2016-11-23, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men när gifte sig Madde egentligen? Är det inte lite konstigt att hon bodde hos dom om hon hade en förhållande ? Varför bodde hon inte hos T*mas?

Som jag fattat det träffades de på Anonyma Alkoholister och gifte sig som vänner för att M skulle bli accepterad i och av samhället. Hon höll väl sig nykter några år men när hon började dricka uppstod det kanske någon schism?

Sommarstugan som brann ner (upp?) tillhörde väl T*mas?
Citera
2016-11-23, 00:17
Medlem
Madeleine och hennes man hade skilt sig, och de gifte sig inte av kärlek, utan för att Madeleine skulle bli mer respekterad.

Bilen, citroenen, kan ej stava rätt känner jag, är kanske samma som den Madeleine köpte av sin man. Tror att registreringsnumret är ghn732. Grön. Men den ska vara krockskadad. Kanske nån i gänget krockade den och Madeleine satte upp den som skuld.

Man undrar ju även hur det kom sig att sommarstugan brann ner.
Citera
2016-11-23, 00:34
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Hon hade bytt kön så i lagens mening fullvärdig kvinna, sedan förminskar ni längden,hon var 175cm så inte så kortväxt, men ser tanig och smal ut. Total kontrast till tjejerna i gänget både vad gäller kläd-stil och utseende.
Hennes ex-man verkade mycket ledsen. En bra beskrivning av henne i programmet ikväll.
Nyanserad beskrivning av en annorlunda människa.

Fast enligt obduktionsprotokollet så var hon 165 cm, om jag inte missminner mig...
Citera
2016-11-23, 00:34
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Det blir allt mer bizarrt.

I Mats "Madeleine" Karlssons anteckningsbok över skulder förekommer ett chassinummer som uppenbarligen hör till en Citroën CX! Hans handstil liknar en drogad fyraårings, men det numret går inte att missta.

Vad i hela friden har en sådan bil (klassiker, med bildad ingenjörstyp som stereotypisk ägare) i detta grottfolkssällskap att göra? Var det verkligen någon i detta tvärsnitt av Socialgrupp Mysbyxa som ägde en sådan bil?

Det är som hitta noteringar om en sänkt och flakeslackad EPA-traktor i P.G. Gyllenhammars anteckningsbok. Det stämmer helt enkelt inte. Hur kommer bilen in i det hela?

Eller om någon var bilmålvakt?

Men så speciell är väl inte en cittra cx?
Citera
2016-11-23, 00:38
Medlem
Hade madelene en vagina eller snopp? Frågar seriöst. Genomgicl hon hela förändringen?
Citera
2016-11-23, 00:43
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Hade madelene en vagina eller snopp? Frågar seriöst. Genomgicl hon hela förändringen?

Delbom hade snippa. Hon gick all in. Vad jag hört/läst i alla fall.

Hon hade väl dessutom haft en sexuell relation med en av de primitiva. Jag tror inte att någon av de primitiva herrarna i grupperingen var så "open minded" att de skulle idka sex med en transvestit.
Citera
2016-11-23, 00:45
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:

Enligt obduktionsprotokollet så hade Madde kvinnliga könsdelar. Hon var alltså kvinna och inte transvestit som så många vill försöka att hävda.
Citera
2016-11-23, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Delbom hade snippa. Hon gick all in. Vad jag hört/läst i alla fall.

Hon hade väl dessutom haft en sexuell relation med en av de primitiva. Jag tror inte att någon av de primitiva herrarna i grupperingen var så "open minded" att de skulle idka sex med en transvestit.

Vem av dom hade hon sex med?
Citera
2016-11-23, 00:49
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:

Mats hade låtit få sitt könsorgan stympat och ersatt med ett, citat av rättsläkare, "grunt" hål.
Vidare hade han låtit operera in bröstimplantat.

Total freakshow, m.a.o.
Citera
2016-11-23, 00:55
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Vem av dom hade hon sex med?

Minns inte, men har för mig att det var den äldre av männen. Det har väl även figurerat att hon haft sexuellt umgänge med två i gruppen.

Jag har i ärlighetens namn lite svårt att hålla reda på allt, så många inblandade och lika många häpnadsväckande detaljer att man blir snurrig.
Citera
2016-11-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Mats hade låtit få sitt könsorgan stympat och ersatt med ett, citat av rättsläkare, "grunt" hål.
Vidare hade han låtit operera in bröstimplantat.

Total freakshow, m.a.o.

Så haha stoppade hennes xman kuken o ett grunt hål då bara eller?
Absurditeten har inget slut här verkar det som.
Citera
2016-11-23, 01:00
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogssmultronet
Madeleine och hennes man hade skilt sig, och de gifte sig inte av kärlek, utan för att Madeleine skulle bli mer respekterad.

Herrejesus, består Borlänge numera enbart av missfoster och somalier?

Citat:
Bilen, citroenen, kan ej stava rätt känner jag, är kanske samma som den Madeleine köpte av sin man. Tror att registreringsnumret är ghn732. Grön. Men den ska vara krockskadad. Kanske nån i gänget krockade den och Madeleine satte upp den som skuld.

GHN732 är en XM, inte CX. XM är visserligen även den en "grand Citroën", men inte lika udda som en CX. Nåja, T*mas tycks ha bättre smak när det gäller bilar än när det gäller "kvinnor".

Citat:
Man undrar ju även hur det kom sig att sommarstugan brann ner.

Allt som har med de här humanoiderna att göra är sjukt och kriminellt, så man får anta att det även gäller branden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in