media skulle inte ha skadat Lotta eller hennes anhöriga. Den skulle bara ha gjort problemet lättare att förstå och eventuellt lett till rätt sorts slutsatser och framtida åtgärder..
Så Maradona, Sjöberg och andra stora sportnamn som tagit kokain räknas inte eller? Jag får inte ihop detta med att en sporttjej inte skulle ta kokain, men det är väl din världsbild kanske som är lite faktaresistent.
Det Martin störde sig på som du kallar det handlar mer om att han ville kränka och kontrollera henne och påstå att hon minsann inte var bättre än honom. Du sitter där i dina jävla stövlar uttrycker han. Det är alltså inget annat än nedvärderingar och att trycka ner henne, så hon inte ska känna sig förmer än honom.
Ska slå ihjäl dig och din hund...osv. ful, äcklig, hora och att hon är rynkig.
Martin har fyllt badkaret och sagt att han skall dränka Anncharlott
Martin tog stryptag om Anncharlotts hals, sparkade på henne, tvingade henne att sätta sig ner på golvet som en hund.
Han höll en sked framför Anncharlott och uttala ord med innebörden att han skulle plocka ut hennes ögon med skeden. Martin skulle dränka Anncharlott. Skulle döda henne eller slå sönder hennes ansikte. Han ska skära halsen av Anncharlott. Greppade tag om hennes hals med smärta, blånad och andnöd som följd. Så att bilden av helylle var nog ett svepskäl och makten och kontrollen samt våldet handlar om något helt annat nämligen att han ville ha makt över henne genom kränkningar och våld och allvarliga hot.
Är det detta du menar som Martin stör sig på?