2016-11-16, 21:16
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Har registrerat mig men får ingen bekräftelse och kommer inte åt dokumenten.
Hoppas det ordnar sig till imorgon för denna FUP skall bli intressant att läsa.
För mig fungerar det perfekt.
Citera
2016-11-16, 21:50
Medlem
Vet inte om någon redan föreslagit detta, i så fall ber jag om ursäkt. Kolla skräpposten, där hamnade min registrering till mord.nu
Citera
2016-11-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
För mig fungerar det perfekt.

Kan du ladda upp den på https://minfil.org/?
Citera
2016-11-16, 22:01
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -L-L-
Vet inte om någon redan föreslagit detta, i så fall ber jag om ursäkt. Kolla skräpposten, där hamnade min registrering till mord.nu

Så kan det vara; min primära e-postadress har ett filter och en inställning så att jag inte ens ser det som klassas som "junk". Problemet när jag då försöker registrera en andra användare med en annan adress är att "Du kan inte registrera flera konton på kort tid" (baserat på IP-nummer, antar jag). Moment 22.
Citera
2016-11-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corsair64
Har det framkommit tidigare i tråden att madeleine var transperson? Kan ju ha att göra med hur hon kände dessa individer.

Det konstaterades redan 2016-07-03, 22:28 i tråden.
Citera
2016-11-16, 22:58
Medlem
enrosafisks avatar
Ni som har börjat läsa fupen, bland alla 5000 sidor - vart ska man börja?..
Citera
2016-11-16, 23:23
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvfestligt
Ja det här är verkligen rekord i dumhet och ondska samlat på ett ställe. Vad fan rörde sig i skallarna på dem? Varför inte bara fråga soc om extra pengar till att betala av på skulden eller ta sms-lån? Eller rentav jobba? Eller, i ren desperation, ringa Lyxfällan? Nej, bättre att slå ihjäl den man är skyldig några hundra (för öl och pizza...)? Finns inte ord.
När detta gäng med raketforskare väl är ute i friheten igen, efter förhoppningsvis många, långa,
svåra år bakom galler, så lär det bli knepigt värre för nån av dem att lyckas knyta till sig nån ny vänlig, godtrogen själ att plocka kosing av.
Man vet liksom vad som kan vänta i slutändan...
Betala tillbaka??? Finns inte på kartan. Nej, det är alla gånger bättre att lösa det hela
med ett litet mord. Är man sen flera om det så går det lätt som en plätt.

Skitsamma om man sen åker fast. Då vankas ju i så fall gratis logi och käk på några av
statens små trevliga bekvämlighetsinrättningar ett antal år. Och kan också komma att medföra
ett visst ökändisskap, säkert uppskattat av åtminstone nåt av dessa lågliv.
Tusan vad tuffa de nu har varit som lyckats ha ihjäl en människa som hjälpt dem så länge.
De är säkert mycket stolta över vad de har hittat på att göra.

Vad var det nu den där ena bruden sa efter att man häktat henne? Hon som tydligen intar en framträdande roll i detta lindrigt uttryckt dysfunktionella gäng? BH är väl initialerna på donnan?
Att nu när hon berättat om sin delaktighet i mordet på M så kunde man släppa henne fri igen
för nu hade hon fått vara med om det hon velat, få död på denna M, och det var ingen fara
att ha henne ute i samhället när detta nu väl var fixat och klart? Var det inte nåt i den stilen?

Citat:
Nej, bättre att slå ihjäl den man är skyldig några hundra
Det var ingen skuld på några futtiga hundralappar direkt som drev fram mordet.
Det ska visst ha rört sig om så mycket som 100 000 laxar som man var skyldiga mordoffret.
Senast redigerad av Grandioso 2016-11-16 kl. 23:33.
Citera
2016-11-16, 23:31
Medlem
Om någon vänlig kan instruera om hur man laddar ner det hela. Som sagt, det är en .php sida som man bläddrar sig fram och tillbaka, ska jag göra ett försök att ladda upp.
Citera
2016-11-17, 00:06
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvfestligt
Ja det här är verkligen rekord i dumhet och ondska samlat på ett ställe. Vad fan rörde sig i skallarna på dem? Varför inte bara fråga soc om extra pengar till att betala av på skulden eller ta sms-lån? Eller rentav jobba? Eller, i ren desperation, ringa Lyxfällan? Nej, bättre att slå ihjäl den man är skyldig några hundra (för öl och pizza...)? Finns inte ord.
Haha, näe, fråga soc om extrapengar för att betala en skuld? Det är svårare att få ett ja på det än att mörda. Hur skulle det se ut om soc ger ut pengar för skulder?
Citera
2016-11-17, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Ni som har börjat läsa fupen, bland alla 5000 sidor - vart ska man börja?..

Förhören, och mordplatsen och anteckningarna från polisen när detta inträffade.

Fyfan vad jobbigt detta är att läsa. Ingen sympati för mördarna, snarare att det går såna här människor lösa och känner för kvinnan hon måste plågas djupt. Detta är precis vad B.H lärare varnade för, att något hemskt kommer hända.
Citera
2016-11-17, 00:17
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanjullet
Förhören, och mordplatsen och anteckningarna från polisen när detta inträffade.

Fyfan vad jobbigt detta är att läsa. Ingen sympati för mördarna, snarare att det går såna här människor lösa och känner för kvinnan hon måste plågas djupt. Detta är precis vad B.H lärare varnade för, att något hemskt kommer hända.
+1. Jag har visserligen bara hunnit skumma igenom de första 1200 sidorna men jag tycker EA verkar vara den obehagligaste personen hittills.

Vad är det för handikapp dom har och får ersättning för?
Citera
2016-11-17, 00:25
Medlem
Ganska ointressant läsning, den här fupen, polisiärt var det fallet ett spel mot öppet mål.

Bisarrt är att det var 6 personer, utöver Madeleine, i bilen, varav 4 hjälptes åt när Madeleine ströps i bilen.

En av dem var Benita som i sitt första förhör efter en timma erkände, och berättade vilka som var med i bilen och om hur hon höll fast Madeleine under strypningen och vad de andra gjorde.

Pundare i BOs bekantskapskrets i en byhåla, var börjar Polisen leta?

Som sagt, öppet mål.
Senast redigerad av elBrudo 2016-11-17 kl. 00:30. Anledning: Förtydligande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in