2016-11-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ja precis, någon av dem har ju faktiskt googlat på det perfekta mordet, bevis för att just den personen visste vad som skulle ske.

Bra bra!
Jag vet att i alla fall Benita, gick/tog droger, what so ever...
Citera
2016-11-22, 22:28
Medlem
Kan ju meddela, någon ville byta advokat??? Vem vet jag inte... men har mina misstankar...
Citera
2016-11-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
M en B.H idag höjde skuldbördan, jodå A.L bidrog med råd om pås-kvävning.
Vi får se hur det blir i slutänden.

Ja det kommer att bli en del turer i detta...
Citera
2016-11-22, 22:33
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
ingen strand-ett gruvhål- i högsommarvärmen så det var lite vatten i gruvhålet, med en brant sluttning ikring.
Är det något som finns runt Långshytte och Hedemoratrakterna så är det gruvhål och moss/kärrmark.
Varför inte bara paketera kroppen för transport, täcka över den bak i skuffen och köra ut den ett par mil. ( kräver att bilen tämligen omgående ställs av och destrueras för att göra sig av med spår.)

Släpa ut kroppen till en myr, öppna upp ett hål, sänk den och täck över, eller så tar de den till ett mer avlägset gruvhål, det kryllar av mindre och äldre gruvhål i trakterna.Då måste iofs fläskläggen slänga över kroppen över ett stängsel och sen klättra efter, men å andra sidan hade risken för upptäckt varit minimal

Nu hade det inte hjälpt då de hade babblat bredvid mun oavsett och åkt dit i alla fall.

Om det inte varit för att de faktiskt mördat en medmänniska, så är det Jönssonliganklass över det hela.
Senast redigerad av Sonnenwende 2016-11-22 kl. 22:39.
Citera
2016-11-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Kan ju meddela, någon ville byta advokat??? Vem vet jag inte... men har mina misstankar...
J.H förmodligen. eller vad tror du
Citera
2016-11-22, 22:36
Avslutad
Nära gruvhålet finns ett rött hus. Är det någon som bor där? För det verkar osedvanligt klantigt att välja det gruvhålet om det finns bostäder nära (vittnen).
Citera
2016-11-22, 22:36
Medlem
Citat:
J.H förmodligen. eller vad tror du
Bäst jag låter det vara osagt, om det nu är någon i detta gäng.... berättar om det kommer att ske...
Citera
2016-11-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Nära gruvhålet finns ett rött hus. Är det någon som bor där? För det verkar osedvanligt klantigt att välja det gruvhålet om det finns bostäder nära (vittnen).

Benitas pappa kanske... Benita o Mats hade åkt förbi och kollat till att sopsäckarna låg kvar... när Benita skulle hem till sin pappa vid ett tillfälle sa hon i rätten idag...
Citera
2016-11-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Var det inte Daniel som bodde i närheten som hade koll på området och visste att det ett övergivet hus?
Citera
2016-11-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Är det något som finns runt Långshytte och Hedemoratrakterna så är det gruvhål och moss/kärrmark.
Varför inte bara paketera kroppen för transport, täcka över den bak i skuffen och köra ut den ett par mil. ( kräver att bilen tämligen omgående ställs av och destrueras för att göra sig av med spår.)

Släpa ut kroppen till en myr, öppna upp ett hål, sänk den och täck över, eller så tar de den till ett mer avlägset gruvhål, det kryllar av mindre och äldre gruvhål i trakterna.Då måste iofs fläskläggen slänga över kroppen och sen klättra efter, men å andra sidan hade risken för upptäckt varit minimal

Nu hade det inte hjälpt då de hade babblat bredvid mun oavsett och åkt dit i alla fall.

Om det inte varit för att de faktiskt mördat en medmänniska, så är det Jönssonliganklass över det hela.
Men nu vill vi inte höra mera om genoförandet av det proffsiga mordet, jag är mycket tacksam att det här brottet blev upptäckt och löst, tänk om de INTE klantat sig, om kroppen aldrig hade hittats, om gänget hade lyckats med ETT mord utan att bli fast, då kan vi nog förstå att nya mord stått på gängets agenda.HUa...
Citera
2016-11-22, 22:41
Medlem
Foreheads avatar
För att slippa läsa nästan 500 sidor, är det klarlagt vem av de alla mgm som gjort vad under mordet?
Citera
2016-11-22, 22:41
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Inte var överbegåvade, sa han väl ändå? Dessutom betonade han att de var väldigt primitiva

Ja, jag skrattade faktiskt när han sa det. När tråden skapades i somras tyckte jag att några här var lite mer frispråkiga.. T ex om det faktiskt gick att döma dem till fängelse? Är inte majoriteten i gruppen vad man kallar för lindrigt utvecklingsstörda, eller är det att gå för långt?

Varför ville man till varje pris ha med Daniel W i mordsammanhanget det förstår jag inte.. Läser man i fupen var han ganska ny i sammanhanget och det var först de två sista månaderna han hade börjat umgås med dem, och då främst JH.

Sedan skulle jag vara tacksam om någon förklarade vad det är för bidrag några får. Vårdbidrag, vad innebär det?

Det verkar finnas ganska många i gänget som har barn, är det någon av dem som har vårdnaden?

Lodisar, arbetslösa och kriminella tycker jag inte sätter fingret på det hela, de är marginaliserade på ett sätt jag aldrig tidigare har upplevt varken i verkligheten eller i fup-sammanhang. Alltså efter att ha dödat Madde så snor de hennes locktång och dammsugare... Fullständigt obegripligt för normala människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in