Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-22, 12:05
  #11389
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Hur många av er har sprungit på Riktigt bra klet tjack?
Fick lite av en vän, det var jävligt kompakt nästan som en massa typ,Gulaktig färg och Stank Utav bara Heeelvette Jag prövade tidigare att ta Rövpanna,Det gjorde det det skulle iallafall

Jag brukar nästan alltid få ångest/Oro/Nervositet av tjack men jag fick det inte av detta.
Han jag fick det av sa att det var helt obankat o orört, O det var nog bland det bästa tjo jag tagit

Men Klet behöver ju inte i regel vara bättre än "Vanligt",men ni som har lyckats springa på det här "Dunderkletet" Vad tycker ni? Visst är det trevligt?

Må bäst alla
Mvh IndOxy

Klet är drygt som satan om man inte har verktyg.
Citera
2016-10-22, 12:32
  #11390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Klet är drygt som satan om man inte har verktyg.

Äh låt det ligga framme några timmar eller micra en tallrik och lägg det på varm tallrik så är det fixat på minuter.
Citera
2016-10-22, 12:45
  #11391
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Äh låt det ligga framme några timmar eller micra en tallrik och lägg det på varm tallrik så är det fixat på minuter.

Men du, micrad tallrik var ju ett utmärkt tips. När jag använde tjack och stod utan verktyg mortlade jag kletet med lite socker för att få ett passabelt pulver (fortfarande lite klumpigt men lättare att dela) men ditt tips låter cirka 700 gånger smidigare.
Citera
2016-10-22, 13:00
  #11392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Men du, micrad tallrik var ju ett utmärkt tips. När jag använde tjack och stod utan verktyg mortlade jag kletet med lite socker för att få ett passabelt pulver (fortfarande lite klumpigt men lättare att dela) men ditt tips låter cirka 700 gånger smidigare.

Inga problem! Går såklart att banka ut det med något, då går det ännu snabbare. Metylfenidat är min favvo. Sen är det bara att gå dit då och då och dra ut tjacket och sen krossa det efter att det stelnat ihop.
Citera
2016-10-22, 15:24
  #11393
Medlem
Jag testade tjack för första gången igår kväll! Köpte ett gram och det gult och "smuligt" Jag gjorde en bomb på 0.2 och sedan nasalt 0.1 som start. De första 4 timmarna var bra. Jag var pigg och social (pratade i telefon rätt länge) Kände hjärtklappningar. Jag har varit uppe sen dess.

Problemet var att när jag skulle återdosera så blev jag mest bara speedad och inte speciellt pigg. Dock la jag mig aldrig utan jag har som sagt varit uppe sen igår kväll. Jag kunde känna "myrkrypningar"(hoppas ni förstår vad jag menar) i huvudet, det kom i vågor. Skön känsla(ska det vara så?) Dock försvann det mer och mer och allt eftersom jag fortsatte återdosera så blev jag mest bara speedad och kunde vara vaken, dock inte så pigg konstig nog. Inte heller nån "skön känsla" Kan tillägga att jag har tagit MDMA bara 1 vecka tidigare. Kan det ha påverkat mitt rus?
Citera
2016-10-22, 16:20
  #11394
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeWaterMyFriend
Jag testade tjack för första gången igår kväll! Köpte ett gram och det gult och "smuligt" Jag gjorde en bomb på 0.2 och sedan nasalt 0.1 som start. De första 4 timmarna var bra. Jag var pigg och social (pratade i telefon rätt länge) Kände hjärtklappningar. Jag har varit uppe sen dess.

Problemet var att när jag skulle återdosera så blev jag mest bara speedad och inte speciellt pigg. Dock la jag mig aldrig utan jag har som sagt varit uppe sen igår kväll. Jag kunde känna "myrkrypningar"(hoppas ni förstår vad jag menar) i huvudet, det kom i vågor. Skön känsla(ska det vara så?) Dock försvann det mer och mer och allt eftersom jag fortsatte återdosera så blev jag mest bara speedad och kunde vara vaken, dock inte så pigg konstig nog. Inte heller nån "skön känsla" Kan tillägga att jag har tagit MDMA bara 1 vecka tidigare. Kan det ha påverkat mitt rus?

Den initiala rushen är alltid bäst och det är inte konstigt att du upplever ruset som mindre njutbart ju längre det fortgår. Myrkryp i skallen känner jag igen från dom första gångerna jag tog tjack och det är bara du njuter så länge det varar, för det upphör så fort du vant dig vid tjacket (min erfarenhet). Om du tog en normal dos (vad nu det är för dig) MDMA har jag svårt att se att det skulle påverka ditt tjackrus en vecka senare.
Citera
2016-10-23, 12:34
  #11395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeWaterMyFriend
Jag testade tjack för första gången igår kväll! Köpte ett gram och det gult och "smuligt" Jag gjorde en bomb på 0.2 och sedan nasalt 0.1 som start. De första 4 timmarna var bra. Jag var pigg och social (pratade i telefon rätt länge) Kände hjärtklappningar. Jag har varit uppe sen dess.

Problemet var att när jag skulle återdosera så blev jag mest bara speedad och inte speciellt pigg. Dock la jag mig aldrig utan jag har som sagt varit uppe sen igår kväll. Jag kunde känna "myrkrypningar"(hoppas ni förstår vad jag menar) i huvudet, det kom i vågor. Skön känsla(ska det vara så?) Dock försvann det mer och mer och allt eftersom jag fortsatte återdosera så blev jag mest bara speedad och kunde vara vaken, dock inte så pigg konstig nog. Inte heller nån "skön känsla" Kan tillägga att jag har tagit MDMA bara 1 vecka tidigare. Kan det ha påverkat mitt rus?


Dåligt svagt tjack, bankat med koffein gör att du får en ok första hit men vid påfyllning blir du överdoserad på koffein och då kommer ingen positiv tjackkänsla. När du får testa fintjack kommer du förstå vilken otrolig skillnad.
Citera
2016-10-24, 00:35
  #11396
Medlem
OckerJenss avatar
I torsdags bröt jag ett längre uppehåll med ett par linor á 5 cm. (Vet att det inte säger mycket, men det är den bästa beskrivning jag kan ge.)
Inget dunder, men med toleransen i stort sett nollställd räckte det gott för att ge mig ett lagom rus ca. 15 minuter efter intag.

Nu tre dagar senare körde jag igen med samma produkt. Smackade på med fyra linor direkt för att få en rejäl rivstart. Väntade i en halvtimme utan att känna någonting alls, så drog två nya linor, vilket i alla fall resulterade i en kännbar effekt om än knappast ett "rus". Totalt x3 gånger torsdagens intag.

Hur fan kan min tolerans ha ökat så jävligt efter bara en gång? Motsvarande dos från samma påse har tidigare gett en riktigt grym kick, även de gånger jag haft brukat mer regelbundet.

Kan tjackets kvalitet ha sjunkit? Min zip-påse är ~5 månader p.g.a. uppehåll och har förvarats torrt i rumstemperatur. Funkade ju prima i torsdags, så känns rätt orimligt.

Har min tolerans helt enkelt mer än tredubblats efter bara en gång? Tidigare har det tagit mycket längre tid att bygga upp.

Vill inte dra i mig mer eftersom det tydligen ger så jävla lite och förmodligen bara kommer leda till träligare AT.

Är det rimligt med en så pass aggressiv toleransökning eller finns det andra faktorer som gör att större delen av tjackets effekt uteblir?
__________________
Senast redigerad av OckerJens 2016-10-24 kl. 00:37.
Citera
2016-10-25, 10:45
  #11397
Medlem
DeMo_Ds avatar
Provade för ett tag sen, tog en lina för mycket efter några år utan. Blev illamående o så i ca 2 timmar men sen mådde jag bra. Lesson learned.
Citera
2016-10-25, 17:05
  #11398
Medlem
Tror ni intag av theralen natten innan kan försämra effekten av tjack dagen efter?
Citera
2016-10-25, 17:21
  #11399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porlarranaga
Tror ni intag av theralen natten innan kan försämra effekten av tjack dagen efter?

Inte nämnvärt.
Citera
2016-10-25, 17:25
  #11400
Medlem
Om jag tar Tjack på lördag tror ni jag kan somna på söndag kväll natten till måndagen för har viktigt jobb på måndagen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback