2016-11-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologen2016
Jag analyserar bara, ex-maken kan mycket väl vara insyltad i detta.

Jajaja, nu går det skam på torra land!! Spekulationer som inte har med fakta att göra!!!!!

DEMENTERAR MED DET BESTÄMDA ATT EX-MAKEN ÄR INBLANDAD!!!!

Ex-maken hade vid ett flertal tillfällen sökt BO.
Varit hem till hennes bostad ett flertal gånger, och sett i brevinkastet att posten låg kvar som den legat flera dagar innan.

Och de mongon som begått dessa brott hade börja goola och skryta inför vänner, så var det en av de vännerna till dessa idioter som berättade för sin mamma om vad han hört de berättat.

De tyckte att han skulle anmäla BO försvunnen.. Hen var ju faktiskt vuxen, och levde ju sitt liv som hen ville.
När så sedan polisen kommer för att förhöra ex-maken, ringer han till dem som hade hört rykten om vad som hänt.
Vännen till de åtalade berättade vad han hört...
Därav sökning av polisen, så klart på hens kontoförehavanden.. tror nog att det är ganska vanligt, lättaste vägen för att se om en person använder sina konton för att ta ut pengar... för att se om de lever... över huvud taget... ja sedan rullades ju allt upp...
Citera
2016-11-27, 13:18
Medlem
Citat:
Jag analyserar bara, ex-maken kan mycket väl vara insyltad i detta.
Vi är nog många som anser att ex maken inte är inblandad. Även polisen anser att exmaken inte är inblandad i mördandet..
Det här är ett så otroligt sjaskigt mord med så många bisarra detaljer så när du kommer med din tes angående ex.maken så blir det liksom- bara-Nog .
Nej på inget vis är ex maken inblandad. Han sörjer sin vän och bör få vara ifred för vidare spekulationer.
Citera
2016-11-27, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Vi är nog många som anser att ex maken inte är inblandad. Även polisen anser att exmaken inte är inblandad i mördandet..
Det här är ett så otroligt sjaskigt mord med så många bisarra detaljer så när du kommer med din tes angående ex.maken så blir det liksom- bara-Nog .
Nej på inget vis är ex maken inblandad. Han sörjer sin vän och bör få vara ifred för vidare spekulationer.
Jag får väll analysera?
Senast redigerad av kriminologen2016 2016-11-27 kl. 13:31.
Citera
2016-11-27, 13:33
Medlem
Citat:
Jag får väll analyser?
JA du har fått lägga fram din tanke, och jag ifrågasatte din ide.
Ditt förslag håller inte. När man läser detaljerna hur dessa elva personer agerat så blir man påverkad och vill liksom förstå mera, visst.
Jag själv är illa berörd av Fup-läsningen och använder mig av nån typ av skämtsam jargong så alla vi som skriver här har olika sätt att reagera inför detta mord.
Men släpp nu iden om ex-maken.
Citera
2016-11-27, 13:33
Medlem
Citat:
Jag får väll analysera?

Jaa, så klart du får analysera, men detta är ingen analys från de fakta som finns, detta är en spekulation taget ifrån luften
Citera
2016-11-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Jaa, så klart du får analysera, men detta är ingen analys från de fakta som finns, detta är en spekulation taget ifrån luften
Har hjälpt polisen att lösa, många fall där de har fastnat.Tycker inte att det skulle kunna vara orimligt,att ex-maken kan ha ett finger med i spelet.
Citera
2016-11-27, 13:49
Medlem
Citat:
Tillbaka till Benita. Aftonbladet skriver idag om Åsa Waldau/kristi -bruden.
Kan inte släppa funderingarna kring detta - gänget utan att jämföra med Knutbygänget.
Samma enighet rådde i bägge dessa grupper, individernas egna ansvar är noll.
Citera
2016-11-27, 13:53
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Har hjälpt polisen att lösa, många fall där de har fastnat.Tycker inte att det skulle kunna vara orimligt,att ex-maken kan ha ett finger med i spelet.
Men polisen har inte fastnat. Förundersökningen är synnerligen omfattande och elva personer har åtalats. Men du menar att det finns fler master minds som av någon anledning hålls hemliga av Långshyttans Eleven? Du får ursäkta men det låter som fria fantasier utan substans.
Citera
2016-11-27, 14:00
Medlem
Citat:
Jag får väll analysera?
analys är något annat- en analys bygger på olika argument, som kan bemötas och verifieras.
Du har inte visat några hållbara argument, alls.
Jag ifrågasätter ditt syfte.
Citera
2016-11-27, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Tillbaka till Benita. Aftonbladet skriver idag om Åsa Waldau/kristi -bruden.
Kan inte släppa funderingarna kring detta - gänget utan att jämföra med Knutbygänget.
Samma enighet rådde i bägge dessa grupper, individernas egna ansvar är noll.

Ja, det ska bli intressant, när den kvinnliga advokaten som verkar vara inne på samma spår som mig..
Svårbevisat, men relationerna är viktiga, och mycket möjligt när det kommer upp ny stjärnskott i förhörsstolen, så kommer denna advokat att beslysa vikten av relation till Benita...
Någon har ju styrt dessa jagsvaga individer ända in i det helvete de befinner sig i idag.. där det värsta av det värsta har lockats fram...
Spekulationerna i knutby, var ju åt samma håll... och det handlade ju också om relationer...
Citera
2016-11-27, 14:06
Medlem
Citat:

Ta det inte personligt... skulle kunnat vara en teori...
Men den har analyserats och värderats.. som trovärdigast..
Att han inte är inblandat mer än på det sätt han är...
Citera
2016-11-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ta det inte personligt... skulle kunnat vara en teori...
Men den har analyserats och värderats.. som trovärdigast..
Att han inte är inblandat mer än på det sätt han är...
Vill bara säga att, det låter orimligt att 11personer , är inblandade i en mord komplott där en bragts om livet.Detta är ju fruktansvärt.Sen undrar jag en saket är ju en person som varit inne på förhör vi kan kalla han för :Mr P , han har nu rensat sin facebook sida och har nu , ingen bild på sig själv.Vad jag vill säga är hur obehagligt och stort är inte detta. Det verkar som att de som vet något blir hotade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in