• 37 541 online
  • 1 188 820 medlemmar
  • 61 513 046 inlägg
2016-10-18, 21:10
Medlem
Jag söker en klinik i Göteborg som utför permanent hårborttagning med laser/ipl eller vad som anses vara bäst, gärna med så låg kostnad som möjligt men ändå såklart med ett bra resultat som behandlar könsorgan.

Jag har redan försökt söka igenom olika trådar här men har mest funnit inaktiva trådar eller information som inte har varit tillräcklig så nu hoppas jag på bra information. Även information om vilka kliniker man absolut skall akta sig för är av intresse
Citera
2016-10-26, 21:04
Medlem
Jag är också intresserad av detta. Har du hittat någon?
Citera
2016-10-30, 23:15
Medlem
Gjorde en lista på 40 salonger jag kunde hitta.
Uppgifter om de gör brasiliansk stämmer inte på alla då många är otydliga.
Ska kontakta företagen och verifiera detta.

https://view-awesome-table.com/-KVML...6XzCy9gzH/view

Har säkerligen missat någon salong så skriv här så uppdaterar jag listan.
Citera
2016-11-01, 20:46
Medlem
herrstorks avatar
det ända viktiga är att de kan ställa in sin maskin, det skall kännas men det skall inte gör sjukt ont. det skall inte vara bränmärken dagen efter. det blir en rådnad direkt efter behandlingen som skall lägga sig efter några timmar.

det är viktigt att man använder gel som leder ljuset i hårsäckar.. har hört att en del kör med ispåse att kyla med för att gelen är förmodligen för dyr. det är viktigt att få förtroende och veta hur det fungerar och vad skall hända.

när det gäller maskin så finns det de äldre som laddar sakta och då om man skall köra benen eller ryggen så tar det himla tid. en bra maskin skall kunna skjuta i princip utan paus. det är bra om den har så kallade e-light, dvs ipl samt RF i samma munstycket så att man kan köra det samtidigt. resultatet blir bättre och huden mår bättre.

du köper tjänst så det är svårt att veta hur det blir. därav är det viktigt att få förtroende.
Citera