Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-06, 20:04
  #133
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Han har inte jobbat på DN som journalist och ni har inte kunnat bevisa att han gjort det. Själv har han inte sagt ordet "journalist" eftersom han inte är någon journalist och aldrig jobbat som journalist på DN.

Han sysslar med journalistik i dagsläget i varje fall. Men vi ser fram emot att du presenterar belägg för dina påståenden.
Citera
2016-11-06, 20:10
  #134
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsemestern
Han sysslar med journalistik i dagsläget i varje fall. Men vi ser fram emot att du presenterar belägg för dina påståenden.
Och Arnstad är professor i så fall. Var är dina bevis att apan någonsin varit journalist, någonstans? Att mumla på en websida kan vem som helst göra.
Citera
2016-11-06, 20:15
  #135
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Och Arnstad är professor i så fall. Var är dina bevis att apan någonsin varit journalist, någonstans? Att mumla på en websida kan vem som helst göra.
Vad är det som du har så förtvivlat svårt att förstå? Det är upp till dig att producera bevis; ditt sedvanligt otrevliga sätt imponerar inte på någon. DU påstår en sak -> DU ska lägga fram bevis.
Var det enkelt nog förklarat?
Citera
2016-11-06, 20:24
  #136
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Vad är det som du har så förtvivlat svårt att förstå? Det är upp till dig att producera bevis; ditt sedvanligt otrevliga sätt imponerar inte på någon. DU påstår en sak -> DU ska lägga fram bevis.
Var det enkelt nog förklarat?
Du ska försöka presentera bevis för er konstiga idé att han skulle vara journalist fast ingen sett något han skrivit i DN, det är liksom det tråden handlar om, det står "Har Avpixlats Mats Dagerlind jobbat på DN?" och så länge ni inte kan bevisa det får det tas som en lögn.

Det är för övrigt vad "Dagerlind" gör hela dagarna, ljuger.
Citera
2016-11-06, 20:36
  #137
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Du ska försöka presentera bevis för er konstiga idé att han skulle vara journalist fast ingen sett något han skrivit i DN, det är liksom det tråden handlar om, det står "Har Avpixlats Mats Dagerlind jobbat på DN?" och så länge ni inte kan bevisa det får det tas som en lögn.

Det är för övrigt vad "Dagerlind" gör hela dagarna, ljuger.
Jag har inte lagt fram någon idé alls, var har du fått det ifrån?
Så nej, vi ska inte presentera bevis för något vi inte påstår. Det är du som påstår och därmed du som ska leda i bevis.
Jag trodde du hade högre krav på dig själv än den goja du nu presterar men om du vill bli betraktad som varandes på samma nivå som Aussie, praktjakt et al så ska jag självfallet uppfylla din önskan.
Således, rymdkram på dig. Du verkar en smula... besatt.
Citera
2016-11-06, 20:38
  #138
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag har inte lagt fram någon idé alls
Ge exempel på en artikel "Dagerlind" skrivit i DN. En enda. Jävla patetiska lögnare.
Citera
2016-11-06, 20:40
  #139
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Ge exempel på en artikel "Dagerlind" skrivit i DN. En enda.
Är det inte jobbigt att vara så manisk? Var har jag påstått att han gjort det. Ge ett exempel på att jag påstått det. Ett enda exempel.

Inte
Citera
2016-11-06, 20:43
  #140
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Är det inte jobbigt att vara så manisk? Var har jag påstått att han gjort det. Ge ett exempel på att jag påstått det. Ett enda exempel.
Nej du har inte kunnat visa att Dagerlind jobbat ens som städare på DN.
Citera
2016-11-06, 20:46
  #141
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Nej du har inte kunnat visa att Dagerlind jobbat ens som städare på DN.
Jag har aldrig ens påstått nåt dylikt så varför skulle jag bevisa eller motbevisa det?
Citera
2016-11-06, 20:51
  #142
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag har aldrig ens påstått nåt dylikt så varför skulle jag bevisa eller motbevisa det?
Håll käften då om du inte har något att säga i frågan som är trådens ämne.

Dagerlind är en lögnare som påstår att han "jobbat på DN". Det vanliga patrasket är vad han är.
Citera
2016-11-06, 20:55
  #143
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Håll käften då om du inte har något att säga i frågan som är trådens ämne.

Dagerlind är en lögnare som påstår att han "jobbat på DN". Det vanliga patrasket är vad han är.
Jag sa ju nåt om trådens ämne. Det är din uppgift att komma med belägg för dina påståenden. Rymdkram och prozac på dig.
Citera
2016-11-07, 12:23
  #144
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Dagerlind är en lögnare som påstår att han "jobbat på DN".

Hur har du kommit fram till detta? Har du lyckats söka igenom hela DN:s arkiv från den aktuella tidsperioden? Det skulle vara kul om du kunde presentera belägg för dina påståenden, för en gångs skull.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback