2016-11-25, 12:19
Medlem
Arne Bajses avatar
Nu är det bekräftat att Anders Bagge & Johanna Lind är ett par.

Det är vänskap som övergått i kärlek

Johanna har bytt ut Djon 62 mot Anders 48.

Skallige Anders liknar Skalle-Per från Ronja Rövardotter. Han ser inte mycket yngre ut än Djon trots att det skiljer 14 år...men Anders plånbok är definitivt tjockare...och det gillar fröken Sverige 1993.

Hur länge håller romansen ? Ska vi gissa på 17 månader ?
Citera
2016-11-25, 12:48
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Hur länge håller romansen ? Ska vi gissa på 17 månader ?

Jag tror väl ändå att Bagges feta plånka ska kunna hålla Fröken Sverige 93 varm något lite längre. Hey, det kan ju vara äkta kärlek det här..
Citera
2016-11-25, 13:06
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jag tror väl ändå att Bagges feta plånka ska kunna hålla Fröken Sverige 93 varm något lite längre. Hey, det kan ju vara äkta kärlek det här..

Jo, det sägs ju att kvinnor föredrar män med fin personlighet (och stabil ekonomi) framför bra utseende. Anders verkar genuint trevlig, men hur ska Fröken Sverige klara av Anders ADHD ?
Citera
2017-01-19, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Jo, det sägs ju att kvinnor föredrar män med fin personlighet (och stabil ekonomi) framför bra utseende. Anders verkar genuint trevlig, men hur ska Fröken Sverige klara av Anders ADHD ?

Tror Anders har fått högsta vinsten med Johanna. Har vänner som känner henne och det verkar vara en riktigt jordnära kanontjej som nog många skulle vilja ha. Tyvärr hann ju Herr Bagge fånga henne.
Citera
2017-01-19, 11:45
Medlem
KhrystalCastless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Josefin Crafoord nämnde precis i Vakna med The Voice att Anders Bagge hade "att göra med tunga grabbar inom motorcykelgäng".
Någon som vet något mer om det?

Detta inlägg bumpar jag nu!
Om någon sitter på information rörande detta vore det fantastiskt att få ta del av det.
Behöver han lite okonventionellt skydd pga skumraskaffärer?
Bara vanlig vänskap med "fel snubbar"?

Om det stämmer att fru Crafoord hintar om något sådant i livesänd radio vågar jag ändå gissa på att det inte är helt taget ur luften!
Citera
2017-01-20, 08:04
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulMind
Tror Anders har fått högsta vinsten med Johanna. Har vänner som känner henne och det verkar vara en riktigt jordnära kanontjej som nog många skulle vilja ha. Tyvärr hann ju Herr Bagge fånga henne.

Tjejerna faller för Anders när de lekt av sig med andra killar. Sen att herr Bagge har det gott ställt och är känd ökar hans attraktionsskraft och kompenserar för hans något brutala utseende. Är det förresten gäddhäng eller muskler han har i överarmarna ?

Johanna är fager, men hon har redan varit gift och har barn med en annan man.

Anders & Johanna är ett fint par, som verkar passa varandra, men båda har bagage speciellt Johanna.

En sak som kan påverka parets relation är Anders enorma pengahög. Är Johanna en golddigger som vill förbättra sin stjärnstatus och gå på fler premiärer ?
Citera
2017-01-23, 03:10
Medlem
Vad jag vet så har väll Anders förlorat sina pengar om man har läst rätt och hon verkar inte vara en tjej som springer på premiärer.
Citera
2017-01-23, 09:21
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Vad jag vet så har väll Anders förlorat sina pengar om man har läst rätt och hon verkar inte vara en tjej som springer på premiärer.

Anders har gott om pengar, även om hans ekonomiska situation verkade något turbulent för några år sen med stora miljonskulder, skatteskulder och revisorsanmärkningar. Antagligen har han fått bukt på de problemen vid det här laget.

En sak som stör mig är när mycket rika människor som Anders häver ur sig floskler som:

Jag bryr mig inte så mycket om pengar ! Pengar är inte allt. lätt att säga om man har några hundra miljoner på banken.

Frågan är vad Johanna har för inställning till pengar, är hon dyr i drift ?
Citera
2017-01-28, 21:11
Medlem
Goldigger....haha, det är nog det sista hon är vad jag har förstått.
Hon kan nog få vem som helst med pengar om det var hennes syfte och då skulle nog hon vare sig ha valt Djon eller Anders.
Citera
2017-01-28, 21:20
Medlem
Citat:
Goldigger....haha, det är nog det sista hon är vad jag har förstått.
Hon kan nog få vem som helst med pengar om det var hennes syfte och då skulle nog hon vare sig ha valt Djon eller Anders.

Jag tror bagge är stentät, det skulle inte förvåna mig om han har typ 100 miljoner, att han har + 20 är jag bombis på eller har jag så fel?
Citera
2017-04-09, 14:38
Medlem
Turturduvorna Bagge och Johanna verkar vara nära en "förening", kan det vara förlovning på gång?
Johanna är ofta i Stockholm, ser henne titt som tätt - vacker som få.
Jag skulle gärna tackat ha till giftermål med henne, men nu hann ju Bagge före. 😉
Citera
2017-04-23, 19:44
Medlem
Jag hade också gärna gift mig med denna drömkvinna, hon har ju liksom allt en man vill ha. Men bor de ihop eller bor hon själv? Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in