Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-25, 18:17
  #11401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Om jag tar Tjack på lördag tror ni jag kan somna på söndag kväll natten till måndagen för har viktigt jobb på måndagen.

Ja men det skulle inte vara speciellt smart då det har en tendens att skita sig.
Citera
2016-10-25, 18:23
  #11402
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Om jag tar Tjack på lördag tror ni jag kan somna på söndag kväll natten till måndagen för har viktigt jobb på måndagen.
Är du känslig nej. Jag brukar ha svårt att somna flera dagar efter ens en liten dos tjack. Fast dock kompenserar jag med alldeles för mycket benso. Då somnar jag vad jag än går på
Citera
2016-10-25, 18:38
  #11403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Om jag tar Tjack på lördag tror ni jag kan somna på söndag kväll natten till måndagen för har viktigt jobb på måndagen.

Det beror ju på hur lång "lördagen" blir. Men ja, är det bara lördag kväll så säkerligen. Du kommer dock inte prestera på topp mentalt på måndagen.
Citera
2016-10-25, 19:43
  #11404
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Om jag tar Tjack på lördag tror ni jag kan somna på söndag kväll natten till måndagen för har viktigt jobb på måndagen.

Jag e kanske egentligen inte bästa personen att ge råd eftersom jag kan somna precis när som helst oavsett dos....äta och sova fungerar som vanligt nuförtiden..

Men om jag ska säga nåt (och det måste jag för jag kan aldrig hålla kften) så ; ta inte sista tjacket för sent iaf innan 06.00 på Söndag så borde du nog kunna somna på kvällen och försök dessutom ner så du inte e helt uppe i varv Söndagkväll utan då kanske du varit mer stilla på eftermiddagen och snöat in på nätet eller nåt sånt så du inte triggar tjo:et ännu mer.

Försök att inte tänka på det för mycket för då kan det låsa sig i skallen så när det väl är Söndag somnar du inte pga att du tänkt på det så himla mycket- ge inte oron någon näring.(Alldeles för) Mycket sitter i psyket.


Kanske jag e ute och cyklar...
Citera
2016-10-26, 15:58
  #11405
Medlem
Hur upplever ni toleransökning? Har slentrian knarkat lite och startat vissa dagar med en bomb. Men har märkt att om jag gör det två dagar på raken så får ja knappt effekt av samma dos.. Lite hjärtklappning och torr i munnen. Äter bra annars och somnar med theralen.

Är detta vanligt? Antar att ni som kör varje dag får skicka i er stadiga doser.
Citera
2016-10-26, 16:22
  #11406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porlarranaga
Hur upplever ni toleransökning? Har slentrian knarkat lite och startat vissa dagar med en bomb. Men har märkt att om jag gör det två dagar på raken så får ja knappt effekt av samma dos.. Lite hjärtklappning och torr i munnen. Äter bra annars och somnar med theralen.

Är detta vanligt? Antar att ni som kör varje dag får skicka i er stadiga doser.

Delvis är det tolerans, men det är också mentalt; du märker av påslaget mer efter att ha varit ren några dagar. Har du dessutom ätit dåligt under dag 1 får du inte alls samma effekt dag 2, då du har ordentlig energibrist.

Och ja, kör man varje dag blir det markant högre doser för att få någon effekt alls.
Citera
2016-10-26, 18:58
  #11407
Medlem
DeMo_Ds avatar
Är 2 dygn lugnt förutsatt att man känner efter, tänkte dygna med gaming :P
Har varit igång ett dygn. Har en liten gubbe till när jag kommer av
__________________
Senast redigerad av DeMo_D 2016-10-26 kl. 19:15.
Citera
2016-10-26, 20:08
  #11408
Medlem
Anarchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMo_D
Är 2 dygn lugnt förutsatt att man känner efter, tänkte dygna med gaming :P
Har varit igång ett dygn. Har en liten gubbe till när jag kommer av

Bör vara hellugnt, det kan hända att du blir lite "orolig" mot slutet. Så länge du stoppar i dig något litet att äta och får i dig vätska så är det inga problem, jag som har ett svagt psyke klarar 2 dygn utan några större bekymmer.

Lycka till med spelandet!
Citera
2016-10-26, 20:10
  #11409
Medlem
DeMo_Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarchs
Bör vara hellugnt, det kan hända att du blir lite "orolig" mot slutet. Så länge du stoppar i dig något litet att äta och får i dig vätska så är det inga problem, jag som har ett svagt psyke klarar 2 dygn utan några större bekymmer.

Lycka till med spelandet!

Tusen tack, det ska bli kul har sparat 0.4 till hela natten =)
Citera
2016-10-26, 22:41
  #11410
Medlem
DeMo_Ds avatar
En viktig fråga, kan man ta en neuroleptika imorgon innan man går och lägger sig för att underlätta sömn? Jag tar dem normalt sett men har slarvat senaste månaden. De funkar sömnverkande och stabiliserande. Om jag väntar 12 timmar sen senaste återdosering är alles chill ye?
Citera
2016-10-26, 22:55
  #11411
Medlem
Hej, är det nån som har en aning varför de här jävla ticksen och käkspänningarna kommer i slutet av ruset? Efter ett par timmar är det för jävligt hos mig och tungan börjar få skavsår. Jag har provat att proppa i mig magnesium både före ,efter och under. Hjälper nada. Får jag däremot riktigt kvalitetstjack, utan bankning så får jag inga käkspänningar alls.
Dessutom, varför blir pupillerna först som tefat, sen normala under flera timmar och sen tefat igen när tjacket går ur kroppen?
Citera
2016-10-27, 23:32
  #11412
Medlem
Hur länge räcker en gubbe för någon som inte kör mer än 1-2 ggr per år?

Vilken dos ska man köra i början?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback