Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-18, 07:59
  #1
Avstängd
Hans 6 månaders avstänging borde ha upphört för ett tag sen, varför är han fortfarande avstängd för?
Citera
2016-10-18, 18:39
  #2
Moderator
Tinuviels avatar
#Dozah kunde inte hålla sig borta från forumet under sin avstängning och blev därför avstängd ytterligare sex månader för brott emot 1.07.

Sköter h*n sig den här gången är h*n tillbaka om en knapp månad.
Citera
2016-11-11, 20:44
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
#Dozah kunde inte hålla sig borta från forumet under sin avstängning och blev därför avstängd ytterligare sex månader för brott emot 1.07.

Sköter h*n sig den här gången är h*n tillbaka om en knapp månad.


Han blev avstängd i mars i 6 månader vilket betyder att han skulle var tillbaka i september, när han inte kunde hålla fingrarna borta fick han en påbackning på ytterliggare 6 månader, räknat från september då eller?

Om vi säger så här, om han sköter sig, när är han tillbaka?
Citera
2016-11-11, 21:20
  #4
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ULKUCU
Han blev avstängd i mars i 6 månader vilket betyder att han skulle var tillbaka i september, när han inte kunde hålla fingrarna borta fick han en påbackning på ytterliggare 6 månader, räknat från september då eller?

Om vi säger så här, om han sköter sig, när är han tillbaka?
Ja, räknat från september.
Citera
2016-11-11, 21:28
  #5
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ULKUCU
Han blev avstängd i mars i 6 månader vilket betyder att han skulle var tillbaka i september, när han inte kunde hålla fingrarna borta fick han en påbackning på ytterliggare 6 månader, räknat från september då eller?

Om vi säger så här, om han sköter sig, när är han tillbaka?
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Ja, räknat från september.
Nej, räknat från när h*n bröt mot 1.07 så h*n är tillbaka i mitten av december (såg fel på en månad när jag skrev mitt sista inlägg).
Citera
2016-11-11, 21:41
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Nej, räknat från när h*n bröt mot 1.07 så h*n är tillbaka i mitten av december (såg fel på en månad när jag skrev mitt sista inlägg).


Tack.


Du Dozah om du läser det här, håll dig borta så är du tillbaka om en månad. Du behövs i Syrientråden fast jag inte håller med dig i allt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback